Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaupan keräilijä ja aina valitsen lyhyimmät eräpäivät netistä tilaajille

Vierailija
16.06.2024 |

Silti luulevat, että saavat ne pisimmät. Ollaan tätä naureskeltu. Mistäs mitään tietävät, kun eivät kauppaan itse tule.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä voikin energiaansa käyttää. 

Vierailija
42/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen sitä voikin energiaansa käyttää. 

Siis tällaisen paska-avausten tekoon? Samaa mieltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai keräilijä kerää tuotteet sen mukaan, mikä tuote on seuraavaksi menossa vanhaksi. Ei ole mitään järkeä kerätä uudemmasta päästä. Vai käytätkö itse kotona jääkaapista aina ensin esim. uusimmat maidot?

Mitä hullua nyt taas? 

Vierailija
44/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan huomattu ja siksi tilaankin muualta, mistä saan tuoreempaa ruokaa.

Vierailija
45/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se tilaus kotona käydään läpi ja tarvittaessa laitetaan palautetta kaupalle. Ja se palaute tulee sitten sille tilauksen kerääjälle. Ja tarvittaessa kauppa hyvittää.

Sinulle on myyty ennen eräpäivää tai eräpäivänä oleva tuote. Ei ole mitään syytä valittaa. Oletko se taloyhtiön hankala tyyppi?

Jos esim. D-vitamiinipurkissa on 100 pilleriä ja niitä otetaan yksi joka päivä, on naurettavaa, että käyttöaikaa olisi myyntihetkellä jäljellä vaikka kaksi viikkoa ja loppuja ei ehtisi käyttää ennen määräaikaa. juu, en osta.

Eikös niissä ole parasta ennen päiväys eikä viimeinen käyttöpäivä? Eli hyvin voit käyttää parin viikon jälkeenkin.

Vierailija
46/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai keräilijä kerää tuotteet sen mukaan, mikä tuote on seuraavaksi menossa vanhaksi. Ei ole mitään järkeä kerätä uudemmasta päästä. Vai käytätkö itse kotona jääkaapista aina ensin esim. uusimmat maidot?

Mitä hullua nyt taas? 

Näinhän se on, mutta pöhöttynyt ego estää normaalin ajattelun. Kyllä minä olen erityinen asiakas, minä saan kauppiaalta suoraan varastolta jne. 😅 Siinähän elävät harhoissaan.

AP

Vierailija
47/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein lihaville naisille jotka eivät jaksa kävellä kauppaan.

Ei jakseta käydä ja ihan hyvät on päiväykset. Ap joku Hesan pelle.

Vierailija
48/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se tilaus kotona käydään läpi ja tarvittaessa laitetaan palautetta kaupalle. Ja se palaute tulee sitten sille tilauksen kerääjälle. Ja tarvittaessa kauppa hyvittää.

Sinulle on myyty ennen eräpäivää tai eräpäivänä oleva tuote. Ei ole mitään syytä valittaa. Oletko se taloyhtiön hankala tyyppi?

Eräpäivänä olevat tuotteet on päivää ennen alennettu ja sitten ne poistetaan. Hävikin myyminen normaalihintaisena ei ole hyväntavan mukaista ja siten siitä kannattaakin valittaa. Jos siitä ei valiteta, myyjä ei koskaan saa tietää mahdollisesta mainehaitasta ja sen vaikutuksesta siihen, että maksavat asiakkaan kävelevät muualle.

Ei, en ole se ikävä naapuri vaan olen lukenut markkinoinnin kurssini. -eri

Vierailija
49/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaako tehdä töitä ja olla töissä?

Vierailija
50/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hullua nyt taas? 

Näinhän se on, mutta pöhöttynyt ego estää normaalin ajattelun. Kyllä minä olen erityinen asiakas, minä saan kauppiaalta suoraan varastolta jne. 😅 Siinähän elävät harhoissaan.

AP

Ennen kuin tällaista lähtee omatoimisesti tekemään, että poimii asiakkaalle ne vanhimmat tuotteet niin kannattaa kuitenkin asiasta keskustella vuorosi esimiehen kanssa.

Yrityksen mainehaitta voi vaikuttaa siihen, että asiakkaat tilaavat jatkossa tuotteet muualta.

Mielestäni tällainen käyttäytyminen on ajattelematonta ja sillä tehdään tiedostamatonta ja tiedostettua haittaa yrityksen kannattavuudelle.

Vierailija
51/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, vanha juttu. Tästä syystä käyn itse kaupassa valitsemassa tuotteet omin pikku kätösin.

Vierailija
52/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupan keräilijä ja aina valitsen pisimmät eräpäivät netistä tilaajille, ohjeiden mukaan.

AP on trolli.

AP ei välttämättä ole trolli. Luovuin CM-tilauksista, kun suurin osa tilaamistani elintarvikkeista oli juuri menossa vanhaksi, ja hedelmät ja vihannekset olivat usein mätiä. Hyvänä esimerkkinä voidaan mainita Flora Culinesse, jossa parasta ennen-päiväys oli seuraavana päivänä.

Joskus jaksoin valittaa ja sain hyvitystä, mutta katsoin paremmaksi vaihtaa kauppaa ja käydä kaivelemassa mahdollisimman tuoreet tuotteet itse hyllyn takaosasta.

Vierailija
53/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen-päiväys on vain viite. Tosin kerran sain puoli vuotta vanhaa näkkileipää. Se maistui jo pahville.

Vierailija
54/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin sairauden vuoksi turvautumaan pari kuukautta verkkoruokakauppaan. Sen K -kaupan palvelun taso oli sitten ihan huippua jos vertaa teidän toisten kokemuksiin. 

Vierailija
55/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen joka kerta välittömästi huomautuksen, jos on laitettu heti vanhenevaa tuotetta tilaukseeni. En tiedä, miten valituksia käsitellään, mutta koska pystytään kohdentamaan tilaus ja sen keräilijä, oletan, ettei keräilijä, joka apn tavoin toimii, ole kauaa pilaamassa kaupan mainetta ja karkoittamassa verkko asiakkaita.

Samoin toimin minä! :)

Ja olen entinen kaupanalalla työskennellyt, huomaan kyllä tälläiset jutut. ;)

Vierailija
56/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Monesti olen laittanut palautetta pilaantuneesta tuotteesta tai päiväyksestä. Ja hyvitys tulee tilille heti.

Vierailija
57/57 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupassa on joku n 30 v, ilmeisesti salilla viihtyvä hyllyttäjä-keräilijänainen. Opiskelee avoimessa, tähtää akateemiselle uralle. Ei sis ole mikään rivimaikka tai -hoitsu joita on tiu tusinassa. Sanoin etttä jos hänellä olisi vapaita kavereita, voisin alkaa seukkaamaan. Kysyi miksi hän ei kelpaa. Oletin että niin hyvännäköinen muikkeli olisi varattu. No nyt on.