Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia, jotka inhoavat feminiinistä naissvartaloa??

Vierailija
15.06.2024 |

Siis sellaista perinteistä tiimalasimaista. Ja suurehkoja rintoja. Itselläni on nuo kaikki mutta yli pari vuosikymmentä jatkunut syvä inho vartalonmalliani kohtaan. Ikää jo 36, kaksi lastakin saanut. Unelmani olisi poistattaa rinnat kokonaan ja reisistä kaikki rasva. Lisäksi haluaisin suoranmallisen vartalon. Olen hoikka ja pyrin pitämään itseni lähellä alipainoa juuri siksi, että en saisi takaisin naismaista vartalonmallia. Mies en halua olla ja olen 100% hetero. Nämä mainitsen ennen kuin joku huutelee. Kasvoin pohjoissuomalaisessa isossa perheessä, jossa muut sisarukset olivat poikia ja naisia pilkattiin avoimesti. Inhotti kasvaa naiseksi ja inhoan naisena olemisessa etenkin naisten vartaloita. Rinnat ovat mielestäni rumia. Ethän mode poista tätä. Haluan tietää onko minulla kohtalotovereita. 

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään ikäviä kokemuksia edes ja naisvaltaisessa perheessä kasvoin mutta jo heti nuorena katsoin isoja rintoja että ei ole kauniit. Omani jäi onneksi keskikokoisiksi ja jos olisin kokoa xs niin varmaan rinnat olisi pienet eli sopusuhtaiset vartalon kokoon. Lantiotakin minulla on vain hieman vaikka peppu on aika pyöreä. Olen tyytyväinen omaan vartalooni mutta tunnistan tuon, etten pidä erottuvan isoja rintoja kauniina. Lantiossa saa olla kaarta mutten pidä siinäkin kovin korostunutta mallia kauniina. Silti kun keho on toimiva, siitä kannattaa olla kiitollinenja pitää kauniina olipa se minkänäköinen hyvänsä.

Vierailija
82/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on varmasti hyödyntänyt naiselliset avunsa miesten viettelyssä, ja suvun miesten kanssakin neuvotellessa. Ole siis ylpeä siitä, mikä vaikutus seksikkäällä olemuksellasi on miehiin ja hyödynnä sitä vielä kun voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päin vastoin, koen olevani epänormaali siinä mielessä, että en imenyt itseeni esim 90 luvun laiha ja ei takapuolta ilmiöitä ym enkä ihaile naisia joissa on maskuliinisia piirteitä vaan olen lapsesta saakka tykännyt korostuneen feminiinistä naisista ja vartaloista.

Onneksi itselle tuli myös tiimalasikroppa 🙂

Tykkään kun on lantiota, takapuolta, rintoja ja naisellisuutta ym. En yhtään tykkää esim pitkä, hoikka, ei muotoja. Sellainen ei säväytä lainkaan..🙂

Vierailija
84/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä vartalostani. Reisissä on liikaa massaa, eikä mitkään housut näytä hyvältä päälläni. En pidä puristavista vaatteista, joten joudun ottamaan aina vääränkokoiset: jotta reisistä ei purista, niin vyötärössä on aivan liikaa väljyyttä. Lahkeisiinkiin tulee liikaa sitten pituutta.

Inhoan epäsuhtia rintojani ja en pidä niistä muutenkaan.

Inhoan tätä vartaloni mittasuhdetta, joka minullakin on: lyhyt selkä, pitkät (ja paksut) reidet ja lyhyet sääret.

Inhoan lantiota kapeampaa hartialinjaani. Näyttää tyhmältä, kun perse on leveämpi kuin hartiat.

85/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se yhtään lohduttaa, niin ainakin itse pidän naista sitä kauniimpana, mitä suuremmat rinnat ja takapuoli. Jos vaikka viehkeällä neitokaisella olisi navassa asti riippuva mahtipovi, niin sellainen nainen olisi kesäisen aamukasteisen kedon kaunein kukkanen!

Vierailija
86/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain tekisi juuri niinkuin itse haluat.. Kysely herättää ajatuksen, että jos kuitenkin saisin muilta siunauksen. ihmisillä on tapana hypätä kaivoon muiden perässä. 

Vierailija
87/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäjän lantio on ihan hyvä jos haluaa tehdä lauman lapsia, mutta kaikessa muussa siitä on vain haittaa.

Vierailija
88/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempaa istua sohvalla ja valittaa vauvapalstalla, sen sijaan että treenaisi sen perseensä pienemmäksi salilla. 

Vierailija
89/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko miten leveän lantion saa treenattua pienemmäksi salilla? Esim. urheilija Kristiina Mäkelällä on todella leveä lantio ja hän on varmasti käynyt salilla.

Vierailija
90/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuollaista. Ei tuossa vikaa mutta sellanen tasapaksu siilitukka farkuilla ja sonnirenkaalla. Jäiks!

Vierailija
91/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Jo murrosiässä kun lantio kasvoi tuli raskausarpia, kun iho ei ehdi venyä kasvun mukana ( pitkille pojille voi tulla alaselkään kasvupyrähdyksen aikana) rinnat kasvoi. Ei ollut kunnon liivejä. Piti lopettaa urheilu. Koulussa pojat kiusasi, tytöt kiusasi koska poikien kiinnostus kohdistuu minuun. Mummantissit lapsella. Vihaan kaikkea huomiota ja huomiohakuisuutta. Äiti alkoi ilkeäksi. 

Sitten tuli rajua ahdistelua, tekoja jotka nykyään ymmärretään rikokseksi, ventovieras kaatoi ja imi rintoja väkisin, puristella, ahdistelua, pelkkää paskaa ja ahdistusta on ollut rinnoista. Näytän kömpelöitä vaikka vyötärö on hoikka. Käytän suuria peittäviä vaatteita.

Toisen ihmisen ulkonäön arvostelu on äärimmäisen huonoa käytöstä. Silti sitä jatkuvasti pyritään normalisoida. 

Vierailija
92/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivempaa istua sohvalla ja valittaa vauvapalstalla, sen sijaan että treenaisi sen perseensä pienemmäksi salilla. 

Olin aikeissa lähteä Helsingin kaupungin kuntosalille, mutta sekä kisahalli että liikuntamylly suljetaan kesäviikonloppuisin klo 16.

93/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä! Jo murrosiässä kun lantio kasvoi tuli raskausarpia, kun iho ei ehdi venyä kasvun mukana ( pitkille pojille voi tulla alaselkään kasvupyrähdyksen aikana) rinnat kasvoi. Ei ollut kunnon liivejä. Piti lopettaa urheilu. Koulussa pojat kiusasi, tytöt kiusasi koska poikien kiinnostus kohdistuu minuun. Mummantissit lapsella. Vihaan kaikkea huomiota ja huomiohakuisuutta. Äiti alkoi ilkeäksi. 

Sitten tuli rajua ahdistelua, tekoja jotka nykyään ymmärretään rikokseksi, ventovieras kaatoi ja imi rintoja väkisin, puristella, ahdistelua, pelkkää paskaa ja ahdistusta on ollut rinnoista. Näytän kömpelöitä vaikka vyötärö on hoikka. Käytän suuria peittäviä vaatteita.

Toisen ihmisen ulkonäön arvostelu on äärimmäisen huonoa käytöstä. Silti sitä jatkuvasti pyritään normalisoida. 

Todella ikävää, että olet joutunut moista kokemaan. Mutta muuten kyllä kuulostat todella kauniilta neitokaiselta, jos kerran hyvin rintava olet! Nuo sinun kohtaamasi ihmiset ovat kyllä kuvailujesi perusteella täysiä ääliöitä, jotka kuuluisivat pakkohoitoon.  

Vierailija
94/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat on kivat 👍

Vierailija
95/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minitissi vinkuu ettei muilla saisi olla isoja...

Vierailija
96/96 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai inhoat naisvartaloita, jos kaikkea naisen näköistäkään pilkattiin ja pidettiin huonompana.

Itse taas tykkään hirveästi naisvartaloista <3 Ihania sellaiset tosi reitevät naiset ja sulavat, virtaviivaiset linjat. Mieskehot taas tuppaa olemaan liian kulmikkaita omaan makuun, eikä esteettinen silmä tykkää niistä niin paljoa.