Vanhemmat naiset kiihottaa
40-50 vuotiaat hyvännäköiset naiset saa hetkessä munan kovaksi ja fantasion usein myös 50-60 vuotiaista runkatessani, mälli lentää kunnolla ja orgasmi on voimakas. Oman ikäiset ei paljoa värinää herätä. M38
Kommentit (33)
Ite haluis näin miehenä seksisuhteen vanhemman naisen kanssa 55+ 😍
En ole realielämässä kokenut.
Olen kylläkin fantasioinut itseäni vanhemman naisen antavan piiskaa pepulle ja nurkkaa.
Kai siinä ikäeron tuoma auktoriteetti on, mikä kiehtoo.
M37
Salaa nussin äitiäni- fantasioita. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena haluaisin seksisuhteen vanhemman naisen kans.
Sama täällä.
Viimekesänä pääsin nauttimaan ryhmäseksistä pariskunnan kanssa, jossa nainen oli 40 vuotta vanha ja mies jotain 50+. Nainen oli kaunis ja hoikkavartaloinen ja molemmat mukavia. En tiedä kumpi enemmän kiihotti, ikäero naisen kanssa vai naisen ulkonäkö, mutta ennätykset meni rikki sänkyhommissa monella tavalla. Ensinnäkään koskaan aiemmin en ole saanut orgasmia niin nopeasti ja vielä ekan kerran jälkeenkin. Toiseksi aiemmin en ole pystynyt uusintoihin niin monta kertaa. Kondomin käyttökään ei pidentänyt kestokykyä tai häirinnyt uusintakierroksia ollenkaan. Parin mies otti viimeisen vuoron ja joutui odottelemaan sitä pitkään. M 20
Kyllähän vanhemmat naiset eli yli 30v voi olla tosi tosi kuumia
Aijai, haluaisin seksisuhteeseen nuoremman miehen kanssa. Min. kuitenkin 27 v, sen ylittäneet lasken vasta aikuisiksi 😀
Varattu, seksittömässä liitossa elävä Milf 50
Vanhemmat naiset ovat seksikkäitä ja älykkäitä. Heidän seuransa kiinnostaa enemmän kuin pissisten. Hyvää seksiä saa myös.
90-luvun alku. Rupattelulinjalla tutustuin silloin 60-vuotiaaseen rouvaan. Hän asui toisella puolella suomea. Autoilin hänen luokseen ja nussittiin ja muutenkin rietasteltiin koko viikonloppu.
Olin tuolloin 21v.
Vieläkin muistelen tuota viikonloppua kaiholla.....
Ai ai Erja Häkkinen pillu pillussaan!
kyllä kaikki naiset ovat ihania mies 54 v
Itseäni haluttaa suunnattomasti himokkaat ja muodokkaat vanhemmat naiset.
ulkonäöllä eikä koolla ole minulle väliä yhtään.
Ainoa millä on merkitystä niin naisen on oltava se kuka päättää kaikesta mitä tehdään ja minä toteutan sen.
Haluan vain antautua täysin aikuiselle naiselle joka tietää mitä haluaa