Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela ei ole maksanut pankille vaikka piti. Mitä teen?

Vierailija
14.06.2024 |

Kelan piti tänään maksaa opintolainan korko pankille. Vieläkin näkyy että korot lähtevät maksuun tililtäni maanantaina. Mitä ihmeen touhia tämä taas on. Mihinkään voi enää luottaa. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan tuollaiset maksut mahtavat liikahtaa laitosten välillä? Luulisi tosiaan että olisi jo siirtynyt jos tänään maksun piti tapahtua. Ikävää

Vierailija
2/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikea maksupäivä olisi ollut kuukauden 15. päivä, maksu menee tässä kuussa maanantaina. 15. päivä sattuu olemaan lauantai, joka ei ole pankkipäivä. Noin mulla meni aikoinaan asuntolaina, tili tuli edeltävänä perjantaina ja lainanmaksu otettiin maanantaina. Perussettiä tämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksupäivä on 14.6 EI 15.6. Eli pitäisi tänään mennä! 

Vierailija
4/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Kela maksaa korot pankille 14.6. Itseltäni ne lähtevät 17.6. Idea siis että Kela maksaa ne ennen kuin lähtevät itseltä maksuun. 

Vierailija
5/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se tänään tai vkl aikana hävitä vielä sun virrasta. Kannattaa huomenna esim kurkata

Vierailija
6/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä rahat turvaan tililtä niin eivät pysty mtn ottamaan. :D

Vierailija
7/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Minä olen lainojeni korot maksanut ihan itse.  Yrittäkää samaa, loiset.

Vierailija
8/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea hei! 

Vierailija
9/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmä jättää ottamatta korkoavustukset valtiolta! 

Vierailija
10/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne sieltä maksuun mene. Älä murehdi. Noissa automaattisissa maksujärjestelmissä tuppaa toisinaan kestämään. 

Vierailija
11/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloituksessa alapeukkuja? Tottakai korkoavustus kannattaa hakea. Hienoa että moinen avustus on olemassa. Odottele nyt vain rauhassa. 

Vierailija
12/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne sieltä maksuun mene. Älä murehdi. Noissa automaattisissa maksujärjestelmissä tuppaa toisinaan kestämään. 

Ei todellakaan normaalisti kestä ellei tarkoituksella niistä tehdä hitaita niin kuin tässä tapauksessa. Ajatellaan, että hitaus saa menemään ihmiset töihin. 

Vierailija
13/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoon ei kortti toimi ihan on oma vikasi.

Vierailija
14/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaus saa menemään ihmiset töihin. Kukahan tässä on hidas? Ahhah. Itsekin haen korkoavustusta ja olen kyllä ihan töissä. Miten se työntekoon liittyy? 

Vierailija
15/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viikkoon ei kortti toimi ihan on oma vikasi.

Työttömyys on ihan omaa syytä juu. Varsinkin kun pyytää lisää työvuoroja niin saa potkut.

Vierailija
16/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaus saa menemään ihmiset töihin. Kukahan tässä on hidas? Ahhah. Itsekin haen korkoavustusta ja olen kyllä ihan töissä. Miten se työntekoon liittyy? 

No näin tämä nykyinen hallitus ajattelee, että hidastutetaan tahalleen Kelan maksuja niin ihmiset menevät töihin. En minä niin ajattele vaan nykyinen hallitus.

Vierailija
17/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkoavustus ei liity työttömyyteen. Vitsit miten tietämättömiä ihmisiä. Taas duunarit täällä huutelee akateemikoille. 

Vierailija
18/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkoavustus ei liity työttömyyteen. Vitsit miten tietämättömiä ihmisiä. Taas duunarit täällä huutelee akateemikoille. 

Liittyyhän se jos on työtön ja Kelan opintolainat tulleet maksuun työttömällä.

Vierailija
19/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voi olla töissä. 

Vierailija
20/31 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainat maksetaan itse yleensä pankille. Korot kelalle, joka pitää ne valtiolla? Vai siis miten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän