Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitti vaan hallitukselle asumistuen leikkauksista. Nyt on muutettu 59m kaksiosta 27m yksiöön...

Vierailija
16.06.2024 |

Elämäni on pilalla.

Kommentit (257)

Vierailija
241/257 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oma yksiö oli luksusta oman huoneen sijaan.Puolison kanssa siinäkin asuttiin monta vuotta kun hän opiskeli ja minä kävin töissä.Itse maksettiin vuokrat.Kun saatiin perheenlisäystä muutettiin 44 neliön kaksioon, kylläpäs oli tilaa.

Vierailija
242/257 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailia kirjoitti:

Ennenkin on ensiasuntona ollut jopa perheillä pieni yksiö. On niin paljon monista eri maista tulleita, joille ei myöskään kelpaa se yhteisasuminen, mikä tarjotaan. Silti ovat yhtenä laumana toistensa luona.

Oikealla ihonvärillä ja suomea osaamatta saa toimeentulon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/257 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

71m2 ja vuokra 400. En tule ikinä menemään töihin vaan nautin elämästäni täysin siemauksin nauttien omasta ajastani.

Niin myös. Suunnilleen samat maksut ja töihin en enää mene. Nautin joka hetkestä,ja ihan oman työn tuloksista, sanoo 47 työvuotta takana ja nyt työeläkkeellä ilman koskaan mitään saanut tukia ym.

Vierailija
244/257 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna lapsettomana lemmikittömänä en ymmärrä, mihin ihminen tuota enempää tilaa edes tarvitsee.

Vierailija
245/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ostaa tai vuokrata sellaisen asunnon kuin haluat omilla rahoillasi, ei yhteiakunnan.

Ole tyytyväinen, että asuntosi ei ole pelkkä teltta, sekin olisi kädenojennus yhteiskunnalta.

Ei ole varaa ostaa omaa asuntoa ja töitä en ole saanut että voisin itse rahoittaa elämiseni...

Ap

Pitkäaikaistyötön Riina osti asumisoikeusasunnon ja asuu kämppiksen kanssa.

https://yle.fi/a/74-20103362

Vierailija
246/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lista ennustetun kaltaisista vuokranalennuksista:

Vierailija
247/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Vierailija
248/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jippii hallituksen päätökset toimiiiiii!!!!!!Jippii jippii jippii....huh hah hei jeeee....

Se menee kyllä näin; huh hah hei ja rommia pullo. 

Vierailija
249/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ostaa tai vuokrata sellaisen asunnon kuin haluat omilla rahoillasi, ei yhteiakunnan.

Ole tyytyväinen, että asuntosi ei ole pelkkä teltta, sekin olisi kädenojennus yhteiskunnalta.

Ei ole varaa ostaa omaa asuntoa ja töitä en ole saanut että voisin itse rahoittaa elämiseni...

Ap

Pitkäaikaistyötön Riina osti asumisoikeusasunnon ja asuu kämppiksen kanssa.

https://yle.fi/a/74-20103362

No hänellä oli sitten koko hinta laittaa siihen, mutta mitään lainaa ei työtön saa, en saa minäkään vaikka on pysyvä työeläke ja työpaikka, joten mitään varaa ei ole joutua työttömäksi tai tulojen tippumisesta alle 1500e/kk.

eri

Vierailija
250/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan pää painuksissa syksyä kun koksujen herroja tippuu työttömäksi ja viimeisistä 7500 työpaikasta pitäisi riittää 150 000 työttömälle töitä .. koksujen äänestäjät asuvat talvea teltoissa, laatikoissa, vaunuissa asemilla ja kerrostalojen eteisissä onnittelut vaan siis oppitunnista josta tulee vuosien taistelu ollakko vai ei !!

Vierailija
251/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin?

Kerro mihin voi mennä niin aloitan heti, töitä olen aktiivisesti hakenut.

Ap

Kävelet lähimpään firmaan, otat hatun päästä, kättelee tiukasti ja kumarrat katsoen silmiin. Et ole varmaan tehnyt näin? 

Vierailija
252/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suomi tipahtaa roskalaina luokkaan ab,onnittelut hyvästä koksujen valinnasta päättäjiksi !! 

Vierailija
253/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit päinvastoin iloinen kun olet alkanut elää omannäköistä elämää.

Vierailija
254/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjan palkalla tulee saamaan töitä 10 € vrk kun suomi tipahtaa ab luokkaan ja orjia valtio myy rikkaammille vankiloista lopulta.

Vierailija
255/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleskelu yhteiskunnan aika on vihdoin ohi! 🥳

En lopeta oleskelua mutta pienessä koirankopissa vaan mielentervys menee....

Ap

Trollaati trollaati trollaati trollaa...

Vierailija
256/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, niin? Itse olen työssäkäyvä 40-vuotias ja asunut 10 vuotta vuokralla nykyisessä 26-neliöisessä yksiössäni. Sinulle pitäisi siis kaksiossa asuminen maksaa sosiaalituista? Oletko aivan sekaisin?

Kyllä se on sekaisin. Uskomaton aloitus.

Vierailija
257/257 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se järkyttävää että yksinasuvalle on ennen maksettu 60 neliön asunto ihan ilmatteeksi asua sellaisessa.

Mitenkä se on mahdollista kun yksinasuva ei saa kuin n. 35 neliöön asumistukia.

Minulla oli joskus 46 neliön vuokrakämppä ja maksoin ylimenevistä neliöistä omasta pussista.