Moniko nainen tykkää ratsastamisesta perse mieheen päin?
Useamman kerran olen lukenut, etteivät naiset tykkää ratsastamisestä "väärinpäin" eli selkä ja perse mieheen päin. Liekö minun naiseni poikkeus, kun hän usein kääntyy seksin loppuvaiheessa juuri tuohon asentoon? Sitä ennen hän on kyllä saanut jo orkun nuolemalla, sormettamalla tai muussa asennossa panemalla. Nainen tietää, että rakastan hänen pyöreää pyllyään ja aika nopeasti laukeankin tuossa asennossa joko pilluun tai pakaroille. Mutta tuskin hän tekee niin vain minun mielikseni. Onko muita samanlaisia naisia?
Kommentit (28)
Kyllä hän tekee sen sinun mieliksesi, mutta mitä haittaa siitä on?
Vaimo ei tykkää. Kuulemma jalat puutuu ja näkee vain seinän. Harmi kun minulle kelpaisi näkymät.
M39
Tykkään. Ehdottomasti. N47
Kiihottaa itseä ja kumppania, joka on mm. pyllymies!
en tykkää, mutta ei tunnu huonoltakaan. mies työntyy anaaliin tuossa asennossa. näkee kuulemma työntymisen tuossa asennossa parhaiten
Vierailija kirjoitti:
en tykkää, mutta ei tunnu huonoltakaan. mies työntyy anaaliin tuossa asennossa. näkee kuulemma työntymisen tuossa asennossa parhaiten
Hyi helvetti 🤢
Minä tykkään siitä kun mies ratsastaa perse minuun päin.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sinulta ripulia samalla kun miehesi työntyy perseeseen? minulta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan mitään haittaa vaan päinvastoin erittäin kivaa. Luulen kyllä, että hän tykkää näyttää pyllyään. Miinulle se käy. Olenkohan ainoa näin onnekas? Ap
Parasta tää on silleen, jos miehenä istut vaikka keittiön tuolilla ja siitä peppu mieheen päin. Toki vaatii naiselta jonkun verran paukkuja reisistä. Tästä asennosta on hyvät näkymät, kun vaimo on selkä kaarella ja timmi peppu pystyssä asettelee kullin sisäänsä. Ja bonuksena pillu imee ihanan tiukasti kullia, kun jännittyy lihakset muutenkin.
Naisen perse on yksi tehokkaimmista halujen nostattajista miehelle. Tiedä miksi, mutta niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sinulta ripulia samalla kun miehesi työntyy perseeseen? minulta tulee.
ei tule aktin aikana, mutta . aktin jälkeen käyn vessassa jolloin tulee löysää kakkaa kun sperma löysyttää kakan
Ihan huippu asento ainakin miehelle. Voi kämmenellä läpsäyttää lisää vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan mitään haittaa vaan päinvastoin erittäin kivaa. Luulen kyllä, että hän tykkää näyttää pyllyään. Miinulle se käy. Olenkohan ainoa näin onnekas? Ap
Vaimo tehnyt monesti, jos on itse jo tullut ja minulta tulematta. Ainut takaa-asento,missä kaluni menee kokonaan sisään. Vaimo istuu kullinipäälle taivuttaa itsensä kohti jalkojani. Upeat näkymät joten kauaa ei kestä, mikä vaimolla tarkoituskin.
Jos muistanut sheivaa pöllönsilmän..muuten ei kehtaa
'
Mä ratsastan kasvot poispäin. Tuntuu parhaalta ja uppoaa todella syvälle!
M35
Tuntuu niin tyhmältä tuijottaa vaan toisen jalkoja. En saa siitä itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin tyhmältä tuijottaa vaan toisen jalkoja. En saa siitä itse mitään.
Entä jos laitat silmät kiinni ja keskityt tuntemuksiisi? Tykkäätkö ylipäätään saada takaapäin?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kuumempi näkö kun puoliso ratsastaa pillu minuun päin kulli anaalissa. Siinä näkee levällään olevan pillun pyllyyn työntyvän kulllini lisäksi.
M46
Reverse cowgirl on asennon nimi enkuksi, jos videonäytettä hakee. -sama