Olen kaupan keräilijä ja aina valitsen lyhyimmät eräpäivät netistä tilaajille
Silti luulevat, että saavat ne pisimmät. Ollaan tätä naureskeltu. Mistäs mitään tietävät, kun eivät kauppaan itse tule.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se tilaus kotona käydään läpi ja tarvittaessa laitetaan palautetta kaupalle. Ja se palaute tulee sitten sille tilauksen kerääjälle. Ja tarvittaessa kauppa hyvittää.
Sinulle on myyty ennen eräpäivää tai eräpäivänä oleva tuote. Ei ole mitään syytä valittaa. Oletko se taloyhtiön hankala tyyppi?
Jos esim. D-vitamiinipurkissa on 100 pilleriä ja niitä otetaan yksi joka päivä, on naurettavaa, että käyttöaikaa olisi myyntihetkellä jäljellä vaikka kaksi viikkoa ja loppuja ei ehtisi käyttää ennen määräaikaa. juu, en osta.
On täysin laillista myydä vielä eräpäivänä tuote.
Tampereen kaukajärvellä sanoin myyjälle vuosia sitten, että tämän vauvanruuan viimeinen käyttöpäivä on ylihuomenna. Niitä oli paljon hyllyssä huonolla päivällä. (Pilttiä jonka alkuperäinen kesto on kuukausia.) Pelkäsin, että joku ostaa huomaamatta koko pahvilootallisen pilttejä.
Myyjä ei suostunut poistamaan myynnistä.
Kävin siellä 3 päivää myöhemmin ja se pilttien pino oli jo vanhentuneena edelleen hyllyssä.
Älä viitsi. Aina saan tuoretuotteet noin 10 päivää viimeiseen myyntipäivään toimituksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein lihaville naisille jotka eivät jaksa kävellä kauppaan.
Mulla on 15 km matkaa kauppaan, en kävele vaikken lihava olekaan.
Miten ihmeessä tätä yhtä henkilöä vaivaa jos joku/perheet tilaa ruokansa kotiin toimitettuna?
Tietenkin näin pitää toimia, jotta hävikkiä saadaan vähennettyä, vanhemmat tuotteet myydään ensin.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin näin pitää toimia, jotta hävikkiä saadaan vähennettyä, vanhemmat tuotteet myydään ensin.
Niin mutta nämä prinsessat ja kuninkaat luulevat saavansa toki erikoiskohtelua. Kuinkas muuten. 🤭
Todellisuudessa keräilijää tuskin voisi vähempää kiinnostaa tuollainen, kunhan tuote ei ole päiväysvanhaa. Tietysti kauppias on saattanut ohjeistaa toimimaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa keräilijää tuskin voisi vähempää kiinnostaa tuollainen, kunhan tuote ei ole päiväysvanhaa. Tietysti kauppias on saattanut ohjeistaa toimimaan noin.
Ei kiinnostakaan, mutta naurattaa joidenkin pöhöttönyt ego.
AP
Tilaajana pistän palautetta kauppaan ja jos toiminta on systemaattista vaihdan kauppaa. Näin pääkaupunkiseudulla lähikauppojakin löytyy useita ja hieman enemmän toimituskuluja maksamalla myös Prismat ja Cittarit.
Parin etä- ja lähipalautteen jälkeen kauppias ymmärtää yskän!
Vierailija kirjoitti:
Öh? Niin siis tämähän on ihan normaali käytäntö kaikessa elintarvikekaupassa, ihan sama mistä ostat. Tuoreet on aina perällä. Ap ei selvästi ole töissä kaupassa.
Kaupassa saa itse kaivaa ne tuoreet sieltä takaa 😙
Olen saanut aina Prismasta hyvityksen, jos on ollut huomautettavaa keräilystä. Käytän keräilyä joka viikko ja saan hyvällä päiväyksillä olevia tuotteita. Ilmeisesti ap ei ole ollut minun tilaustasi keräämässä.
Mummu tilaa 5 purkkia maitoa niin valitsen purkit missä 2 päivää virtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se tilaus kotona käydään läpi ja tarvittaessa laitetaan palautetta kaupalle. Ja se palaute tulee sitten sille tilauksen kerääjälle. Ja tarvittaessa kauppa hyvittää.
Sinulle on myyty ennen eräpäivää tai eräpäivänä oleva tuote. Ei ole mitään syytä valittaa. Oletko se taloyhtiön hankala tyyppi?
Jos esim. D-vitamiinipurkissa on 100 pilleriä ja niitä otetaan yksi joka päivä, on naurettavaa, että käyttöaikaa olisi myyntihetkellä jäljellä vaikka kaksi viikkoa ja loppuja ei ehtisi käyttää ennen määräaikaa. juu, en osta.
On täysin laillista myydä vielä eräpäivänä tuote.
Tampereen kaukajärvellä sanoin myyjälle vuosia sitten,
Säilykepurkissa 2kk toleranssi!
Olen kaupan keräilijä ja aina valitsen pisimmät eräpäivät netistä tilaajille, ohjeiden mukaan.
AP on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä käyn ihan itse kaupassa ja kaivelen hyllyistä taaimmaiset tuotteet, koska niissä on pidempi päiväys!! 😆😄
Häh hää! 🤭
Mää teen samaa paitsi jos siellä pyörii Tettiläisiä niin ne laiskuuttaan laappaa uusimmat tuotteet siihen eteen.;)
Öh? Niin siis tämähän on ihan normaali käytäntö kaikessa elintarvikekaupassa, ihan sama mistä ostat. Tuoreet on aina perällä. Ap ei selvästi ole töissä kaupassa.