Voiko asunnosta muuttaa pois putkiremontin aikana?
Jos määräaikainen sopimus on loppunut. Vuokranantaja tuskin tähän asukasta saa sille ajalle--
Kommentit (11)
Ei ole sun ongelma, saako vaiko onko saamatta uutta vuokralaista.
Voit lähteä vaikka heti, mutta maksat silti irtisanomisajalta vuokran.
Täällä ainakin tyhjennetään koko talo putkiremontin ajaksi ja kaikki joutuvat muuttamaan pois siksi ajaksi, mitä remontti kestää. Halusi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin tyhjennetään koko talo putkiremontin ajaksi ja kaikki joutuvat muuttamaan pois siksi ajaksi, mitä remontti kestää. Halusi tai ei.
täällä luki että voi asua, mutta ei ole kokemusta miten kova melu tulee olemaan. Olen aika herkkä melulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä luki että voi asua, mutta ei ole kokemusta miten kova melu tulee olemaan. Olen aika herkkä melulle
Melun kanssa kyllä pärjää, mutta pölyn ei, jos seiniä aukaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova!, Ja pölyä tunkee joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteys vuokranantajaan. Putkiremonteista tehdään päätökset jo kauan ennen kuin ne alkavat ja omistaja on siis tiennyt, että sellainen on tulossa. Hänen olisi pitänyt soitä kertoa vuokrasopimusta tehdessä ja remontti on pätevä syy purkaa sopimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on kun olet päivät luultavasti töissä? Tai ainakin yritä hoitaa niin, että olisi joko vuorot tai ihan perus päivätyö niin, että olet poissa kämpästä kun remonttihenkilöt on siellä. Vai oletko etätyöläinen? Silloin luultavasti saisit jopa verotuksessa helpotusta jos vuokraat remontin ajaksi vaihtoehtoisen työpaikan. Katso verottajan sivuilta.
Puupalla on vasullinen putkiosia liiterissä. Voi tulla Mumman kanssa hommiin.
Irtisanomisaika 1kk, jollei sun sopparissa muuta ole sovittu.