Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - haaveiletko salasuhteesta

Vierailija
14.06.2024 |

Kysymys yllä.

Ja jos niin millainen kuvio ja nainen olisi parhaiten 'toimiva' sinulle.

Oletko ollut salasuhteessa?

Kiinnostaa myös minkä ikäinen olet itse.

N, aikuinen ja pääkaupunkiseudulta

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. - En ole ollut koskaan sinkkuaikoinakaan kiinnostunut mistään friends with benefits tai vastaavista säädöistä

Vierailija
2/23 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. On tullut ne koettua ja nähtyä. Niistä ei seuraa mitään hyvää. H.ratsut eivät ole sen hetken helpotuksen arvoisia ja seuraukset ovat poikkeuksetta huonoja. Kaduttaa kun menin niin tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hiljattain oikein tyrkytettiin sellaista. Vanha tuttu pano jonka kanssa tiedän että synkkaisi. Salaisia tapaamisia ilman vaatimuksia, pelkkää hyvää seksiä.

Miksi kieltäydyin? Toisaalta elämäntilanne. Olen naimisissa ja isä. En halua koskaan riskeerata perhettäni. Toisaalta tuo vanha tuttu oli aika epäviehättävä tätä nykyä. Oma kauneusihanteeni ei ole kehittynyt siinä missä itse olen ikääntynyt. Viisikymppiset naiset eivät pääasiassa herätä mitään kutkutusta. On helppo olla haluamatta oman ikäsiä.

Vierailija
4/23 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u ja niitä onkin. Muutama  (4) Tinderin kautta matchatty eri puolilla Suomea. Tykkään vähän dominoida ja kaikki he taas tykkäävät alistua, eli leikitään paljon sidontaleikkejä, mutta välillä ihan vaan ns. pikapanoja jos olen vain ohikulkumatkalla. Reissaan paljon työni puolesta.

Vierailija
5/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin että olisi salasuhde. Lihava avovaimoni on lopettanut seksin harrastamisen koska vaihdevuodet. Minulla taas hormonit vielä hyrräävät 61 ikävuodestani huolimatta. Salasuhdetta ei ennen ole ollut mutta nyt olisin valmis jos kohdalle sattuisi.

Kaipaan edelleen seksiä ja läheisyyttä. M61, Turku 

Vierailija
6/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti

M54

Vierailija
7/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu-u ja niitä onkin. Muutama  (4) Tinderin kautta matchatty eri puolilla Suomea. Tykkään vähän dominoida ja kaikki he taas tykkäävät alistua, eli leikitään paljon sidontaleikkejä, mutta välillä ihan vaan ns. pikapanoja jos olen vain ohikulkumatkalla. Reissaan paljon työni puolesta.

Miten tinderiin voi laittaa profiilin niin ettei kukaan tuttu tunnista? Tai esim aviopuoliso jonka ei tosin tinderissä luulisi roikkuvan. En ole käyttänyt tinderiä mutta näköjään sieltäkin jotkut löytää.

Vierailija
8/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen on ollut mielessä. Olen M ja pääkaupunkiseudulta. Kirjoita, niiin voidaan viestiä tarkemmin. Tutkijamies miumau protonmail piste com

Vierailija
9/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen on ollut mielessä. Olen M ja pääkaupunkiseudulta. Kirjoita, niiin voidaan viestiä tarkemmin. Tutkijamies miumau protonmail piste com

Minkä ikäinen olet? Ulkonäkökriteeris?

N, ap

Vierailija
10/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää. On tullut ne koettua ja nähtyä. Niistä ei seuraa mitään hyvää. H.ratsut eivät ole sen hetken helpotuksen arvoisia ja seuraukset ovat poikkeuksetta huonoja. Kaduttaa kun menin niin tekemään.

Mitä seurauksia tuli? 

Nim. Itse seurauksia en ole vielä kokenut, paitsi positiivisia sellaisia

Vierailija
11/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhde sopisi minulle oikein hyvin. Lähes seksitön pitkä liitto alkaa tympiä vaikka on muuten asiatt ja arki ihan ok. Olisi hienoa haluta ja olla haluttu oikein pitkän kaavan mukaan Olen mies pk. seudulta 50+

Vierailija
12/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusuhde sopisi minulle oikein hyvin. Lähes seksitön pitkä liitto alkaa tympiä vaikka on muuten asiatt ja arki ihan ok. Olisi hienoa haluta ja olla haluttu oikein pitkän kaavan mukaan Olen mies pk. seudulta 50+

Nice😉

Vierailija
13/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
14/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaikka ei se nyt oikeastaan mikään salasuhde olisi. Vaimo viettää viikonloput mieskaverinsa kanssa, joten ei minullakaan mitään pidäkkeitä enää ole. Seksiä ja läheisyyttä kuitenkin pitää jostain saada, ja jos ei kotoa saa, niin sitten muualta.

M51Espoo

Vierailija
15/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile

Vierailija
16/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo!

Vierailija
17/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vaikka ei se nyt oikeastaan mikään salasuhde olisi. Vaimo viettää viikonloput mieskaverinsa kanssa, joten ei minullakaan mitään pidäkkeitä enää ole. Seksiä ja läheisyyttä kuitenkin pitää jostain saada, ja jos ei kotoa saa, niin sitten muualta.

M51Espoo

Ok, nainen espoosta

Vierailija
18/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile.

Vierailija
19/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tinderiin voi laittaa profiilin niin ettei kukaan tuttu tunnista? Tai esim aviopuoliso jonka ei tosin tinderissä luulisi roikkuvan. En ole käyttänyt tinderiä mutta näköjään sieltäkin jotkut löytää.

Älä laita kuvaasi, vaan jotain muuta mielenkiintoista tai kuvaksi vaikka tekoälyn muuttama karikatyyri. Maksa Tinder Cold ja valitse itsellesi "lokaatioksi" joku muu kuin oma "tuppukyläsi". 

20/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haaveillut, ei ole ollut salasuhdetta eikä tule olemaan. Menisi itsekunnioitus ja kiinni jäädessä lähtisi myös vaimo. En halua menettää kumpaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän