Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitti vaan hallitukselle asumistuen leikkauksista. Nyt on muutettu 59m kaksiosta 27m yksiöön...

Vierailija
16.06.2024 |

Elämäni on pilalla.

Kommentit (257)

Vierailija
121/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi. Entä rankan verotuksen aika? Veroja käsittääkseni kerätään mm myös siksi ettei kansalaiset joudu ahdinkoon tai nöyryyttäviin tilanteisiim?

Olet ymmärtänyt väärin. Sosiaalituista leikataan jotta jäisi enemmän rahaa EU:lle ja yrityksille kupattavaksi, ei siksi että verotusta voitaisiin keventää.

Vierailija
122/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin?

Kerro mihin voi mennä niin aloitan heti, töitä olen aktiivisesti hakenut.

Ap

Äitikö sinulle on kesätyöpaikatkin hakenut? Eipä ole siis ihme jos et löydä töitä mistään itsenäisesti.

Tiesitkö, että on olemassa vartavasten sinun kaltaisillesi ihmisille suunnattuja työnhaku kursseja?

Niissä opetetaan kädestä pitäen miten haetaan työpaikkoja. On olemassa myös työnhakukurssille valmentava kurssi jossa opetetaan miten hakeudutaan työnhakukurssille.

Voit kysyä siitä omahoitajaltasi tai edunvalvojaltasi. He osaavat kyllä ohjata sinua niissäkin asioissa. 

Pieni omatoimisuus saattaa auttaa sinuakin elämässä eteenpäin.

Se on se juttu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleskelu yhteiskunnan aika on vihdoin ohi! 🥳

En lopeta oleskelua mutta pienessä koirankopissa vaan mielentervys menee....

Ap

Käy välillä ulkona, siellä on tilaa ja mielikin virkistyy. Yksi ihminen ei tarvitse yli 50 neliötä jos ei ole itse vara maksaa. Parikymmentä neliöö riittää yhdelle ihmiselle

Ei kyllä tarvitse vaikka olisikin varaa itse maksaa.

Ei välttämättä tarvitse mutta jos itse maksaa niin olkoon vaikka tuhat neliöö

Itsekästä tuhlaamista asua yksin jossain sadan neliön kämpässä. Valtava määrä energiaa kuluu sellaisen ylläpitoon ja lämmitykseen, ja vain yhden ihmisen takia.

Vierailija
124/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ole iloinen että saat sentään SIIHEN tukea. Normaali ihmiset asuvat asunnoissa joihin ITSELLÄ on varaa ja tarvetta. Meille riittää 50 m2/henkilö eikä tukia saada yhtään.

Mitä jos aiheuttaisin tahalleni teille työttömyyden vaikka lahjomalla teille potkut? Mites sitten suu pannaan? Työttömyyshän oli omaa syytä vai mitä?

Vierailija
125/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoinkin hallitus joka lopettaa loisimisen minunkin rahoilla. etkö ole ehtinyt halvempaa asuntoa etsiä etpä tietenkään kun olet kadun tukkona istuskellut. LOISIMINEN LOPPUU UPEAA

Vierailija
126/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käy välillä ulkona, siellä on tilaa ja mielikin virkistyy. Yksi ihminen ei tarvitse yli 50 neliötä jos ei ole itse vara maksaa. Parikymmentä neliöö riittää yhdelle ihmiselle

Itsekästä tuhlaamista asua yksin jossain sadan neliön kämpässä. Valtava määrä energiaa kul

Stanan itsekästä tuhota toisten elämiä ja elämänlaatuja pakottamalla muuttamaan sinne minne ei halua ja pakottamalla ammattiin, johon ei halua eikä sovi.

Samalla nämä samat tekopyhät pakottajat saarnaavat kuinka muut tuhoavat toisten avioliittoja, mutta itse tuhoavat muiden koko elämän, elämäntyön, elämänlaadun ja koko elämänilon sen lisäksi tuhoavat myös valtion verotulot ja valtion talouden.

