Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes aina kun lapsi käyttäytyy huonosti syytetään vanhempia?

Vierailija
12.06.2024 |

Ei ikinä ajatella siinä hetkessä sitä lasta vaan syyttävät sormet osoittavat vanhempia. Kiitos vain mutta ei se ainakaan helpota tilannetta. En ole valinnut lapseni persoonaa ja reagointia vastoinkäymisiin. Tukena voin olla, mutta jos lapsella on heikot tunteiden hallinta keinot niihin on vaikea vaikuttaa. Minulla on ollut lapseni kanssa ongelmia koko hänen elämänsä ja nyt hänen lähestyessään esiteini-ikää ei yhtään sen enempää helpota. Lapsella ei ole diagnoosia on vain ns. haastava lapsi. Olen täysin loppu ja poikki. Tietenkin minua sitten haukutaan kuinka huono äiti olen. No kyllä, sisäinen ääneni sanoo sen minulle valmiiksi. Niin kauan olen kokenut tätä h*lvettiä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko tuota potaskaa. Minulla on 3 lasta joista nuorin se haastava tapaus. Se vika ei todellakaan ole vanhemmissa. Jokainen on oma yksilönsä. 

Vierailija
2/5 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikasvatus ja silleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien tehtävä se on kasvattaa lapsi ja opettaa tavoille. Jos kakara oirehtii, vanhempien tehtävä on viedä lapsi lääkäriin. 

Vastuu on vanhempien. 

Vierailija
4/5 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö vieraan aikuisen sitten karjua lapselle kuin syötävä? Ei kai sentään. Vai ojentaa että ei saa tehdä niin (repiä verhoja alas) ja saa tehdä näin (otetaas lelu). Kuka ohjaa lapsen tekemisiä.

Vierailija
5/5 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, kun vanhemmat ovat vastuussa lapsensa kasvattamisesta ja käytöksen opettamisesta. En ihan heti keksi, ketä muuta siitä voi syyttää, jos lasta voi pitää syyntakeettomana siihen asti, kun täyttää 15v. Sen jälkeen syytellään sitten lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi