Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse en voi ymmärtää miksi ihmiset eivät hanki lapsia. Minulla on 4 lasta ja kaikilla ystävillänikin on 2-3 lasta.

Vierailija
16.06.2024 |

En ymmärrä

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nippanappa peruskoulun läpi vienyt. Saiko ensimmäisen jo 17-vuotiaana🤭 No vielä on aikaa opiskella amisperustutkinto..

Onko koulutuksellani jotain väliä?

Ihan yleisellä tasolla kommentti: Tutkimusten mukaan korkeasti koulutettujen naisten lapsistakin tulee todennäköisemmin korkeasti koulutettuja. Saattavat myös paremman yleissivistyksen myötä ymmärtää erilaisia näkökulmia asioihin laajemmin kuin matalasti koulutetut.

NO minä olen tohtori, jos tämä helpottaa

Ap

Et ainakaan äidinkielen, kun et yhdyssanoja osaa..

Vierailija
162/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, ei myöskään ole parisuhdetta, vaikka olen heteronainen. Tämäkin on erityisesti miehille vaikeaa ymmärtää, vaikka  se on oma valintani: olen havainnut, että olen onnellisin omillani. Kumma kyllä, etenkin naimisissa olevat naiset ymmärtävät minua miehiä paremmin. Minä taas en ymmärrä, miksi ketään yritetään tässä ihanassa modernissa maailmassa pakottaa mihinkään muotteihin. Vapaus on ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon lapsia hankkiva tuskin koskaan on nettomaksaja. Työpaikka, jos sellainen on, joutuu maksamaan äitiydestä aiheutuvat kulut (sijaiset, äitiyslomapalkat ym) ja hoitopaikka maksaa 1500 e/kk/lapsi. Kollegat joutuvat vastaamaan kaikesta. 

Parisuhde äityli-pesukarhun kanssa ei kaikkia kiinnosta. 

Veronmaksajien tekeminen voidaan todentaa vasta, kun jälkeläiset ovat opiskelleet ja työskennelleet täydet työvuodet 40 v. Lapsi voi olla laiska, tyhmä, sairas jne. maksamatta penniäkään veroja. 

Vierailija
164/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpesin, kun meitä lapsia oli peräti neljä plus pari keskenmenoakin äidilläni oli. Päätin 14-vuotiaana, että en tee itse lapsia ollenkaan. No, yhden lapsen hankin aviomieheni kanssa, ja nyt meillä on ihana lapsenlapsikin. Nämä riittävät meille. Toinenkin lapsi oli joskus mielessä, mutta pidin itseäni liian vanhana hankkimaan toista lasta, 36-vuotiaana. 

Ymmärrän hyvin, että voi elää onnellista elämää lapsettomanakin. 

Vierailija
165/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua, että torttu räjähtää, tai ulosteen pidätyskyky menee. Siksi.

Vierailija
166/172 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30 vuotias nainen, ja minulla ei ole lapsia koska minulla on parantumaton syöpä, enkä voi hoitojen takia hankkia lapsia.

Olen puolestasi syvästi pahoillani😢. Nämä arvostelut on niin ala- arvoisia: miksi ei ole lapsia. Siinä vaiheessa unelmani lapsesta on mahdollista kun keksitään kohdun siirto , koska syövän vuoksi jouduttu poistamaan. Harkintaa möläytyksille.

Vierailija
167/172 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei vaan kiinnosta. 

Vierailija
168/172 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nippanappa peruskoulun läpi vienyt. Saiko ensimmäisen jo 17-vuotiaana🤭 No vielä on aikaa opiskella amisperustutkinto..

Onko koulutuksellani jotain väliä?

Ihan yleisellä tasolla kommentti: Tutkimusten mukaan korkeasti koulutettujen naisten lapsistakin tulee todennäköisemmin korkeasti koulutettuja. Saattavat myös paremman yleissivistyksen myötä ymmärtää erilaisia näkökulmia asioihin laajemmin kuin matalasti koulutetut.

NO minä olen tohtori, jos tämä helpottaa

Ap

Et ainakaan äidinkielen, kun et yhdyssanoja osaa..

Onko minulla silmissä vikaa, kun en löydä kirjoitusvirhettä. 

Vierailija
169/172 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus hyvä, mutta vastaukset ala-arvoisia suurimmalla osalla. Paistaa lapsiviha ja itsekkyys läpi.

Oikeasti miksi syntyvyys on laskenut ? Luule syyksi.

Ehkäisy on parempaa, kuin joskus 1960 luvulla.

Epävarmuus tulevasta.

Asunnot on koppeja, joissa ei voi asua ahdistumatta.

Laiskuus, itsekkyys.

Tasa-arvo, jotta nainen/ äiti pysyy työelämässä, pitää luoda uraa ( ellet ole jo korkeakoulutettu, jolloin voit vähä höllätä).

Toiset oikeasti pelkäävät pilaavansa kropan, joka ei pidä paikkansa, jos pitää huolta itsestään muutoinkin.

Vierailija
170/172 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus hyvä, mutta vastaukset ala-arvoisia suurimmalla osalla. Paistaa lapsiviha ja itsekkyys läpi.

Oikeasti miksi syntyvyys on laskenut ? Luule syyksi.

Ehkäisy on parempaa, kuin joskus 1960 luvulla.

Epävarmuus tulevasta.

Asunnot on koppeja, joissa ei voi asua ahdistumatta.

Laiskuus, itsekkyys.

Tasa-arvo, jotta nainen/ äiti pysyy työelämässä, pitää luoda uraa ( ellet ole jo korkeakoulutettu, jolloin voit vähä höllätä).

Toiset oikeasti pelkäävät pilaavansa kropan, joka ei pidä paikkansa, jos pitää huolta itsestään muutoinkin.

Kouluttamattoman ihmisen kirjoitus. Jäikö koulut kesken kun piti lisääntyä?

Vierailija
171/172 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Ei Voisi Vähempää Kiinnostaa. EVVK.

Vierailija
172/172 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan et ymmärrä muitakaan maailman asioita

Aika paljon mennyt asioita elämässä ohi, kun on vaan lasten kanssa puleerannut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän