Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stana kun on kylmä!

Vierailija
13.06.2024 |

Just laitoin kaminaan tulet.Missä ne lämpimät kesäsäät viipyy??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ilmasto on kylmä lähes koko vuoden mutta sitähän ei ilmastolla rahastavan eliitin omistama valtamedia tule myöntämään... maailman rikkaan eliitin pitää tienata ilmastolla ja johan se onkin kerännyt triljoonia muiden kustannuksella...

Vierailija
2/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on! Kesällä pitää olla kuuma,kylmää on ihan tarpeeksi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa takaisin toukokuun helteet!! Se kuka alspeukuttaa tätä, myöntää olevansa alinta pohjasakkaa tässä yhteiskunnassa. Saa nähdä montako tältä palstalta löytyy. :) 

Vierailija
4/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein rivakasti pihatöitä ja tulin sisälle ulkoa. Tuntuu kivan lämpimältä kun veri kiertää.

Vierailija
5/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske suomea

Vierailija
6/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, nautin niin näistä viileistä keleistä. Hellepäivät olis muuten ihan kivat, mutta kerrostalossa kun vaan on niin tukahduttavaa olla 24/7 hellekausina, että oksat pois. Maalle muuttamassa olen kyllä omakotitaloon, mutta se ei just nyt mieltä viilennä.

Hirvittää ihan vanhusten puolesta, jotka jossain polttouuneissa elävät, kun on kovat hellejaksot, kun itselläkin jo tekee pahaa. 

Vierailija
7/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidassa ja shortseissa olen ulkoillut päivittäin, ihan riittävän lämmintä on. Hyvä vaan kun ei ole liian kuuma.

Vierailija
8/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona 13 ja sataa, on kyllä kylmä maa

Vierailija
9/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kylmä siellä on missä asut? Täällä on 17 astetta ja aurinko paistaa. Hyvin tarkenee. 

Vierailija
10/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa takaisin toukokuun helteet!! Se kuka alspeukuttaa tätä, myöntää olevansa alinta pohjasakkaa tässä yhteiskunnassa. Saa nähdä montako tältä palstalta löytyy. :) 

tämän kirjoittajalla on äo noin 80, eli hiukan yli kehitysvammaisen äo

Vierailija
11/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jossain bättrefolk-omakotitalossa asuva työkaveri viime vuonna oikein toitotti, kuinka ihanaa on kun on niin läämmintä ja mitä te muut köyhät nyt valitatte, nautitaan lämmöstä nyt, kun sitä piisaa. 

Sitten se alkoi heti valittamaan, kun on niin helvetin kuumaa, kun heidän ilmalämpöpumppu meni paskaksi, eikä saaneet viikkoon korjaajaa. 

Vähn naureskelin partaani. Ei siinä vahingonilo on paras ilo.