Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri loukkasi OV.

Vierailija
30.01.2007 |

Olimme juhlimassa ja parisuhteessa oleva ystäväni käyttäytyi ravintolassa tosi tökerösti. Lähenteli ja hinkkasi seurueessamme ollutta miestä, flirttasi päin näköä ja ihan selvästi " yritti" miestä. Käytös oli mielestäni järkyttävää varatulle naiselle.

Sanoin tästä kaverilleni, että mitä hän oikein meinasi, että mitä hänen seurustelukumppaninsa tykkäisi tuosta touhusta? Kaveri alkoi huutamaan (monen kuullen) minulle, että " paraskin puhumaan, itse olet tehnyt vaikka mitä ja ollut niin kännissä, aina" ja huusi vaikka kuinka kauan täysin perättömiä ja keksittyjä asioita. Olen itse siis onnellisesti avoliitossa enkä ikinä pettäisi miestäni tai hinkkaisi baarissa muita miehiä:D

Kuulostaa tosiaan oikein teiniltä tämä kaverini. En tiennyt itkeäkö vai nauraa. Sanoin vain että ihan täyttä p*skaa mitä hän syyttelee, ja kysyin, voinko sille jotain, että yksi mies on ollut minuun ihastunut? En ole todellakaan asialle itse tehnyt mitään.

Jäi niin paska maku tästä episodista, että tympii TODELLA tuo tyyppi. Ilmeisesti on niin kova huomiontarve, että sen eteen sitten on valmis tekemään mitä vain. En kyllä pidä tätä tyyppiä enää ystävänäni. Enkä aio kutsua häihimmekään. Jos kerran tuommoisia perättömiä juttuja suoltaa! Loukkaannuin äärimmäisen paljon.

Miten sinä toimisit?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis anna sinä olla kaverisi flirttailun ja toistepäin.

Vierailija
2/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja neloselle tiedoksi että mieskin ketä kaverini hinkutti on varattu, seurustelee ystäväni kanssa. Joten mielestäni sanoin aiheesta. Kaverini ei flirttaillut vaan hinkkasi/ tyrkytti itseään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat tapahtuivat kuvaamallasi tavallan, ymmärrän sinua.

Kyllä minusta omilla ystävilläni on oikeus (ja velvollisuuskin melkein!) sanoa jos heistä teen jotai todella tyhmää, mitä tulen katumaan. Ei minusta hyvä ystävä katsele kaikkea hiljaa vierestä asenteella, että " ei kuulu minulle" .

Vierailija
4/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin ravintolassa varattu nainen vonkaa kaverini miestä ja sitten kehtaa alkaa mulle syyttämään ja huutamaan että minä olen pettänyt miestäni ym paskaa!! olen vieläkin todella LOUKKAANTUNUT JA PÖYRISTYNYT..

olenko liian tyly jos katkaisen välit? ihmet tyyppi ja tulipa selväksi mitä musta ajatteleekin! En kyllä tahtoisi kutsua häihimme tälläistä valehtelijaa. Ns. kaveria!

ap

Vierailija
5/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä ap sitä, milloin on sinun miehesi vuoro.. Se se vasta kiusallista onkin. Olet oikeutetusti vihainen, ja et tekisi yhtään hätiköidysti, jos antaisit kyseisen " ystäväsi" olla omissa oloissaan.

Vierailija
6/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän oli säästääkseen juonut omasta pullosta ja siten jo ihan kohtuullisessa humalassa?

Vierailija
7/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vaisu tätä " kaveria" kohtaan. Mua niin ottaa päähän tuo käytös. Vielä enemmän tuo huutaminen mulle ja täysin hatusta vedetyt syytökset että olen pettänyt miestäni. Joo, o. Enpä kyllä häihimme tätä eukkoa halua! Oikein aasi..

ap

Vierailija
8/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta oliko se siihen aikaan, että kaverilla olisi voinut olla vielä aikamoinen krapula tai jälkihumala?

Vierailija
9/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viikonloppuna baarissa käyttäytyi nolosti kännissä ja kun maanantaina siitä hänelle sanoin, et mitähän miehesi olisi tykännyt niin alkoi raivota ja keksiä perättömyyksiä minusta..

ap

Vierailija
10/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan jättäisin yhteydenpidon vähiin. Kuulosti aika oudolta, jos todella on " ystäväsi" . Ja vielä toisti syytteensä selvinpäin. Taitaa olla sen henkilön ihmissuhde huonolla tolalla ja on sulle kateellinen. Itse suuttuisin tuollaisesta sen verran, että voisi olla kaveruus mennyttä.

Vierailija
11/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis viikonloppuna baarissa käyttäytyi nolosti kännissä ja kun maanantaina siitä hänelle sanoin, et mitähän miehesi olisi tykännyt niin alkoi raivota ja keksiä perättömyyksiä minusta..

ap

Ymmärsin ensin, että olitte lauantaina ravintolassa ja sunnuntaina aamulla hän sitten hermostui. Alkoholi jo itsessään teettää ihmisten välillä riitoja eli jostain syystä alkoholi tekee ärtyisäksi. Tämän lisäksi kovassa krapulassa tämä ärtymys voi olla vielä tuplaten pahempaa. Silloin riidat voivat olla vieläkin pahempia eikä aina itsekään osaa selittää, mistä riidat johtuvat. Toisen äänensävykin voi ärsyttää. Silloin voi laukoa vähän mitä sattuu.

Jos taas tilanne ei ollut tällainen, niin jos haluat pitää hänet ystävänä, voit vielä yrittää kysyä, mistä oikein oli kysymys. Jos hän edelleen puhuu samoja juttuja, niin kannattaa varmaan sitten ottaa etäisyyttä.

Vierailija
12/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.. :( Maanantaina kuuntelin kun hän annatti minulle.. Keksi ihan täyttä valetta

- että olen pettänyt miestäni

- että olen ollut usein humalassa.

Tähän kommentoin että valehtelet, en ole koskaan pettänyt miestäni ja mitä sitten vaikka olenkin ollut humalassa.

MENI NIIN MAKU KOKO TYYPISTÄ :ppppp

Vierailija
13/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssilattialla intiimeiltä hitailta. Eksytti ensin minut baariin. Lähti " vessaan" . Minä olin vain helpottunut löytäessäni kaverin, kun en hölmö tajunnut, että oli tarkoituksella minut eksyttänyt. Silti suuttui kamalasti ja alkoi sättimään!

Varmaan on näillä " pettäjillämme" huono omatunto teinimäisestä käyttäytymisestä, ja hyökkäyshän on paras puolustus.

On kummallisia ihmisiä.

Vierailija
14/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vongata kaikkia vastaantulevia ja sitten haukkuu sinua. Älä pidä moiseen lehmään enää mitään yhteyttä!! Typerä eukko!

Vierailija
15/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain mieleen, että enpä halua tätä tyyppiä meidän häihinkään jotka suunnitteilla siis, jos kerta väittää että olen pettänyt miestäni... Helvetti pysykööt pois sit! Olen niin hermona..

ap

Vierailija
16/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen ihminen, kun ei kuitenkaan sinun miehestäsi ollut kysymys. Kai se toinen osapuoli osaa itse päättää mitä tekee ja kenen kanssa. Tuskin kuitenkaan raiskaamaan kykeni. Anna toki toisen tehdä omalla ellämällään mitä tahtoo ja nauttia siitä kuinka tahtoo kunhan ei sinun ukkoasi vokottele....

Vierailija
17/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

get a life, oikeesti!!

mitä jos olisin sinun ystäväsi, etkö haluaisi tietää jos 3. henkilö vokottelisi miestäsi???

Vierailija
18/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aiemmin kirjoitin et ENEMMÄN mua loukkasi noin täysin tuulesta temmatut syytökset minua kohtaan!

ap

Vierailija
19/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai esittää siveyden sipulia.

Vierailija
20/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos varattu akka yrittää vierasta munaa niin kai se kestää sit vittuiluakin siitä VAI?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi