Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat naiset kiihottaa

Vierailija
14.06.2024 |

40-50 vuotiaat hyvännäköiset naiset saa hetkessä munan kovaksi ja fantasion usein myös 50-60 vuotiaista runkatessani, mälli lentää kunnolla ja orgasmi on voimakas. Oman ikäiset ei paljoa värinää herätä. M38

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N54 voin sanoa, että oma kokemukseni vastaa aloittajan ajatuksia sillä tavalla, että itseäni (huomattavasti) nuoremmat miehet lähestyvät ja ovat innokkaita seksin aloitteentekijöitä. Olen huoliteltu, nätti mekkotäti. 😅

Viimeksi eilen tapasin 36-vuotiaan, erittäin innokkaan nuorenmiehen, joka heti tavatessamme halasi pitkään ja halusi kulkea käsi kädessä. Toki tykkäsi tunnustella peppuanikin, kun kurkotin autostani vielä sateenvarjoa mukaan. Tapasimme siis nimenomaan seksiä harrastaaksemme. 

Vierailija
2/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös nuori panokaveri. On 28, minä 48. Työssä tutustuimme ja suhde on puhdasta nussimista. Hän ja minä saamme mitä haluamme. Minua imartelee myös tämän nuoren miehen antama huomio.

Kukaan ei ole nuollut pilluani kuin hän. Pitkään.

Palkkioksi hyvästä työstä hän tahtoo että pissaan hänen päälleen kylpyammeessani. Nautin siitä jollakin kierolla tavalla itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti moniakin. Mulle tuli eilen ihan ruokaravintolassa joku kolmekymppisen näköinen mies flirttailemaan. Täytän kesän aikana 50 itse. Sanoin hänelle suoraan, että taidan olla kuule sulle vähän liian vanha. Ei kuulemma, vanhemmilta naisilta saa kuulemma parhaat kyydit :D Näin jälkeenpäin vähän harmittaa, että en uskaltanut tarttua tilaisuuteen. Olen sinkku ja ihan vapaa kyytejä antamaan siis. Vaan enpä ole 15 vuoteen seksiä harrastanut.

Vierailija
4/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tämän samaisen asian, että monet nuoret miehet haaveilevat heitä huomattavasti iäkkäämmän naisen täydellisestä tyydyttämisestä, ovat valmiita tekemään kaikkensa. Osa on minulle sanonut haluavansa olla orjiani, osa taas vain toteuttavansa kaikki toiveeni. 

Se, mistä pidän seksissä nuorempien miesten kanssa, on mm. heidän kestävyytensä, innokkuutensa ja valmiutensa jokuseenkin erektioon ja siemensyöksyyn. Ja vaikkei minulla olekaan mitään tiettyjä ulkonäkökriteerejä, ovathan he olleet erittäin hyvännäköisiä ja urheilullisia kiinteine pakaroineen, pulleine kiviksineen ja terhakoine kaluineen.

Nautin kieltämättä saadessani antaa itseni minua janoavan nuorenmiehen käsittelyyn!

Vierailija
5/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Miltä näyttää hyvännäköinen 40-50v? Olen itse 40+, mutta en tiedä olenko hyvännäköinen.

Vierailija
6/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta. Miltä näyttää hyvännäköinen 40-50v? Olen itse 40+, mutta en tiedä olenko hyvännäköinen.

Asenne ratkaisee..tarpeeksi rempseyttä mukaan eikä olla hiljainen hissukka..ulkonäkö on silloin sivuseikka

Vierailija
7/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että nuoremmat (toki miehet yleensä) tykkäävät, kun puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Nuoret miehet arvostavat ja kiihottuvat, kun kerron suoraan, että haluan heidän kovan kullinsa pilluuni, kehun kalua, kasseja ja erityisesti heitä kiihottaa se, että sanon, miten mahtavalta tuntuu saada nuorelta mieheltä kullia, että olen onnekas! N53

Vierailija
8/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti moniakin. Mulle tuli eilen ihan ruokaravintolassa joku kolmekymppisen näköinen mies flirttailemaan. Täytän kesän aikana 50 itse. Sanoin hänelle suoraan, että taidan olla kuule sulle vähän liian vanha. Ei kuulemma, vanhemmilta naisilta saa kuulemma parhaat kyydit :D Näin jälkeenpäin vähän harmittaa, että en uskaltanut tarttua tilaisuuteen. Olen sinkku ja ihan vapaa kyytejä antamaan siis. Vaan enpä ole 15 vuoteen seksiä harrastanut.

siis, et ole sen jälkeen harrastanut seksiä kun täytit 35?!?!

Vierailija
9/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös nuori panokaveri. On 28, minä 48. Työssä tutustuimme ja suhde on puhdasta nussimista. Hän ja minä saamme mitä haluamme. Minua imartelee myös tämän nuoren miehen antama huomio.

Kukaan ei ole nuollut pilluani kuin hän. Pitkään.

Palkkioksi hyvästä työstä hän tahtoo että pissaan hänen päälleen kylpyammeessani. Nautin siitä jollakin kierolla tavalla itsekin.

pissaatko suuhunkin?

Vierailija
10/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä kirjoituksia kun lukee ja jos asetelma olisi toisin päin, niin tulisi alapeukkuja ja haukuttaisiin millaisia sikoja setä miehet on kun haluavat nuorempia naisia!

Vierailija
11/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tämä yllä kirjoittanut, mutta itse en ole saanut vuosiin, koska olen seksittömässä avioliitossa. Edellinen kertani oli reilusti alle nelikymppisenä. Siksi täällä haaveilen nuoremmista tai vähän vanhemmistakin miehistä. 

Vierailija
12/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tämä yllä kirjoittanut, mutta itse en ole saanut vuosiin, koska olen seksittömässä avioliitossa. Edellinen kertani oli reilusti alle nelikymppisenä. Siksi täällä haaveilen nuoremmista tai vähän vanhemmistakin miehistä. 

Voi kun kohdattaisi..

T: myöskin seksittömässä liitossa näivettyvä mies

Vierailija
13/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan muuttaa haaveet todeksi löydät varmasti halukkaita miehiä jotka ovat valmiita antamaan sinulle hyvää nautinnollista seksiä kovaan puutteeseesi.

M.51

Vierailija
14/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on, ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Rohkeaa ilmoitusta esim. Suomi24:een - siellä on 18 vuodesta vaariin asti pillunkipeitä miehiä, suurin osa varattuja, mutta jos ei siitä välitä, niin varmasti löytyy seksikumppaneita. Sun täytyy vaihtaa moodia myös päässä, puuma-asennetta ja vähän seksikästä ulkoasutuunausta, tissiä ja peppua korostamaan. Bonusta tietysti on, jos olet nätti, niin varmasti lohkeaa. Tsemppiä! 

Vierailija
15/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan sain hätistellä 30-40v miehiä kimpustani. Kieltämättä imarteli, vaikken heidän kyytiinsä hypännytkään. Vain yksi käyttämättä jättämäni tilaisuus harmittaa. 

Vierailija
16/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että vanhemmat naiset on myös oma heikkouteni.

Julkisuudessa esiintyvät naiset jotka varmasti moni tunnistaa etunimeltä vastaavat naismakuani ovat Tytti, Pippa, Susanne, eivätkä ole paremmuusjärjestyksessä. Mutta ei se rajoitu vain tietyn näköisiin naisiin.

Yleisesti ottaen mitä enemmän ikää tulee niin sitä enemmän nähtävästi pidän eri näköisistä naisista eikä paljon kriteerejä ole. Se on outoa eikä sitä oikein järjellä pysty selittämään.

Viimeksi pari päivää sitten silmäilin yhtä 50+ blondia, kun hän sattui laittamaan ostoksiaan autoonsa ja pyllisti minun suuntaan samalla täysin sattumalta. Pois ajaessaan hän katsoi minuun ihan kuin olisi tiennyt mitä minä ajattelin. Ja niin hän tiesikin..lämmitti mieltä kyllä vain yksi katse.

M36

Vierailija
17/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle hyvännäköinen tarkoittaa että on pitänyt huolta itsestään syömällä terveellisesti ja liikkumalla, ei ole tupakoinnut eikä ole kaksin käsin vetänyt viinaa. Tupakoinnin ja alkoholin suurkäytön näkee heti naamasta.

Vierailija
18/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset ovat fiksumipia kuin "siideripissikset". Olen ollut suhteessa 20 vuotta vanhemman naisen kanssa yli kymmenen vuotta ja en vaihtaisi mistään hinnasta. Toki hän on myös muodokas ja kaunis, vaikka ikää on jo kertynyt. Hän pitää itsestään huolta, eikä todellakaan näytä ikäiseltään. Olen itsekin yli 40. Tärkeintä kuitenkin on aivot.

Vierailija
19/33 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset ovat fiksumipia kuin "siideripissikset". Olen ollut suhteessa 20 vuotta vanhemman naisen kanssa yli kymmenen vuotta ja en vaihtaisi mistään hinnasta. Toki hän on myös muodokas ja kaunis, vaikka ikää on jo kertynyt. Hän pitää itsestään huolta, eikä todellakaan näytä ikäiseltään. Olen itsekin yli 40. Tärkeintä kuitenkin on aivot.

"Hänellä on /elämänkokemusta /se on kärsivällisyyttä odottaa ja kuunnella /nuoret miehet /pitävät siitä. "

Näin laulettiin  ennen. 

Vierailija
20/33 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena haluaisin seksisuhteen vanhemman naisen kans.