Mies ei halua ottaa lapsia luokseen ollenkaan, kun hänellä on uusi naisystävä.
Ennen meillä oli niin, että joka toinen viikonloppu lapset olivat isänsä luona, mutta nyt mies ei suostu enää siihen. Hän ei myöskään vastaa puhelimeen enää, kun yritän soittaa hänelle... eikä viesteihini kanssa. Ongelmana on, että hän asuu 66 km päästä meistä, eikä minulla ole autoa matkustaa miehen luokse selvittämään tilannetta hänen kanssaan. Olen lopun kyllästynyt tähän tilanteeseen.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kyllä kusipää, mutta mitä pyörii uuden naisen päässä oikein? Eikö hän todellakaan välitä siitä, että mies hylkää omat lapsensa?
Ei uusi nainen halua mitään ex:än kakaroita pyörimään jalkoihin. Tämä on se tosiasia. Naisista aina luullaan, että he ovat empaattisia lapsia kohtaan, mutta todellisuus on ihan toista. Varsinkin vieraita lapsia, jotka kilpailevat miehen huomiosta. Sitähän tämä uusi äitipuoli ei voi sietää, joten lapsista on päästävä eroon tavalla tai toisella.
Nainen on toiselle naiselle susi!
Vanha kikka, jota mies käyttää, kun häntä ei kiinnosta enää leikkiä isää. Mies alkaa pikkuhiljaa vetäytyä pois lastensa elämästä.
No, yhyy ap! Itsepähän olet soppasi keittänyt, joten pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae totaali yksinhuoltajuutta niin katsoo sitten, alkaako isiä kiinnostella.
Mikä muuttuisi?
Kuule,se on sellainen laki lasten suojaksi tässä maassa,että nilkkipettäjä perheensä hylkääjä 'isä' maksaa ne elarit sille lapselle tai sitten tulee ulosottomies. Jos nainen on niin tyhmä ja lapatossu ettei uskalla tai kykene oikeutettuja ruokkoja lapsilleen hakemaan,se on hänen häpeänsä.
Tämän takia minä en koskaan tule hankkimaan lapsia. Ihan sama mitä muut ovat mieltään. Sillä näitä tapauksia on paljon kaikkialla, myös omassa kaveripiirissä, sukulaisissa ym. En halua olla samassa tilanteessa, missä ap on juuri nyt.
t. n26
Vierailija kirjoitti:
Vanha kikka, jota mies käyttää, kun häntä ei kiinnosta enää leikkiä isää. Mies alkaa pikkuhiljaa vetäytyä pois lastensa elämästä.
Oppiipahan naiset olemaan nalkuttamatta tai suututtamatta miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae totaali yksinhuoltajuutta niin katsoo sitten, alkaako isiä kiinnostella.
On varmasti vain tyytyväinen. Miehen nykyinen perhe on uusi naisystävä ja tulevat lapset.
Uusi naisystävä on kyllä todella typerä jos pyöräyttää lapsia miehelle, joka ei aikaisempiakaan hoida. Tulos on taas yksi yh-äiti lisää
Varmaan kesän aikana mies kyllä pistää uuden naisen paksuksi.
Mies vaan pitää syntyvyyttä yllä! Hänen kuuluisi saada siitä palkinto. Onhan se raskas työ jota mies suorittaa :D
Oikea ALFAUROS 💪 tämä mies 👌
Nykyään kaikilla on vaan joku seksi mielessä. Miesten on pakko päästä panemaan nuorta ja kireää pillua. Naisten on pakko saada rikas ja komea mies itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille niille, jotka ymmärtävät tilanteeni, johon minä nyt olen joutunut lasteni kanssa.
T. Ap
Reilua olisi, jos olisi systeemi lasten tapaamisvelvollisuudesta (että äitikin daisi hieman hengähtää), mutta se on vain tapaamisoikeus. Todellisuudessa lasten luota voi kävellä ilman mitään muuta velvoitetta kuin elatusmaksut.
Vierailija kirjoitti:
Sille naisellehan varmaan sopii oikein hyvin, ettei lapsia näy. Toisaalta jos hän olisi fiksu, niin kehottaisi miestä pitämään yhteyttä omiin lapsiinsa.
Siinähän se, kun todennäköisemmin molemmilla äo luokkaa 80. Fiksu yhteiskunta laittaa näille edes jonkinlaisia kapuloita rattaisiin, etteivät lisäänny sinnetänne ja tee terapeuteille lisää töitä, kun hylätyt lapset itkevät kohtaloaan.
Tälläisessä tapauksessa kannattaa ottaa jo kirjaa tilanteesta. Elää asian kanssa esim 3kk. Sen jälkeen haet jonkun tahon kautta yksinhuoltajuutta näyttöjen kera.
Minä olen ollut tällainen uusi nainen. Ja meillä meni kai alku juuri noin.
Minulla oli silloin jo isot lapset ja sanoin miehelle, etten ala pikkulapsiperhe-elämää leikkimään. Mies lupasi minulle, ettei lapsensa häiritse meidän suhdetta.
Sitten kun tuota seurustelukuviota lähdimme sovittelemaan yhteen, niin palapeli oli melkoinen. Kuten olin jo alussa sanonut miehelle, niin minä en jousta omista lomistani, lomamatkoistani, enkä pysty oman jääräpäisen eksäni kanssa muuttamaan omien lasten tapaamisia.
Siinä kuviossa se joustava tekijä oli miehen lapset. Tilanteet kuitenkin muuttuvat. Moneen kertaan ja moneen eri suuhtaan. Älkää huoliko, ei se heijastunut oikeastaan mihinkään. Lapsensa ovat eedelleen isäänsä yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli silloin jo isot lapset ja sanoin miehelle, etten ala pikkulapsiperhe-elämää leikkimään. Mies lupasi minulle, ettei lapsensa häiritse meidän suhdetta.
Sitten kun tuota seurustelukuviota lähdimme sovittelemaan yhteen, niin palapeli oli melkoinen. Kuten olin jo alussa sanonut miehelle, niin minä en jousta omista lomistani, lomamatkoistani, enkä pysty oman jääräpäisen eksäni kanssa muuttamaan omien lasten tapaamisia.
Siinä kuviossa se joustava tekijä oli miehen lapset. Tilanteet kuitenkin muuttuvat. Moneen kertaan ja moneen eri suuhtaan. Älkää huoliko, ei se heijastunut oikeastaan mihinkään. Lapsensa ovat eedelleen isäänsä yhteydessä.
Aikuinen, joka pistää "kuvion" lapset joustamaan, ei ole vastuullinen, empaattinen eikä kypsä ihmisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen, joka pistää "kuvion" lapset joustamaan, ei ole vastuullinen, empaattinen eikä kypsä ihmisuhtees
On hän vastuullinen. Kaikki nämä 12 vuotta, jota olemme yhdessä olleet, on hän nähnyt lapsiaan, maksanut elarit, ostanut kännykkää ja mopoa - ja lapsensa tykkäävät hänestä älyttömästi.
Ja mitä ihmissuhdeosaamiseen tulee, niin hän on täysi loistava aviomies: laittaa vaimonsa etusijalle.
117, tarkoitin sinua.
Tyypillistä, että kaltaisellesi ei tullut edes mieleen tämä vaihtoehto. Nykyihmiset ovat käsittämättömiä, selkärangattomia, moraalittomia, sydämettömiä.
Vierailija kirjoitti:
117, tarkoitin sinua.
Tyypillistä, että kaltaisellesi ei tullut edes mieleen tämä vaihtoehto. Nykyihmiset ovat käsittämättömiä, selkärangattomia, moraalittomia, sydämettömiä.
Kirjoitukseni pointti oli tämä: En ole koskaan kieltänyt miestäni tapaamasta lapsiaan, enkä ole tehnyt asioita, jotka vahingoittaisi heidän suhdettaan. Kyse on ollut vain isomman kokoluokan palapelistä. Moni ihminen on joutunut vuoron perään joustamaan, mutta alussa jousto kohdistui miehen lapsiin. Halusin kirjoituksellani osoittaa, että tilanteet muuttuu ja suhde isään voi kaikesta huolimatta pysyä hyvänä.
Myönnän, että alussa minä priorisoin omat lapseni. En todellakaan lähtenyt omien lasteni elämää muuttamaan juuri tapaamani miehen vuoksi. Jos omien lasten priorisointi tekee minusta sydämettömän ja käsittämättömän ja epäempaattisen - I am guilty.
Ei mies halua nähdä lapsia, mies haluaa muurahaispesän. Nyt kun olet mennyt hajottamaan miehen vanhan pesän, hän rakentaa uutta uuden naisen kanssa.
Hyödytä tukiverkostoasi minne saat työnnettyä lapsesi kun haluat mennä tuulettumaan ja voimaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Heti lastenvalvojalle ja huoltajuuskuviot uusiksi.
Lastenvalvoja ei huoltajuudesta päätä. Ettekö naiset osaa hoitaa mitään itse, vaan teille pitää olla koko virkamiesarmeija, jonka selän taakse voi mennä ongelmatapauksissa.
Mitä järkyttävää on kertoa mielipiteensä? Myös totuus sattuu, eikö vain? Pitäisikö kannustaa ap:ta siihen, että hän itkee miestä takaisin ja suostuu palvelemaan miestä, jotta raukan ei tarvitsisi yhtään mitään tehdä itse?