Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri loukkasi OV.

Vierailija
30.01.2007 |

Olimme juhlimassa ja parisuhteessa oleva ystäväni käyttäytyi ravintolassa tosi tökerösti. Lähenteli ja hinkkasi seurueessamme ollutta miestä, flirttasi päin näköä ja ihan selvästi " yritti" miestä. Käytös oli mielestäni järkyttävää varatulle naiselle.

Sanoin tästä kaverilleni, että mitä hän oikein meinasi, että mitä hänen seurustelukumppaninsa tykkäisi tuosta touhusta? Kaveri alkoi huutamaan (monen kuullen) minulle, että " paraskin puhumaan, itse olet tehnyt vaikka mitä ja ollut niin kännissä, aina" ja huusi vaikka kuinka kauan täysin perättömiä ja keksittyjä asioita. Olen itse siis onnellisesti avoliitossa enkä ikinä pettäisi miestäni tai hinkkaisi baarissa muita miehiä:D

Kuulostaa tosiaan oikein teiniltä tämä kaverini. En tiennyt itkeäkö vai nauraa. Sanoin vain että ihan täyttä p*skaa mitä hän syyttelee, ja kysyin, voinko sille jotain, että yksi mies on ollut minuun ihastunut? En ole todellakaan asialle itse tehnyt mitään.

Jäi niin paska maku tästä episodista, että tympii TODELLA tuo tyyppi. Ilmeisesti on niin kova huomiontarve, että sen eteen sitten on valmis tekemään mitä vain. En kyllä pidä tätä tyyppiä enää ystävänäni. Enkä aio kutsua häihimmekään. Jos kerran tuommoisia perättömiä juttuja suoltaa! Loukkaannuin äärimmäisen paljon.

Miten sinä toimisit?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää.

Vierailija
22/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vain jokaisen kuuluu hoitaa omat asiansa. Ja ainakaan tuollaista sivistymätöntä kielenkäyttöä ei todellakaan kenenkään tarvitse sietää.

Ja mikä on m. haukka?

26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jos sanon, että on kumma kun varattu eukko yrittää vongata kaverini miestä ja sen jälkeen haukkuu minut niin sinä taivastelet minun kielenkäyttöäni!!!!

Olen entistä varmempi että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, eli sun mielestä tommoinen pettäminen ja mun syytteleminen on ihan normaalia. ..BUAH!

Hääkutsua tän haukan on turha odotella!

Vierailija
24/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on järkyttävää.

26

Vierailija
25/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottavaa.

Lapsellinen kaveri sulla ap, olisin minäkin vetäny pultit.

Vierailija
26/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän sanoin, että minun mielestäni ap olisi voinut jättää muiden asiat rauhaan. Ja kielenkäyttö on törkeää. En yhtään ihmettele, että tuolla saa riidan aikaan.

26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän