Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitti vaan hallitukselle asumistuen leikkauksista. Nyt on muutettu 59m kaksiosta 27m yksiöön...

Vierailija
16.06.2024 |

Elämäni on pilalla.

Kommentit (257)

Vierailija
101/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele työllistävä ammatti itsellesi ja muutaman vuoden päästä omilla rahoilla isompaan?

Vierailija
102/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tienaan ja olen aina tienannut omat rahani ja asun ja teen töitä 21 neliön yksiössä. Isompaan ei ole varaa ja tämänkin vuokra ihan mun kipurajoilla. Haluaisin ja etsin 100 e halvempaa koko ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja ansaitse itse omat rahasi, niin voit asua ihan sellaisessa asunnossa kuin haluat.

t. 150-neliöisessä okt:ssa asuva

Vierailija
104/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on asuttu isona perheenä yhdessä hellahuoneessa puutalossa. Joillain oli siinä vielä alivuokralainenkin. 

Johan on hvetti, jos ei yhdelle ihmiselle riitä yksiö. Lopeta valittaminen, aina on joku itseäsi kurjemmassa asemassa, sairas tai vammainen, joka ei edes saa apua, vaan on muiden armoilla.

Ja anna mä arvaan, ruokaahan sulla riittää ja mistään ei ole oikeasti pulaa. Varmaan joku lemmikkikin löytyy? Kissa?

Niin ja miksi minua kiinnostaisi miten jotkut muut on elänyt? Elän omaa elämää.

Ap

No kiinnostaa kuitenkin loisia muiden lompakoilla? Elä sitten sitä omaa elämääsi omalla kustannuksellasi ja lopeta valittaminen ja kerjääminen. Kuka antoi sinulle luvan ryöstää muita veronmaksajia? Toivottavasti olet tosi tiukilla.

Suhtaudutko samalla katkeruudella ihan jokaiseen työttömään tilanteestaan ja taustastaan riippumatta? Entäs vaikka rötöksillä saatuihin tuloihin, kirjanpitorikoksiin?

Oikeasti jos tuo on ryöstämistä niin mitä on oikea ryöstäminen sitten? Lakikirjastq löytynee tarkennukset sanoille varkaus ja ryöstö. 

Vierailija
105/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutin mieheni luokse 34 neliön yksiöön 54 neliön kaksiosta. Tuet pieneni aika paljon joten oli pakko muuttaa.

Vierailija
106/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja maksa itse asumisesi 

Vierailija
107/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menette mukaan näihin provoihin? 

Vierailija
108/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan joka oikeasti kaipaa tällaiseen sympatiaa, ei postaa vauvalle. Eli olet trolli. 

En ole mikään trolli

Ap

No eipä tänne silti hyödytä kirjoitella mistään taloudellisista tai sosiaalisista ongelmista. Vähiten työttömyydestä.

Joka ketjuun tulee vaan samat vattuilut päälle.

Joku nassepersukokkaresakki ilmeisesti oikein kyttää, milloin pääsee aukomaan päätä seuraavalle "ruikuttajalle".

Muualla on Me Too. Meillä on MEE TÖIHIN!

Tästäkin kommentista alkaa vattuilu. Vassari ja sossupummi sitä ja tätä.

Vierailija
109/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muutto sujui? Montako miestä tarvittiin kantamaan niitä perintöhuonekaluja? 

Vierailija
110/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole positiivinen. Nykyisessä kämpässäsi on puolet vähemmän siivottavaa!

Vierailija
111/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno loisilla edessä vihdoin!

Vierailija
112/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele työllistävä ammatti itsellesi ja muutaman vuoden päästä omilla rahoilla isompaan?

Olen hakenut opiskelemaan työllistäville aloille mutta en ole päässyt kouluun tullut valituksi...

Ap

Vierailija
113/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut opiskelemaan työllistäville aloille mutta en ole päässyt kouluun tullut valituksi...

Ap

En usko hetkeäkään ettet päässyt lukion jälkeen ammattikouluun.

Vierailija
114/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on täysin sama provo kuin Ylilaudalla sanasta sanaan ja mammat tietysti lankeavat. Nyt pääsee vihaamaan köyhiä ihan luvalla ja leikkimään samalla hyvää ihmistä. Mikä mahdollisuus!

Käsitättehän muuten, että monet leikkausten kohteeksi joutuneista on töissä käyviä ihmisiä, jotka eivät pärjää ilman tukia? Käsitättehän, että saatatte itse kuulua kyseiseen ryhmään joku päivä? No niin, ette tietenkään. Se on ajatuksena liian pelottava ja veisi pohjan halveksunnalta ja vihalta.

Tämähän on tämä jonka ei kannata mennä töihin, sitten piti muuttaa halvempaan asuntoo ja nyt tarina jatkuu taas. Pappa maksaa siitä että trollaa. Luultavasti se pappa on joku sellainen huijari, jolla on isot velat ja maksamattomia laskuja mutta silti on ostettu uusin Audi quu jotain. Tälle pikkuiselle tulee pää vetävän käteen siinä vaiheessa kun tajuaa, että pappa olikin pistetty tiilenpäivä laskemaan eikä perittävänä ole kuin ulosoton laskuja.  

Vierailija
115/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin ja ansaitse itse omat rahasi, niin voit asua ihan sellaisessa asunnossa kuin haluat.

t. 150-neliöisessä okt:ssa asuva

Kerro mihin noin vaan mennään töihin niin menen heti!?

Ap

Vierailija
116/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hakijoita 80kpl, opiskelupaikkoja 20kpl, en ole päässyt, tämmöinen tilanne on Pk-seudulla....

Ap

Vierailija
117/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vierailija
118/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hakijoita 80kpl, opiskelupaikkoja 20kpl, en ole päässyt, tämmöinen tilanne on Pk-seudulla....

Ap

Ei tasan ollut 20v sitten.

Vierailija
119/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulle on kerrottu jo monta kertaa mihin pääsee mutta aina tulee sata selitystä miksi ei käy.

Vierailija
120/257 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin?

Toivottavasti menetät työsi ja joku työtön saa sen.