Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemukisia Pakuovelle-vuokrafirmasta?

Vierailija
13.06.2024 |

Yhden huonon tarinan ainakin löysin,onko kellään kokemuksia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta puolustelut.Minulla oli kuvat ennen ja jälkeen vuokrauksen.autossa on jälki joka näkyy huonosti kuvassa,näkyy toki eikä tullut vuokrauksen aikana.oli siinä jo.Vievät käräjille.Paska firma,rahoittavat itseään tarkoituksella näillä"vahingoilla".Ei pysty soittamaan jos vahinkoasioita. Älkää vuokratko kyseiseltä firmalta! Tämä firma pilasi just mun loppuelämän.

Vierailija
22/37 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin sama kokemus,laittoivat viestiä 8viikkoa "tapahtuman"jälkeen!Sullakaan ei varmaan ollut lisävakuutuksia?Käräjille menee,olis hyvä kuulla miten siellä jatkui.Täyttä huijausta koko paska lafka.ÄLKÄÄ VUOKRATKO PAKU OVELLE.COM!! VAROITUS!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan mulla oli sama juttu vielä palautuksen kanssa!!Muistin nyt kun luin juttusi!

Vierailija
24/37 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla täysin sama kokemus,laittoivat viestiä 8viikkoa "tapahtuman"jälkeen!Sullakaan ei varmaan ollut lisävakuutuksia?Käräjille menee,olis hyvä kuulla miten siellä jatkui.Täyttä huijausta koko paska lafka.ÄLKÄÄ VUOKRATKO PAKU OVELLE.COM!! VAROITUS!!!!!!

Vierailija
25/37 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin sama kokemus. En jaksanut oikeusjuttua niin maksoin laskun. Satavarmasti en kolaroinut. Lasku oli yli 2000. Kaikenlaista hämärää liittyi koko juttuun. Ajattelin, että kun jossain vaiheessa jäävät kiinni voi maksua vaatia takaisin. Törkeä firma.

Vierailija
26/37 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keran olen sen firman autoa lainannut eikä siinä ollut mitään ihmeellistä. Ei ongelmia.

Vierailija
27/37 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kuluttajariitalautakuntaan ja vaadi rahanpalautusta jälkeenpäin? Ei kuluriskiä kuten käräjillä olis ollut

Vierailija
28/37 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen vuokrannut ja vuokraan toistekin jos tarve tulee.

Vierailija
29/37 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten vuokrasin pakuovelle.com pakun. Ja se oli tasan viimeinen pakettiauton vuokraus mistään.  3vk vuokran jälkeen tuli ilmoitus että olen aiheuttanut vaurion autoon ja he palaavat piakkoin kun saavat kustannukset selville. Sain kuvat autosta ja sanoivat että tapaus on kiistaton. Olen syyllinen, lasku tulossa pian. Hinnaksi saivat n. 1900 eur. He lähettivät edellisen vuokraajan kuvan ja sanoivat auton olleen kunnossa kyseisestä kohdasta.  Meni muutama päivä odotellessa laskua kunnes aloin zoomata kuvaa oikein tarkkaan. Ja kappas, löysinkin edellisen vuokraajan kuvasta saman vaurion mistä mua syytettiin. He perääntyivät. Ei tietenkään anteeksipyyntöä. 

Hyvät Ihmiset,

Kiertäkää kaukaa PAKUOVELLE.COM, täysi huijarifirma. 

T-Rose

Vierailija
30/37 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ LUOTTAKO PAKUOVELLE YRITYKSEEN TAI SAATATTE JÄÄDÄ ILMAN AUTOA!

Muuttopäivä, kiire aikatulu, kaikilla stressiä ja - ei autoa varauksesta huolimatta. Auton ovet avataan etäyhteydellä ja jos siihen kun tulee tekninen vika, jää asiakas ilman autoa. Vara-avaimia ei voi hakea mistään ja korvaavia autoja ei ole saatavilla. Yritys ei peruuta toteutumatta jäänyttä varausta ja palauta rahoja vaan pyytää tekemään reklamaation. 

Vierailija
31/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ja meni muuten ihan hyvin, mutta osuin varauksen aikana kattoon, mistä tuli kolhu ylänurkkaan (ei vaikuta ajamiseen ollenkaan) ja heidän vakuutusyhtiö ylihinnoittelu korjauksen, mistä tuli 4300€ lasku, josta joudun itse maksamaan 2100€ :)))  Tiedän että oma virhe, mutta omasta mielestäni ei maksaisi noin paljoa kolhun korjaaminen. 

Vierailija
32/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaan nyt hyvät ihmiset, että se vakuutuksen omavastuu on pakko maksaa jos tulee kolhuja!! Lukekaa ne vuokrausehdot! Kyllä niitä on edullisiakin autovuokraamoja. Ainakin Tampereella löytyy.

Vierailija
33/37 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli hyvät autot ja palvelu. Nyt pitkät vikalistat, likaiset autot ja itsepalvelu. Ei parkkikiekoa. Asikaspalvelun jonotus maksaa euron minuutilta. Kaikki vähän rempallaa. Sisäänsä kaikki sujunut tähän mennessä ilman ongelmia. 

Vierailija
34/37 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettiautojen vuokraaminen halvalla imagolla persaukisille, mikäpä voisikaan mennä pieleen.

Vierailija
35/37 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä näitä kommentteja huijausyrityksistä ja käräjille menosta. Onko jollain niin huono tuuri käynyt?

Mulla vain hyviä kokemuksia pakuovelle-lafkasta. Vuokraus ja nettilomake toimii nykyään moitteettoman hyvin. Autot on myös selvästi parhaassa kunnossa näistä vuokrapakuista, verrattuna pakukympillä ym. Toki ne on likasia vuokrapakuja, mutta mitä hittoa sitä odottaa jos muutamalla kympillä saa pakettiauton käyttöön.

Tänään viimeksi aamulla oli vuokralla auto ja ensimmäistä kertaa kolhin pakua, rungon alalaitaan tuli 3 cm kolhu ja maali pihatien laidassa olevasta kivestä. Tein yltiörehellisenä vahinkoilmoituksen kuvineen ja yllätys - sain äsken jo viestin, että auto on tarkastettu, ja vahinkoasian käsittely on päätetty aiheettomana 😳 Olin jo ehtinyt pelätä tätä lankaa luettuani, että sieltä pamahtaa joku tonnin lasku, josta pitää alkaa riitelemään. 

Herättää arvostusta kyl mussa tällainen järkevä menettely pikkukolhun kanssa. Todella harmi, jos muilla tosiaan noin kärjistyneitä tilanteita, mut kai niitäkin voi tulla.

Vierailija
36/37 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait asian ratkaistua? Itellä samoja kokemuksia!

Vierailija
37/37 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUIJAUS FIRMA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan