Kela ei ole maksanut pankille vaikka piti. Mitä teen?
Kelan piti tänään maksaa opintolainan korko pankille. Vieläkin näkyy että korot lähtevät maksuun tililtäni maanantaina. Mitä ihmeen touhia tämä taas on. Mihinkään voi enää luottaa.
Kommentit (31)
Korkoavustuksen voi hakea kelalta. Eli kela maksaa korot pankille. Koskee vain korkoja. Toki jokainen lainansa itse maksaa pois.
Ei yhtään vastausta taaskaan itse kysymykseen. Perus vauva. Fi
Töihin pitäisi mennä opintojen ohella.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään vastausta taaskaan itse kysymykseen. Perus vauva. Fi
Heti kun ap kertoo koko päätöksen sisällön, niin varmasti voisi vastata paremmin.
Korkoja ei makseta opintojen aikana. Tiedoksi sille joka käskee mennä töihin opintojen aikana. Ja monihan menee, niin minäkin olen tehnyt. Ja korkoasia järjestyi eilen illalla eli Kela hoiti hommansa. Jee. Terv ap.
Korkoavustus on järkevä keksintö. Opintolainaa nostavat kuitenkin kouluttautuvat ja maksavat myöhemmin enemmän veroa kuin perusduunarit. Se on selvä. Hyvä että ap:n asia hoitui.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! Minä olen lainojeni korot maksanut ihan itse. Yrittäkää samaa, loiset.
Korkoavustushan on nyt sen vuoksi että korot pilvissä. Sinähän olet maksanutkin omastasi ihan olemattomia nollakorkoja. Opintolainan korot nyt pilvissä. Ihan uusi kuvio ja siksi korkoavustus hyvä. Naurettavaa siellä huudella kun ei ole perillä asioista. Jätä hei palkkakin ottamatta. Vain tosinainen tekee töitä ilman palkkaa. :D
Tottakai tuet kannattaa ottaa mitä saa. Ihme ulinaa täällä. Ulisijat varmaan itsekin kiinni asumistuissa ym. Maksakaa itse elämisenne. Heh.
Joo eikä eläkettäkään kannata vastaanottaa. Hävetkää ja hommatkaa rahanne itse. Ahhah. Ja lapsilisistä puhumattakaan. Pitää housut jalassa niin ei tarvitse huolehtia elätettävistä. Terv onnellinen ja rikas lapseton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Korkoavustus ei liity työttömyyteen. Vitsit miten tietämättömiä ihmisiä. Taas duunarit täällä huutelee akateemikoille.
Vai että oikein akateemikolle? Otap nut ensin selvää, mitä se tarkoittaa.
Kuka niistä akateemikoista sinä olet?