Mahtaa olla taustalla kateellisia, rumia akkoja ja lihavia, rumia, kaljuuntuneita ukkoja.

Vierailija
127/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin?

Toivottavasti menetät työsi ja joku työtön saa sen. 

Epäilen vahvasti että enoni antaisi minulle lopputiliä vain palkatakseen jonkun laiskan pulskan sosiaalituilla elävän yh äidin jonka työpanos on lähinnä olemattoman ja mitättömän keskivaiheilla olevaa. Toisaalta yh äiti joka on jo tuhonnut oman perheensä tuskin on kovin luotettava myöskään työntekijänä joten epävakaana henkilönä häneen tuskin voi luottaa työtehtävienkään osalta. Suosittelenkin sinulle, että hommaat parvisängyn ja kokoontaitettavia keittiötuoleja tai vaihtoehtoisesti syömään lattialla kuten muutkin koirat tekevät. Lisäksi suosittelisin, että menisit vihan hallinta kurssille. Tuo kiukkuilu jokapaikassa ei ole kovinkaan tervettä toimintaa.

Ystävällisesti, Poikasi Ville 

Vierailija
128/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihdoinkin hallitus joka lopettaa loisimisen minunkin rahoilla. etkö ole ehtinyt halvempaa asuntoa etsiä etpä tietenkään kun olet kadun tukkona istuskellut. LOISIMINEN LOPPUU UPEAA

Taidat olla itse se pahin loisija. Nimittäin kokemukseni mukaan kaikista eniten loisimisesta ja Helsingin keskustassa muiden rahoilla sättivät muita juuri he, jotka itse asuvat Helsingin keskustassa muiden rahoilla ja loisivat veronmaksajien rahoilla. Tästä hyvänä esimerkkinä Kokoomuksen Ben.

Vierailija
129/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin?

Toivottavasti menetät työsi ja joku työtön saa sen. 

Epäilen vahvasti että enoni antaisi minulle lopputiliä vain palkatakseen jonkun laiskan pulskan sosiaalituilla elävän yh äidin jonka työpanos on lähinnä olemattoman ja mitättömän keskivaiheilla olevaa. Toisaalta yh äiti joka on jo tuhonnut oman perheensä tuskin on kovin luotettava myöskään työntekijänä joten epävakaana henkilönä häneen tuskin voi luottaa työtehtävienkään osalta. Suosittelenkin sinulle, että hommaat parvisängyn ja kokoontaitettavia keittiötuoleja tai vaihtoehtoisesti syömään lattialla kuten muutkin koirat tekevät. Lisäksi suosittelisin, että menisit vihan hallinta kurssille. Tuo kiukkuilu jokapaikassa ei ole kovinkaan tervettä toimintaa.

Ystävällisesti, Poikasi Ville 

Toivottavasti saat potkut valtiolta.

Vierailija
130/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) yrität peitellä omaa loisimistasi valtion rahoilla

b) edelleen on pakkomielteenä työllistää valtiolle kaasuputkihankkeeseen ja asua pitöisi tietenkin Heinäluoman vieressä Itå-Helsingissä

Vierailija
131/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itsekästä tuhlaamista asua yksin jossain sadan neliön kämpässä. Valtava määrä energiaa kul

Asun yksin 157 neliön omakotitalossa itsekkäästi. Itsenäisesti itse maksaen. Humanismi on yliarvostettua joten minun puolestani köyhiä saisi hieman enemmän kurittaa, sillä ei köyhiä koskaan niin lyöty ole etteikö nyt aina kerran vielä voisi vähän lisauttaa.

Vierailija
132/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

röyhkeät siat löytyvät sdp kajamosta ja kepun nuorisosäätiöstä hehän ovat as tuen vetäneet verotta puolueille.rkp vielä selvittämätön todella sekavia rahan siirtoja.

Vierailija
133/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itsekästä tuhlaamista asua yksin jossain sada

Miksi et mene töihin alalle jolle haluat ja johon sovit? Miksi tarjosit kumppanillesi niin huonoa elämänlaatua että parisuhteesi hajosi? Siellä peilissä se syyllinen on. Sinä sitä elämääsi elät ja sen suunnan määrittelet. Herää pahvi ja muuta elämäsi suunta. 

Vierailija
134/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten oleskelu joudutaan lopettamaan, kun toiselta puolen maapalloa on tulossa miljoona oleskelijaa. Kaikkien suomalaisten pitää nyt olla töissä, jotta Kelarahat riittävät. 

Suomi, maailman sosiaalitoimisto!

Vierailija
135/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskele työllistävä ammatti itsellesi ja muutaman vuoden päästä omilla rahoilla isompaan?

Olen hakenut opiskelemaan työllistäville aloille mutta en ole päässyt kouluun tullut valituksi...

Ap

En usko hetkeäkään ettet päässyt lukion jälkeen ammattikouluun.

Hakijoita 80kpl, opiskelupaikkoja 20kpl, en ole päässyt, tämmöinen tilanne on Pk-seudulla....

Ap

Eikö muka muualla ole ammattikouluja? 

Vierailija
136/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En kykene ilman valtion tukea, olen Fas lapsi.

Vierailija
137/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Veronmaksajana kiitän sinua ratkaisusi johdosta. Ymmärsit että aiheutat liian suuret kustannukset yhteiskunnalle.

Kyllä ne on ihan jotkut muut, jotka niitä kustannuksia yhteiskunnalle aiheuttaa. Mm tänään keskustelussa ollut sekakäyttäjä Simo Keskinen. Hän ja hänen kaltaiset juopot ja narkit vievät yhteiskunnan rahoja moninkertaisesti. Kohdista vihasi sinne minne se kuuluu.

Vierailija
138/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskele työllistävä ammatti itsellesi ja muutaman vuoden päästä omilla rahoilla isompaan?

Olen hakenut opiskelemaan työllistäville aloille mutta en ole päässyt kouluun tullut valituksi...

Ap

En usko hetkeäkään ettet päässyt lukion jälkeen ammattikouluun.

Hakijoita 80kpl, opiskelupaikkoja 20kpl, en ole päässyt, tämmöinen tilanne on Pk-seudulla....

Ap

Eikö muka muualla ole ammattikouluja? 

Ei ole erityistuettuja ammattikouluja sekä tarvitsen henkilökohtaisen avustajan ja saan sen vain pk seudun alueelle.

Ap

Vierailija
139/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten oleskelu joudutaan lopettamaan, kun toiselta puolen maapalloa on tulossa miljoona oleskelijaa. Kaikkien suomalaisten pitää nyt olla töissä, jotta Kelarahat riittävät. 

Suomi, maailman sosiaalitoimisto!

Älä viitsi liioitella suuresti. Suomella ei ole resursseja yhtään mihinkään muuhun kuin maksaa EU:n ja Naton maksut. Kansaa loisii työttömänä ja vain 2,6 miljoonaa työssäkäyvää elättää reppanat, jotka eivät viitsi käydä koulua tai mennä töihin. Ei noilla resursseilla olla kenenkään sosiaalitoimisto. 

Vierailija
140/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi. Entä rankan verotuksen aika? Veroja käsittääkseni kerätään mm myös siksi ettei kansalaiset joudu ahdinkoon tai nöyryyttäviin tilanteisiim?

Olet ymmärtänyt väärin. Sosiaalituista leikataan jotta jäisi enemmän rahaa EU:lle ja yrityksille kupattavaksi, ei siksi että verotusta voitaisiin keventää.

Itse olet ymmärtänyt väärin, ei verotusta voi keventää niinkauan kun loisijoita riittää maassa.