Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppinen! Miltä näytät? Oletko mielestäsi nuorekas?

Vierailija
15.06.2024 |

Minä olen reilu nelikymppinen nainen. Nuoruuden hehku on tietenkin poissa, mutta en ole mielestäni ikäistäni vanhemman näköinen. En näytä esim. tädiltä. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. 

Niin ja en meikkaa enkä värjää hiuksiani, jos sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle just sanoi eräs tuttu jota en ole nähnyt varmaan kymmeneen vuoteen että näytän yhtä tyttömäiseltä kuin ennenkin. Rupsahtanut kyllä olen naamasta aika pahasti siinä ajassa, kaula/leukalinja yhtä roikkuvaa höttöä :( muut rypyt ei oikeastaan häiritse mutta noi ottaa aika koville hyväksyä. 

Mun leuanalus ja kaulanseutu näyttää aika paljon kuin tämän ketjun kuvissa, ehkä vähän ryppyisempi vielä https://www.reddit.com/r/45PlusSkincare/comments/1dg00cz/neck_lift_or_w…

Vierailija
22/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta ihan ok, mutta näyttöpäätetyö on huonontanut ryhtiä ja kaula on jotenkin kadonnut. Pitäisi alkaa metsästämään sitä. Joitakin vuosia sitten muutamilla fysioterapialiikkeillä ryhti parani parissa viikossa selvästi, niitä pitäisi jaksaa tehdä päivittäin eikä kerran viidessä vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle just sanoi eräs tuttu jota en ole nähnyt varmaan kymmeneen vuoteen että näytän yhtä tyttömäiseltä kuin ennenkin. Rupsahtanut kyllä olen naamasta aika pahasti siinä ajassa, kaula/leukalinja yhtä roikkuvaa höttöä :( muut rypyt ei oikeastaan häiritse mutta noi ottaa aika koville hyväksyä. 

Mun leuanalus ja kaulanseutu näyttää aika paljon kuin tämän ketjun kuvissa, ehkä vähän ryppyisempi vielä https://www.reddit.com/r/45PlusSkincare/comments/1dg00cz/neck_lift_or_w…

Minkä verran te ryppykaulat teette lihaskuntotreeniä?

Vierailija
24/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan näyttää jo tädiltä. Ei ulkonäkö sinänsä kovin paljon kiinnosta, kunhan on puhdas ja raikas.

Vierailija
25/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42- vuotias. Kroppa on tyttömäinen, koska olen hoikka ja liikun paljon. Mutta kasvoissa on ryppyjä, erityisesti silmien ympärillä, ja on myös voimakkaat nasolabiaalijuonteet. Ne tuli jo alle kolmikymppisenä, on varmaan joku geneettinen juttu. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen olemukseeni, näytän kivalta. Olen vältellyt aurinkoa, enkä ole koskaan tupakoinut, alkoholinkäyttökin on hyvin vähäistä, nekin asiat pitävät nuorekkaana. 

Vierailija
26/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän miltä haluan näyttää. Laittaudun sen mukaisesti. Jos haluan näyttää sporttiselta, se onnistuu. Jos taas haluan näyttää tyylikkäältä tai trendikkäältä, niin täältä lähtee.

Vierailija
27/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvioida tarkkaan miten "nuorekas" olen, mutta näin 41-vuotiaana näytän omaan silmääni hyvältä. Ihoni on erinomaisessa kunnossa koska olen koko elämäni vältellyt aurinkoa, en tupakoi, käytän vähän alkoholia, minulla ei ole lapsia enkä siis ole koskaan valvonut tai stressannut pitkäaikaisesti, eikä painoni ole vaihdellut suuresti. Ihonhoitorutiinini on yksinkertainen mutta tehokas ja tosiaan saan eniten kommentteja ja kehuja ihostani. Pitkät ja erittäin tuuheat hiukset ja naisellinen tyyli ovat myös asioita joihin olen tyytyväinen. No toki on myös monta juttua jotka voisivat olla paremmin, mutta tällä mennään.

Vierailija
28/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa nuorekas? Olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen, en meikkaa. Vaatteet on käytännöllisiä ja yleensä tummia, en seuraa muotia. Juonteita on jo silmien ympärillä tietenkin, mutta muuten iho on paremmassa kunnossa kuin nuorena. Vaatekoko on yhtä numeroa isompi kuin lukiossa. Olenko nyt sitten täti vai ei? N40

Vierailija
29/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan 18v lapseni sisarukseksi joten joo olen nuoren näköinen, mutta myös nuorekas tyyliltäkin.

Vierailija
30/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon reilusti ylipainoinen ja näytän paljon vanhemmalta. Yritän pukeutua nätisti mutta näytän tantalta :( 

Vierailija
31/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä verran te ryppykaulat teette lihaskuntotreeniä?

Tällä on ihan todella suuri merkitys kaulan ja kasvojen kiinteyteen.

Vierailija
32/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin juuri 40. Jotenkin en ole sisäistänyt kasvojen rupsahtamista ennen kuin nyt. Ei ole vielä ryppyjä, mutta kasvot on jatkuvasti turvoksissa, vaikka olen normaalipainoinen enkä elä mitenkään erityisen epäterveellisesti, juo alkoholia tai polta. Varsinkin sivuprofiili suorastaan kuvottaa, näytän siinä enemmän 60 vuotiaalta kuin 40 vuotiaalta.

Join the club! 

Vierailija
33/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ainakin vanhempien ihmisten silmissä on nuorekas. Olen 45 ja muuttanut uuteen asuntoon. Mainitsin naapurille että pari kaveriani on kuollut äskettäin, ja hän siunaili että "Niin nuoria ihmisiä menee, melkein lapsia". Jätin mainitsematta, että toinen kuolleista kavereista oli yli 40-vuotias ja toinen yli 60.

Vierailija
34/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias, ei ole vielä ryppykaulaa, vähän leukalinjassa roikkoa. Silmien ympärillä ryppyjä. Vatsanahka roikkuu 3 raskauden jäljiltä, samoin rinnat, joilla imetetty lähes 5 vuotta. Ei ole ylipainoa. Löllyä kyllä on koko kehossa vatsasta pilviin asti. Ei mahda mitään, elämä on. 

Vierailija
35/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ikäiseltäni ja tunnun kulkevan samaa tietä kavereiden kanssa. Silmien ympärille tulee naururyppyjä ja iho on veltostunut sen verran, että olen kiinnittänyt enemmän huomiota ihon hoitoon. 

Vierailija
36/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43-vuotias, ei ole vielä ryppykaulaa, vähän leukalinjassa roikkoa. Silmien ympärillä ryppyjä. Vatsanahka roikkuu 3 raskauden jäljiltä, samoin rinnat, joilla imetetty lähes 5 vuotta. Ei ole ylipainoa. Löllyä kyllä on koko kehossa vatsasta pilviin asti. Ei mahda mitään, elämä on. 

Ei mahda mitään? No kaipa sitä voi niinkin ajatella..

Vierailija
37/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän mielestäni ihan raikkaalta ja hyvinvoivalta ikäiseltäni. Elän suht terveellisesti, en käytä alkoholia kuin max pari kertaa vuoteen, en tupakoi, ulkoilen paljon. Olen kohtalaisen positiivinen ja se näkyy ilmeisesti myös jonkinlaisena ulkoisena asiana, koska saan siitä usein "kehuja" ja että seurassani on helppo ja hyvä olla.

Olen ollut aina "oman tieni kulkija" ja olen sitä edelleen. Olen myös varmasti monellakin mittapuulla nuorekas, asenteenikin on. Tulen hyvin toimeen myös nuorten kanssa. 

En aio tehdä mitään muuttuvalle ulkonäölleni. Elämästä on tullut koko ajan parempaa, mitä vanhemmaksi on tullut. Olen tyytyväinen elämään ja olen kiitollinen, että saan olla terve. Kaikki muu ulkoinen on toisarvoista, vaikka "ulkoinen temppeli" pikku hiljaa vanhenee arvokkaasti ;)

Vierailija
38/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän mielestäni ihan raikkaalta ja hyvinvoivalta ikäiseltäni. Elän suht terveellisesti, en käytä alkoholia kuin max pari kertaa vuoteen, en tupakoi, ulkoilen paljon. Olen kohtalaisen positiivinen ja se näkyy ilmeisesti myös jonkinlaisena ulkoisena asiana, koska saan siitä usein "kehuja" ja että seurassani on helppo ja hyvä olla.

Olen ollut aina "oman tieni kulkija" ja olen sitä edelleen. Olen myös varmasti monellakin mittapuulla nuorekas, asenteenikin on. Tulen hyvin toimeen myös nuorten kanssa. 

En aio tehdä mitään muuttuvalle ulkonäölleni. Elämästä on tullut koko ajan parempaa, mitä vanhemmaksi on tullut. Olen tyytyväinen elämään ja olen kiitollinen, että saan olla terve. Kaikki muu ulkoinen on toisarvoista, vaikka "ulkoinen temppeli" pikku hiljaa vanhenee arvokkaasti ;)

Niin ja se tärkein, olen siis 47-vuotias nainen

Vierailija
39/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on posket kaventuneet, poskipuna pitää levittää ihan eri paikkaan kuin aiemmin. Ja ilmestynyt silmäpussit myös. Onneksi ei vielä mitään valahtamisia, oon 45. 

Vierailija
40/98 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä ainakin vanhempien ihmisten silmissä on nuorekas. Olen 45 ja muuttanut uuteen asuntoon. Mainitsin naapurille että pari kaveriani on kuollut äskettäin, ja hän siunaili että "Niin nuoria ihmisiä menee, melkein lapsia". Jätin mainitsematta, että toinen kuolleista kavereista oli yli 40-vuotias ja toinen yli 60.

Olen asiakaspalveluammatissa ja yksi päivä joku eläkeläismuija sanoi mulle "hei tyttö!" Kyllä se näin nelikymppisenä vähän huvitti.