Itse en voi ymmärtää miksi ihmiset eivät hanki lapsia. Minulla on 4 lasta ja kaikilla ystävillänikin on 2-3 lasta.
Kommentit (172)
No, yritettiin lähes 10 vuotta tehdä 2 lasta. Siinä meni n. 14 000 e. Käytiin sekä julkisella että yksityisellä. Ja oli mennä mielenterveys ja avioliittokin. Lopputuloksena 1 terve, älykäs, fiksu, hyvännäköinen ja varoissaan oleva (suvun ainoa) lapsi. Harmi, ettei kahta onnistuttu saamaan. Liian huono ennuste, että olisi järkeä polttaa lisää rahaa yrittämisellä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto jutut on vain tekosyy
Ap
Juurikin näin
Järkyttävää, että noin ymmärtämättömät ihmiset hankkivat noinkin monta lasta. Olen saanut jälkikasvua, mutta todellakin ymmärrän, jos joku ei hanki lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun lapsivapaa elämä on ihanaa! Suosittelen kaikille!
Isänmaan petturi
Maapallon pelastaja olen. Sietää sinunkin olla syvästi kiitollinen minulle.
Ap on nippanappa peruskoulun läpi vienyt. Saiko ensimmäisen jo 17-vuotiaana🤭 No vielä on aikaa opiskella amisperustutkinto..
Tässä näkee millainen aines lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänmaan petturi
EN ole kiitollinen
Vihreät on kuoleman kultti
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuiset vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Me taas emme ymmärrä, miksi tämä jo täysin loppuun kaluttu aihe jaksaa vähän väliä ilmestyä tänne...
Että onkohan tällä/ näillä aiheen jatkuvalla tööttäämisellä kaikki ihan hyvin kuitenkaan?
Vastaus; EI OLE🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Terv. Palstalaiset, joille jo riittää
Vierailija kirjoitti:
Ap on nippanappa peruskoulun läpi vienyt. Saiko ensimmäisen jo 17-vuotiaana🤭 No vielä on aikaa opiskella amisperustutkinto..
Onko koulutuksellani jotain väliä?
Onko AP:n kaikilla lapsilla eri isä ja veronmaksajat maksavat kulut.
Älkää tehkö
lapsia, ellette osaa tai jaksa kasvattaa heitä. Pelkkä tekeminen ei todellakaan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö
lapsia, ellette osaa tai jaksa kasvattaa heitä. Pelkkä tekeminen ei todellakaan riitä.
Sinun pitäisi tehdä lapsia
Se on velvollisuus
Tehtäiskö jatkossa niin, että laitetaan nämä "aloitukset" vaan suoraan sinne mistä tulevatkin...
Eli kaatopaikalle!!
Tai viemäriin, haisemaan poissa silmistä ja korvista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänmaan petturi
EN ole kiitollinen
Vihreät on kuoleman kultti
Ei yllätä, samalla minunlaisteni ansiosta sinun lapsillasi on edes mahdollisuus tulevaisuuteen.
Ap vaikuttaa ketjun perusteella olevan paitsi ymmärtämätön myös tyly ja ilkeä. Äitiys ei tosiaan kaikkia jalosta. Olisit korostanut aloituksessa, ettet halua kuulla yksittäisten ihmisten syitä ja elämäntarinoita miksi juuri he eivät lapsia hankkineet. Nyt auot päätäsi niille ketkä vaivautuivat typerään aloitukseesi vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, yritettiin lähes 10 vuotta tehdä 2 lasta. Siinä meni n. 14 000 e. Käytiin sekä julkisella että yksityisellä. Ja oli mennä mielenterveys ja avioliittokin. Lopputuloksena 1 terve, älykäs, fiksu, hyvännäköinen ja varoissaan oleva (suvun ainoa) lapsi. Harmi, ettei kahta onnistuttu saamaan. Liian huono ennuste, että olisi järkeä polttaa lisää rahaa yrittämisellä.
Tämäkö on yleinen syy? Ootte niin helvetin sairaita?
Ette ymmärtänyt, että lapsia pitää tehdä nuorena?
Aloituksessa ei kysytty, mikä on yleinen syy. Mutta eipä tuo nyt niin tavatontakaan ole. Tosin meidän tapauksessamme oli jopa lapsettomuushoitojen sisällä todella marginaalisen epäonnisia asioita. Ja ei, emme ole sairaita lainkaan. Ei kukaan perheessämme. Yritimme 10 vuotta. Luuletko, että aloitimme 40-vuotiaina? Ei, emme. Mutta olisi ollut ainakin toisen puolelta täysin yhtä vaikeaa, vaikka olisimme aloittaneet 18-vuotiaina. Se vaan, että emme olleet edes tavanneet toisiamme 18-vuotiaina, ja itse asuinkin silloin lapsuudenkodissani.
Koska en halua niitä. Ei siinä paljon ymmärtämistä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole säälittävämäpää ja surullisempaa kuin valkoihoislapseton katkeroitunut miehiä vihaava tatuoitu feministinen vihervassarinainen
Taidat itse olla aika vihainen. Voimia sulle.
Sinä olet