Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et pese käsiä huolellisesti wc-käynnin jälkeen?

Vierailija
15.06.2024 |

Etkö välitä vai ymmärrä?

Ja turha väittää, että "minä kyllä pesen!", kun 99 % ihmisistä ei niin tee..

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elimeni ole likainen. Moni nainen on ottanut sen suuhunsakin siekailematta. Sen sijaan ne saastaisten vessojen vesihanat ovat bakteeripesiä.

Vierailija
42/49 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kädet vähintään 20 kertaa päivässä ja lisäksi desinfioin puhelimen joka päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen. Minut on oikein koulutettu siihen miten kädet oikeasti pestään hyvin.  Hyvin harva loppupelissä osaa edes pestä käsiään riittävän hyvin.

Vierailija
44/49 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten elin kun on semmoinen uloke että ei tarvi kusta omille käsille niin kuin ilmeisesti naiset jotka ei tätä ymmärrä

Aha, kuseppa niin että et koske käsillä mulkkuus.

Vierailija
45/49 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa huljauttajista luulee pesevänsä riittävän hyvin, eivätkä siten tunnista itseään aloituksesta. 

Kädet pitäisi pestä siten, että kädet kastellaan, vasta sen jälkeen otetaan saippuaa, jota hierotaan joka puolelle käsiin sormien välejä, sormenpäitä ja rystysiä myöten puolisen minuuttia. Sen jälkeen huolellinen huutelu ja kuivaus.

Yleisin käsienpesu mitä julkisissa vessoissa näkee on vedellä huljautus. Mikäli saippuaa käytetään, se otetaan kuiviin käsiin, hieraistaan niihin sekunnissa ja huuhtaistaan pois.

Kiitos. Hyvä että joku muukin on tehnyt tämän saman havainnon, noin se juuri menee. Ja sitten väitetään kivenkovaan, että "minä pesen kyllä aina kädet hyvin saippualla" eikä tajuta, että varsinainen pesu ei tapahdu siellä vesihanan alla..

Ap

Vierailija
46/49 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en pysty olemaan kauheasti tekemisissä muiden ihmisten kanssa koska mua oksettaa nenän kaivelu, hampurilaispaikkaan mennään pesemättä käsiä yms. Pesen kaikki vaatteet joka päivä lukuunottamatta päällystakkia. 

Vierailija
47/49 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kyllä, mutta töissä en koska minusta on jännä seurata kuinka esim. norovirus leviää avokonttorissa. Usein jos on stressiä men ulostamassa ja kierrän kaksiin sormin kaikki työpaikan kahvat, kaappien vetimet jne, 

Vierailija
48/49 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi  jos vetäisi käsiin kertakäyttökäsineet ennen vessaan menoa ja ottaisi ne siististi pois vessasta tullessa?

Vierailija
49/49 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen. Minut on oikein koulutettu siihen miten kädet oikeasti pestään hyvin.  Hyvin harva loppupelissä osaa edes pestä käsiään riittävän hyvin.

Niimpä ja pitkiä kynnen alusia on mahdotonta saada puhtaaksi ollen ne oikein pöpö pesiä. Kynsilakalla voi peittää ne likaiset kynnen aluset.

Minä oksennan jos näen jonkun tekevän salaattia pitkillä kynsillä kun ne ruuat eivät mene edes uunin kautta kuumentaen pöpöt pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi