Muita naisia, jotka inhoavat feminiinistä naissvartaloa??
Siis sellaista perinteistä tiimalasimaista. Ja suurehkoja rintoja. Itselläni on nuo kaikki mutta yli pari vuosikymmentä jatkunut syvä inho vartalonmalliani kohtaan. Ikää jo 36, kaksi lastakin saanut. Unelmani olisi poistattaa rinnat kokonaan ja reisistä kaikki rasva. Lisäksi haluaisin suoranmallisen vartalon. Olen hoikka ja pyrin pitämään itseni lähellä alipainoa juuri siksi, että en saisi takaisin naismaista vartalonmallia. Mies en halua olla ja olen 100% hetero. Nämä mainitsen ennen kuin joku huutelee. Kasvoin pohjoissuomalaisessa isossa perheessä, jossa muut sisarukset olivat poikia ja naisia pilkattiin avoimesti. Inhotti kasvaa naiseksi ja inhoan naisena olemisessa etenkin naisten vartaloita. Rinnat ovat mielestäni rumia. Ethän mode poista tätä. Haluan tietää onko minulla kohtalotovereita.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että olet sisäistänyt naisvihan etkä ole sinut naiseuden kanssa. Kannattaa lähteä työstämään tuota mieluummin, kuin muokata omaa vartaloa.
Lisään tähän et kannattaa muuttaa pois lestaseudulta. Löydät itsesi. T. Ex vl
Kuvia, mielellään pilluJa tisulit näkyvillä, niin kommentoidaan rehellisesti.
Artsi
Mulla ei ole tuota. Mutta joskus mietin miksi osa tyrkyttää kroppaansa somessa ehkä paljastellen, itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt ylipäätään näyttää rumilta.
Mies23
Aika homoa
Sinäkin voit nykyään olla oikea poika!
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voit nykyään olla oikea poika!
Minua ei kiinnosta olla mies. Lue aloitus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että olet sisäistänyt naisvihan etkä ole sinut naiseuden kanssa. Kannattaa lähteä työstämään tuota mieluummin, kuin muokata omaa vartaloa.
Haluan vielä sanoa, että en syytä sinua naisvihan sisäistämisestä, vaan on surullista että olet joutunut kasvamaan tuollaisten ihmisten ympäröimänä. Naisellinen vartalo ei ole vääränlainen tai huono, eikä naiseus niin ikään.
Kiva äiti lapsilla. Lestatonsaatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt ylipäätään näyttää rumilta.
Mies23
Niin koska olet homppeli. Se on ihan ok.
Minä tykkään siitä, että olen hyvin naisellinen. En pysty ollenkaan samaistumaan ajattelutapaasi. Toivottavasti löydät rauhan ja opit pitämään itsestäsi juuri sellaisena kuin olet.
Minä taas tykkään naisellisesta tiimalasivartalostani. Onneksi en ole suora tikku.
Pitäiskö sun hankkia ammattiapua?
Miksi naisia on pilkattu perheessäsi? Omituista. Suosittelen terapiaa.
Olisiko niin, että et vihaa naiskehoasi, vaan ihmisten käytöstä naisia kohtaan? Eli olet sisäistänyt asian näin päin, koska uskontosi opetti sinulle, että vika ei ole muissa vaan sinussa? Eli mitäpä jos kääntäisitkin sen vihan ulospäin niihin, joihin sen kuuluisi oikeasti kohdistua, eli pervoihin ja heitä paapoviin naisiin, jotka eivät osanneet suojella sinua miesten asiattomalta käytökseltä. On ok ja oikeutettua tuntea vihaa muita kohtaa, jos he yrittävät satuttaa sinua, oli se sitten fyysisesti tai sanoillaan. Sinun kehosi on sinun kehosi, muiden asentee ovat heidän asenteitaan, eivätkä ne kerro sinun kehostasi mitään vaan pelkästän niiden ääliöiden moukkamaisuudesta.
Minäkään en pidä naisellisista muodoista vartalossani. Se johtuu siitä, että en samaistu naisiin, koska minulla on autismin kirjon häiriö. Olen henkisesti poika/mies ja haluaisin näyttääkin siltä. Nuorempana olin todella hoikka, pidin lyhyttä poikatukkaa. Tykkäsin ulkonäöstäni enemmän kuin nyt. Nyt käytän niin väljiä vaatteita (usein miesten), että muodot ei erotu. Olen silti ehdottomasti biologinen nainen ja hetero.
Hyvin surullista jos joudut elämään tuollaisten ajatusten kanssa.. Meillä on vain tämä yksi elämä ja omaa itseään kun ei voi paeta. Ehkä niitä kohtalontovereita ei nyt kannata etsiä vaan apua itselleen.
Mm mun mielestä monenlaiset naisvartalot on upeita, mut pidän pienirintaisuutta ja hoikkuutta erityisen viehättävänä :) Luullakseni olen ihan hetero, mutta onhan nyt monet naiset aivan tajuttoman kuumia ;D
N32