Miten lähestyä kiinnostavaa miestä baarissa?
Jos hän on siellä kaveriporukassaan. Konkreettisesti, mitä tehdä ja sanoa?
Kommentit (80)
Eipäs nyt sitten unohdeta sitä metoota,se joutaa pelata molemmin päin.
No riippuu, mikä mielessä. Jos olisin sinkku, ja nainen hakisi yhden yön suhdetta, menisin juttusille, ja kysyisin että haluatko xxx? Ainakin itse pidän suorasta puheesta, ja nuo "kahvittelut" ja muut vihjailut ovat ankeita. Toki miehiä on erilaisia, enkä voi vastata kuin omasta puolestani.
Käy sanomassa suoraan. Jos yrittää jotain pikku flirttiä niin se jätkä tajuaa sen 7 vuoden päästä yksin suihkussa.
M33
vaikka kärrynpyöriä tehden, mutta varo ettet lähestyessäsi potki Juhaa leukaan
Tyrkkää sille puhelinnumero käteen ja siirry loitommalle.
Mene ensitöinäsi ilmoittamaan kiikaroimallesi poijalle oletko impi vai kokeiltu ja kysy sitten vaikutatko kiinnoistavalta. Muuta vinkkiä ei ole
Mene mittaamaan syke sen kaulavaltimosta toisella kädellä ja toisella rannevaltimosta. Minusta se ois aika kiva ensikosketus tuntemattomalta, ei sillä että minua olisi romanttisesti hiplattu sitten helmikuun puolivälin 1999
Hypi tasajalkaa jolpin ääreen ja parkaise tonivirtas-äänellä käheässä falsetissa; Noheihei mitä kuuluu, onko kaikki ookoo?
Vierailija kirjoitti:
Käy sanomassa suoraan. Jos yrittää jotain pikku flirttiä niin se jätkä tajuaa sen 7 vuoden päästä yksin suihkussa.
M33
Veljeni kuoli tällä tavalla.
Itsellänikin on kokemusta. Miehet ja naiset ovat keskimäärin yhtä älykkäitä, mutta tunneäly on miehillä sama kuin katsoisi keskivertonaisen taskuparkkeerausta. Lisää tähän vielä se, että pojat kypsyvät tyttöjä hitaammin, niin katastrofin ainekset ovat valmiit.
Miehelle/pojalle pitää suoraan sanoa, mitä haluaa. Teinitytöille voisi sanoa, että puhu kuin lievästi kehitysvammaiselle, jos kyse ihmissuhteista tai deittailusta. Ne heikot ja hienovaraiset signaalit eivät mene perille, oli sisältönä se, että Emilia juoruaa Juliasta, haluaisin tavata enemmän tai se, että mennäänkö lisääntymään?
Kannattaa eka ilmoittaa onko etsiskelemässä avio- vai avoseuraa ja mikäli itte olet avoilija eikä jolppia kiihota pikasuhde nii siirry seurraavaksi viehättävimpään ja laseta hänelle samat tiedot ja kyssat kutka äsköisellesi
Menet siihen vierelle ja tunget koko kötesi suuhusi ja sen jälkeen hymyilet ja moikkaat. Mies tulee piakkoin vaikka konttaen syömään siitä kädestä kuin koira.
https://www.instagram.com/popular/curvy-rwanda-women/ tulisten tutsien ja maltillisten hutujen tarjontaa
Mä näin salin puolelta baaritiskillä hyvännäköisen miehen! Just mun makuuni! Otin reippaan asenteen, rohkeasti tungin lähelle, tilasin bissen ja kysyin klassiset: "Käytsä usein täällä?" Olin etukäteen varma, ettei se minusta kiinnostu, ehkä siksi mulla niin rento ote, mut mieshän tunnusti, että oli seurannut mua katseellaan koko illan! Tästä illasta nyt 35 vuotta ja olemme edelleen naimisissa! Nim. Kaiken takana on nainen...
Vierailija kirjoitti:
"Moi, sä oot tosi tutun näköinen, missä me ollaan nähty aiemmin?" on tehokas iskurepliikki etenkin kun hymyilee samalla.
Pointti: sillä ei ole merkitystä oletko nähnyt henkilöä missään aiemmin mutta kysymyksen kuulija alkaa kuumeisesti pohtimaan, että missä olette nähneet ja varmaan tunnettekin ehkä jotenkin.
Jos toinen on että "eeeeen mä tunnista sua" niin voit sanoa:
"Nyt muistan! Käytiin koulua yhdessä. Muistan sut kemian tunneilta!"
- "Ööööö, mä en kyl muista sua kemman tunneilta"
"No nyt meillä on ainakin kemiaa!"
Limanen iskurepla. Luiskaan.
Toi on tosi vaikeaa kun tuutte iskemään. Sitten seksin jälkeen vasta kykenee puhumaan ja sanomaan että hei:
- mulla on lapsia ja vaimokin ja ne odottelee mua, pitää mennä kotiin nyt heippa.
Siksi meidän miesten pitäisi itse iskeä, jos nainen iskee niin ei kykene sanomaan ei.
Se nyt on sillä tavalla, että jos ei väkisin saa päähänsä keksiä esim. jotain loukkaavaa, niin nainen ei voi sanoa mitään väärää tehdessään aloitteen.
Varmaan yli 90% miehistä ei koko elämänsä aika koe yhtään naisen tekemää aloitetta, joten kaikki mahdolliset kömpelötkin yritykset naisen taholta ovat miehen mielestä lähinnä vain söpöä (olettaen, että nainen näyttää edes jotenkin hyvältä).
Vierailija kirjoitti:
Toi on tosi vaikeaa kun tuutte iskemään. Sitten seksin jälkeen vasta kykenee puhumaan ja sanomaan että hei:
- mulla on lapsia ja vaimokin ja ne odottelee mua, pitää mennä kotiin nyt heippa.
Siksi meidän miesten pitäisi itse iskeä, jos nainen iskee niin ei kykene sanomaan ei.
Sut on käytännössä raiskattu ja pakotettu petokseen. Tosta voi saada korvauksia.
Mä yrittäisin varmaan jutella niinkuin ihminen ihmiselle. Siis ei mitään geneerisiä avauksia, vaan jotain tilanteeseen liittyvää, sellaista small talkia. Mutta en marssisi suoraan mieslauman keskelle sentään, vaan hakeutuisin samaan aikaan vaikka baaritiskille. Voisin kysyä osaako hän suositella mulle jotain juotavaa, tai mihin täältä kannattaa siirtyä jatkoille, tai heittäisin vaikka jotain ”olipa jännä Suomen peli tänään satuitteko näkemään…” Hymyilisin totta kai somasti. Ei mulla ole kyllä ollut miestä hakusessa pariin kymmeneen vuoteen, mutta tällaisesta small talkista on kyllä poikinut miehiltä aloitteita minun suuntaani. Tykkään jutella ihmisten kanssa.
Antakaa miehille rauha. Mies kaipaa ihanaa rauhaa.