Te, joilla on lääkäri puolisona- Missä tapasitte?
Haluaisin ihan mielenkiinnosta kuulla, teiltä, joilla on lääkäri puolisona että missä olette tavanneet? 😊
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kävin siis ihan rutiinitarkastuksessa. Tähän varmaan vaikutti taustatekijänä se, että miehen kanssa on ollut vähän kuiva kausi meneillään. Gynen sisätutkimus alkoi vaan tuntua yllättävän hyvältä ja kuin salama kirkkaalta taivaalta orkku rävähti pimppiin ja lantionpohjalihakseni alkoivat supistella voimakkaasti. Gyne joutui kysymään, oliko kaikki ookoo kun selkäni kaareutui hieman ja minä sopersin punaisine poskineni että joo joo.
Sitten se onkin ollut yhteiseloa tuosta päivästä lähtien :)
Eli muutaman viikon?
Porvoon trollitehtaalta hyvää iltaa.🥳
Ei kai nyt lääkärit tallaiseen haksahda. 😅
Eli koskettelet lettuas gynekologistasi haaveillen?
Paitsi että sinulla ei koko lettua ole.
Sairaalassa, taikka sairaalan kesäjuhlissa. Menee toisin päin kuin yleensä. Minun tapauksessani mies on sairaanhoitaja ja nainen on lääkäri. Olen silti korkeamman tutkinnon suorittanut meistä kahdesta. Olen myös tohtori (yhteiskuntatieteet) ja vaimoni on lisensiaatti (lääketiede) . Pidän sairaanhoitajan työstä, sekä se on myös varmempi tulonlähde kuin tutkijana oleminen, joten näistä syistä toimin sairaanhoitajana. En rupea itsestäni kyllä enempää paljastelemaan. Joku kyllä tunnistaa varmuudella jo tästäkin. Psyk.sh.
Pertti 58 taas tyttöilee nättinä kukkamekossaan.
Miksi kyselet? Itseasiassa inhoan ihmisiä jotka ajattelevat "lääkäriä" jonain korkea-arvoisena. Mietivmitä kaikkea voi tehdä asemassaan jos ei noudata vaikka lakia?
Mitä hemmettiä kukaan lääkäri tällä palstalla tekee 🤣 Hiton LÄÄKÄRIT!
MÄ OON TOSI PETTYNYT TEIHIN.
Selkään sietäsitte!
Autourheiluharrastuksessa. Notkuttiin usein varikolla odottamassa omaa lähtöaikaa.
Kävit komean 36-vuotiaan laatikkoleuka- lääkärin vastaanotolla ja kehitit sitten valkotakkisesta itsellesi pakkomielteen? 😅