Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieniä vaatteita tarvitsevaa??

Vierailija
30.01.2007 |

Eli mulla ois sellanen tilanne, että kaks isompaa muksua on tyttöjä (eli vaatteet voi kierrättää) ja sukulaisista löytyy paljon pieniä tyttöjä joille antaa pienet vaatteet. Mut sit tää nuorin (nyt 1v. 3kk) on poika enkä tunne ketään, jolla ois esim. puolivuotias poikalapsi, jolle antaa pienet vaatteet. Meillä on vielä aika paljon noita vaatteita kun sukulaisissa paljon isompia poikia, joilta tuota rompetta tulee. Nytkin ois tuolla säkissä paljon 74 ja 80 senttistä käyttövaatetta ja sit kolme 80 senttistä toppapukuakin. Mut mistä minä löydän sen, joka niitä tarvii??? Olis ihan kiva antaa ne vielä sellaselle, joka oikeesti niitä tarttis (nyt ovat menneet tutuntutulle, jolla on itelläki varaa ostaa vaatetta eli oikeestaan tartte noita mejän kamppeita)!!

Jos joku täällä ois halukas ostaan ton kokosta vaatetta, niin sais noi parilla eurolla (+ postikulut). Ja tietty jos joku asuu Keski-Suomessa Äänekosken alueella, niin vielä parempi, ku ei tartte postittaa ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt esim. paikallisesta ensi- ja turvakodista, ottaisivatko vaatteita lahjoituksena vastaan? Itse vein meille tarpeettomia vaatteita turvakotiin, ja mielellään ottivat niitä, monet kun saattavat tulla sinne hyvinkin vähin eväin...

Vierailija
2/3 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuinka saan sinuun yhteyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laita viestiä kalifi@suomi24. fi

ilman tota väliä tietty.

Ja tuo ensikotikin oli oikeen hyvä idea! Jos en kaikkee saa myytyä/lahjotettua muuten, niin johonki tollaseen vois yrittääkin.

t. ap