Valehtelin tinderissä naiselle olevani koulutukseltani DI
Sanoin suunnittelevani työkseni IT-järjestelmiä. Oikeasti olen matalapalkkainen duunari. MIssä kohtaa on järkevä kertoa totuus tahdikkaasti? Ollaan tapailtu nyt pari kuukautta.
M32
Kommentit (22)
Jos nainen on kunnollinen nainen eli ei sellainen pintaliito-bimbo, niin tuon ei pitäisi olla mikään ongelma. Jos haluat varmistaa. että saat piIIua häneltä jatkossakin niin pimitä toki tieto niin pitkään kuin mahdollista.
Mies
Itse valehtelin Tinderissä olevani 20 v saadakseni teini p i m p p i ä. Oliko väärin tehty?
Kyllä se deitti huomaa että valehtelit jos et ole 198cm pitkä ja peniksesi 7cm.
Etkö ole tyytyväinen itseesi ja omaan työhösi? Kannattaa hoitaa oma itsetunto kuntoon niin ei tarvitse valehdella ja naisetkin viehättyvät.
Vierailija kirjoitti:
Itse valehtelin Tinderissä olevani 20 v saadakseni teini p i m p p i ä. Oliko väärin tehty?
Tarkennuksena. Olen siis oikeasti 55 v. Menivät silti halpaan.
Sehän on raiskaus, jos olette menneet sänkyyn ja nainen on ollut menevinään tippainssin kanssa.
No mutta saitko kuitenkin? Ei se väärin oo
Kerrot siinä vaiheessa, kun kyllästyt kairaamaan sitä naista.
Ei tarvitse sitten itse miettiä, miten sanoisit, että voisit katsella jotain muuta,
Tosiasiassa olet palstan vakitrolli jolla ei mitään naisia ole eikä tällä menolla tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kunnollinen nainen eli ei sellainen pintaliito-bimbo, niin tuon ei pitäisi olla mikään ongelma. Jos haluat varmistaa. että saat piIIua häneltä jatkossakin niin pimitä toki tieto niin pitkään kuin mahdollista.
Mies
Luuletko että kunnollinen nainen pitää valehtelevasta miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Mies
Valehtelu on AINA ongelma. Myös kaltaistesi ajatusmaailma on ongelma. Hanki seksilelu ja jätä naiset rauhaan.
Eipä taida olla mahdollista edes paria tuntia esittää koulutuksen osalta jotain ihan muuta kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot siinä vaiheessa, kun kyllästyt kairaamaan sitä naista.
Ei tarvitse sitten itse miettiä, miten sanoisit, että voisit katsella jotain muuta,
Tämä
Pääset eroon
Tai jos nainen pettää niin voit kertoa 🤣
Ei kai kukaan ole niin hölmö, että pistää tinderiin oikeita tietoja itsestään? Kyllä ne puutteessa olevat hölmöt uskovat aika koviakin valetietoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Teinipimpukka on aina pienen valkoisen valheen arvoinen. Ole kuitenkin tarkkana ja varmista, että hän huomaa valehdella olevansa jo 16 vuotias. Ehkä jopa 18 varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on raiskaus, jos olette menneet sänkyyn ja nainen on ollut menevinään tippainssin kanssa.
Joo, niin on! Oikeat dippainssit ei raiskais.
DI Dorka Idiootti. Hän on jo tajunnut. Leikkii vielä hetken kanssasi koska ei halua aiheuttaa jälkeenjääneelle hylkäämisen tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
So? Naisesta tulee tippalinssi, mutta se menee nopeasti ohi.
Sovit tän kanssa yhteen
https://www.vauva.fi/keskustelu/581268/havettaa-sanoin-puistossa-eraall…