Muita naisia, jotka inhoavat feminiinistä naissvartaloa??
Siis sellaista perinteistä tiimalasimaista. Ja suurehkoja rintoja. Itselläni on nuo kaikki mutta yli pari vuosikymmentä jatkunut syvä inho vartalonmalliani kohtaan. Ikää jo 36, kaksi lastakin saanut. Unelmani olisi poistattaa rinnat kokonaan ja reisistä kaikki rasva. Lisäksi haluaisin suoranmallisen vartalon. Olen hoikka ja pyrin pitämään itseni lähellä alipainoa juuri siksi, että en saisi takaisin naismaista vartalonmallia. Mies en halua olla ja olen 100% hetero. Nämä mainitsen ennen kuin joku huutelee. Kasvoin pohjoissuomalaisessa isossa perheessä, jossa muut sisarukset olivat poikia ja naisia pilkattiin avoimesti. Inhotti kasvaa naiseksi ja inhoan naisena olemisessa etenkin naisten vartaloita. Rinnat ovat mielestäni rumia. Ethän mode poista tätä. Haluan tietää onko minulla kohtalotovereita.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, naisparka 😮
Kuulostat minulta, esiteinistä aikuisikään asti. Olen samanikäinen kuin sinä ja vasta nyt muutaman vuoden sisään oon päästänyt jotenkin irti siitä, että minun, aikuisen naisen ei tarvitse olla niin pieni ja laiha että XS-koon vaatteet tippuu päältä. Onn joo vieläkin ajoittain hyvinkin vahva itseinho ja dysmorfia tän kehon kanssa, vaikka hoikka olen.
Mitenkä sut sais hyväksymään ja rakastamaan itseäsi? Mitä sä kontrolloit tuolla?
Minkälaisia sun poikaystävät on olleet? Et ole varmaan juuri saanut positiivista kritiikkiä ja kehuja?
Kiitos 💖
Ymmärrän kyllä myös sitä joka kirjoitti vain että 'lääkkeet'. Ulkopuolisen on vaikeaa hahmottaa mitä tunnen, ellei ole itse samaa kokenut.
Miehiä mulla ollut vain tämä yksi. En oikein tiedä mitä hän mua kohtaan tuntee tarkemmin ottaen. On tunnettu varh
Onnistuit sitten valitsemaan miehenkin, joka ei kehu sinun kehoasi. Olikohan alitajunnalla osuutta valinnassa?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on se body dysforia vai mikä se on.
Googletin tämän ja kyllä, tunnistan itseni.
Ap
Feminiiniset naiset ärsytti niiiin paljon. Sain käytyä terapian ja hoidettua äititraumani. Nyt, noin 20 vuotta myöhemmin, nautin omasta naisellisuudestani niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, naisparka 😮
Kuulostat minulta, esiteinistä aikuisikään asti. Olen samanikäinen kuin sinä ja vasta nyt muutaman vuoden sisään oon päästänyt jotenkin irti siitä, että minun, aikuisen naisen ei tarvitse olla niin pieni ja laiha että XS-koon vaatteet tippuu päältä. Onn joo vieläkin ajoittain hyvinkin vahva itseinho ja dysmorfia tän kehon kanssa, vaikka hoikka olen.
Mitenkä sut sais hyväksymään ja rakastamaan itseäsi? Mitä sä kontrolloit tuolla?
Minkälaisia sun poikaystävät on olleet? Et ole varmaan juuri saanut positiivista kritiikkiä ja kehuja?
Kiitos 💖
Ymmärrän kyllä myös sitä joka kirjoitti vain että 'lääkkeet'. Ulkopuolisen on vaikeaa hahmottaa mitä tunnen, ellei ole itse samaa kokenut.
Miehiä mulla ollut vain tämä yksi. En oikein tiedä mitä hän m
Aika moni vl ei kehu vaimoaan.
Minä olen vihannut aina paksuja reisiäni ja per*ettäni. Vihasin myös menkkoja, onneksi loppuivat kun laihduin tarpeeksi. Rintoja ei ole, luohan kiitos.
Tämä kehodysforia koskee vain omaa "nais"kehoa. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Leveä lantio ei mielestäni näytä kellään hyvältä. Ja ne jotka tällä yrittää väittää, että pitää olla kiitollinen toimivasta vartalosta niin sivistäytykää vähän ennen kuin kommentoitte. Mitä leveämmät lantion luut sitä enemmän on lantiokipuja ja jos vielä isot rinnat niin myös selkäkipuja. Lisäksi tiimalasimuodoilla ei nyky-Suomesta enää hyvin istuvia vaatteita löydä.
Vaatii vähän hakemista, mutta kyllä vaatteita löytyy. Itse olen aina rakastanut tiimalasivartaloani. Vanhemmiten voi olla, että kremppoja on enemmän, mutta ei niitä olisi vähempää, vaikka koko ikäni inhoaisin kehoani.
Muakin ällöttää. Sellainen selvästi näkyvä pullukka alakerta on ihan superällö ja korkealla keikkuva leveä rasvainen lantio sekä isot vähän eltaantuneen hajuiset roikkorinnat valtavilla nänneillä ihan yhtä kammottavia.
Se voi johtua siitä, että naisen vartaloa seksualisoiidaan niin paljon . Ei kaikki kaipaa sellaista huomiota ventovierailta, vaan omalta kumppanilta. Silti kaikkialla toitotetaan että meidän tulisi näyttää jatkuvasti viehkeältä ja seksikkäältä. Vartalonmuotoja pitäisi korostaa jatkuvasti (mikä näyttää parhaalta tällä ja tällä vartalololla). Ihan älytöntä miten paljon meitä aivopestääm jatkuvasti iltalehtien toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ällöttää. Sellainen selvästi näkyvä pullukka alakerta on ihan superällö ja korkealla keikkuva leveä rasvainen lantio sekä isot vähän eltaantuneen hajuiset roikkorinnat valtavilla nänneillä ihan yhtä kammottavia.
Naiseus ON rumaa. Löllykät yläkerrassa ja vuotava perse alhaalla. Kuvottava sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Se voi johtua siitä, että naisen vartaloa seksualisoiidaan niin paljon . Ei kaikki kaipaa sellaista huomiota ventovierailta, vaan omalta kumppanilta. Silti kaikkialla toitotetaan että meidän tulisi näyttää jatkuvasti viehkeältä ja seksikkäältä. Vartalonmuotoja pitäisi korostaa jatkuvasti (mikä näyttää parhaalta tällä ja tällä vartalololla). Ihan älytöntä miten paljon meitä aivopestääm jatkuvasti iltalehtien toimesta.
Meillä se on syntiä. Etenkin nuorena ja kurvikkaana keräsin huomioita, jota en halunnut. Tunsin inhoa ja syyllisyyttä, kun vaikkapa helteillä halusin pukeutua kuin muutkin, mutta kiinnitin huomiota koska rinnat!
Ap
oletko haaveillut rekalla ajosta ja tyttörakkaudesta?
No on teillä ongelmat. Ilmeisesti elämä on kunnossa ja olette terveitä, kun on varaa valittaa tällaisista asioista. Ihmiset on kyllä sekaisin. Jos ongelmia ei ole, niin niitä kehitellään ties mistä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt ylipäätään näyttää rumilta.
Mies23
Hombbelin silmään juu.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Leveä lantio ei mielestäni näytä kellään hyvältä. Ja ne jotka tällä yrittää väittää, että pitää olla kiitollinen toimivasta vartalosta niin sivistäytykää vähän ennen kuin kommentoitte. Mitä leveämmät lantion luut sitä enemmän on lantiokipuja ja jos vielä isot rinnat niin myös selkäkipuja. Lisäksi tiimalasimuodoilla ei nyky-Suomesta enää hyvin istuvia vaatteita löydä.
Tää on niin totta!
Käytännössä Ap haluaa laihduttaa.
"Poistattaa kaikki rasva". Herätys
Vierailija kirjoitti:
oletko haaveillut rekalla ajosta ja tyttörakkaudesta?
En. Lue alottus. Se että inhoan OMIA muotojani ei tee minusta lesboa.
Ap, miten ajattelet elämäsi muuttuisi, jos tuo rinnattomuus ja rasvattomuus kohdallasi toteutuisivat?
Noin vahva omaan kehoon kohdistuva kielteinen latautuneisuus olisi kyllä hyvä hoitaa psykoterapiassa, samalla varmaankin ilmenisi tämän ongelman taustoja selvitellessä muitakin työstettäviä asioita. Jos päädyt tähän, valitse psykoterapeutti huolellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä se on syntiä. Etenkin nuorena ja kurvikkaana keräsin huomioita, jota en halunnut. Tunsin inhoa ja syyllisyyttä, kun vaikkapa helteillä halusin pukeutua kuin muutkin, mutta kiinnitin huomiota koska rinnat!
Ap
Miksi ihmeessä olet antanut näiden tyyppien ja heidän mielipiteidensä asettua loisimaan päähäsi? Noista ajoista on vuosia ja vielä heillä ja heidän ajatuksillaan on ilmainen koti päässäsi. Omaan päähän pitää päästää vain omat mielipiteet.
Sellaiset naisvartalot ovat kauniita t. Toisenmallinen nainen