Miksi et pese käsiä huolellisesti wc-käynnin jälkeen?
Etkö välitä vai ymmärrä?
Ja turha väittää, että "minä kyllä pesen!", kun 99 % ihmisistä ei niin tee..
Kommentit (49)
Pesen kädet vähintään 20 kertaa päivässä ja lisäksi desinfioin puhelimen joka päivä.
Pesen. Minut on oikein koulutettu siihen miten kädet oikeasti pestään hyvin. Hyvin harva loppupelissä osaa edes pestä käsiään riittävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten elin kun on semmoinen uloke että ei tarvi kusta omille käsille niin kuin ilmeisesti naiset jotka ei tätä ymmärrä
Aha, kuseppa niin että et koske käsillä mulkkuus.
Vierailija kirjoitti:
Osa huljauttajista luulee pesevänsä riittävän hyvin, eivätkä siten tunnista itseään aloituksesta.
Kädet pitäisi pestä siten, että kädet kastellaan, vasta sen jälkeen otetaan saippuaa, jota hierotaan joka puolelle käsiin sormien välejä, sormenpäitä ja rystysiä myöten puolisen minuuttia. Sen jälkeen huolellinen huutelu ja kuivaus.
Yleisin käsienpesu mitä julkisissa vessoissa näkee on vedellä huljautus. Mikäli saippuaa käytetään, se otetaan kuiviin käsiin, hieraistaan niihin sekunnissa ja huuhtaistaan pois.
Kiitos. Hyvä että joku muukin on tehnyt tämän saman havainnon, noin se juuri menee. Ja sitten väitetään kivenkovaan, että "minä pesen kyllä aina kädet hyvin saippualla" eikä tajuta, että varsinainen pesu ei tapahdu siellä vesihanan alla..
Ap
Valitettavasti en pysty olemaan kauheasti tekemisissä muiden ihmisten kanssa koska mua oksettaa nenän kaivelu, hampurilaispaikkaan mennään pesemättä käsiä yms. Pesen kaikki vaatteet joka päivä lukuunottamatta päällystakkia.
Kotona kyllä, mutta töissä en koska minusta on jännä seurata kuinka esim. norovirus leviää avokonttorissa. Usein jos on stressiä men ulostamassa ja kierrän kaksiin sormin kaikki työpaikan kahvat, kaappien vetimet jne,
Miten olisi jos vetäisi käsiin kertakäyttökäsineet ennen vessaan menoa ja ottaisi ne siististi pois vessasta tullessa?
Vierailija kirjoitti:
Pesen. Minut on oikein koulutettu siihen miten kädet oikeasti pestään hyvin. Hyvin harva loppupelissä osaa edes pestä käsiään riittävän hyvin.
Niimpä ja pitkiä kynnen alusia on mahdotonta saada puhtaaksi ollen ne oikein pöpö pesiä. Kynsilakalla voi peittää ne likaiset kynnen aluset.
Minä oksennan jos näen jonkun tekevän salaattia pitkillä kynsillä kun ne ruuat eivät mene edes uunin kautta kuumentaen pöpöt pois.
Ei mun elimeni ole likainen. Moni nainen on ottanut sen suuhunsakin siekailematta. Sen sijaan ne saastaisten vessojen vesihanat ovat bakteeripesiä.