Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä kiinnostavaa miestä baarissa?

Vierailija
12.06.2024 |

Jos hän on siellä kaveriporukassaan. Konkreettisesti, mitä tehdä ja sanoa? 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene miehen luo, tökkää sormella miehen nenänpäähän ja sano "Boop!".

Vierailija
42/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti iskenyt. Esim menemällä luokse ja sanomalla, että moi, mitä kuuluu, mä olen x, kuka sä olet? Tai sanomalla, että heippa, me istutaan kavereiden kanssa tuolla pöydässä, tervetuloa liittymään sinne meidän seuraan! Jos on aito pelimies kyseessä, niin voi mennä kysymään siltä pilkun aikaan, että mitä kello on, niin se tajuaa jatkaa hommaa siitä eteenpäin. Kokemattomampi mies ei tajua, vaan kertoo, mitä kello on 🤣.

Muista sitten kysyä koko kaveriporukka samaan pöytään. Muuten voi tulla kylmää kyytiä.

Ei mitään koko porukkaa tarvitse kysyä.

Miksi mies feidaisi kaverinsa, jos on heidän kanssaan baariin lähtenyt? 

Kyllähän vulva on sen arvoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tuo meneekään naisten kanssa...

Niin juu, nainen on lähtenyt baariin pitämään hauskaa ystäviensä kanssa, ei siinä mitään miessikaa tarvita lähentelemään.

Vierailija
44/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestykää naiset nyt joskus meitä baareissa yksin oleviakin miehiä.

Kyllä mä lähestyin mun miestä.

Vierailija
45/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudat isolla äänellä baarin toiselta puolelta: ALAKKO NÄÄ MUA?

Vierailija
46/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Moi, miten menee? 

siinä aivan loistavasti toimiva aloitus.

t: mies

Saattaa olla. Tuo on mielestäni melkein sama kuin pelkkä moi! Kysymys, johon voi vastata käytännössä ihan mitä vaan.

Ei ole ollenkaan sama.

Itselleni on ainakin vaikea vastata vento vieraalle kysymykseen: miten menee? tai mitä kuuluu?

Puhutaanko ihan nimillä?

Mikä on venton sukunimi?

- MÄ OON VENTOVIERAS

Vierailija
47/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa naiset hyvät meidän viettää aikaa rauhassa kavereitten kanssa harvoin vapaailtoinamme. Just viime viikonloppuna oltiin kaveriporukalla baarissa ja hauskaa oli ensin mutta sitten vastakkaiseen pöytään ilmaantui kaksi naista, jotka koko lopun iltaa vilkuilivat meidän pöytään ja kerjäsivät huomiota. Siinä meni se hauska ilta pilalle.

Vierailija
48/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudat isolla äänellä baarin toiselta puolelta: ALAKKO NÄÄ MUA?

En hitossa! Läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko! Johonkin se raja pitää laittaa rumimmankin miehen.

Vierailija
49/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti iskenyt. Esim menemällä luokse ja sanomalla, että moi, mitä kuuluu, mä olen x, kuka sä olet? Tai sanomalla, että heippa, me istutaan kavereiden kanssa tuolla pöydässä, tervetuloa liittymään sinne meidän seuraan! Jos on aito pelimies kyseessä, niin voi mennä kysymään siltä pilkun aikaan, että mitä kello on, niin se tajuaa jatkaa hommaa siitä eteenpäin. Kokemattomampi mies ei tajua, vaan kertoo, mitä kello on 🤣.

Muista sitten kysyä koko kaveriporukka samaan pöytään. Muuten voi tulla kylmää kyytiä.

Ei mitään koko porukkaa tarvitse kysyä.

Miksi mies feidaisi kaverinsa, jos on heidän kanssaan baariin lähtenyt? 

Kyllähän vulva on

Mulla kriteerit nousee jos olen kavereiden kanssa liikkeellä, mutta jos oon yksin eikä kukaan ole näkemässä niin kelpaa läskimpikin muija jos vaan saadaan sovittua, ettei lähdetä yhtä aikaa ovesta ulos ja nähdään siinä parin korttelin päässä.

Vierailija
50/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä iskin kerran yhden miehen vessajonosta :D

Miten? Mitä sanoit?

Se kysyi ensin jotain klassista käytkö usein täällä ja sitten menin myöhemmin suoraan hakemaan sitä pöydästä mun matkaan.

Olipa tylsä keskustelun avaus. Näistä meitä miehiä juuri varoitetaan siellä tinterissä, noita iän ikuisia: moi mitä kuuluu, käytsä usein täällä, yms... Heti sivuun. Pthyi, tylsä akka, taso alle 2.

0/5

Vierailija
51/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa naiset hyvät meidän viettää aikaa rauhassa kavereitten kanssa harvoin vapaailtoinamme. Just viime viikonloppuna oltiin kaveriporukalla baarissa ja hauskaa oli ensin mutta sitten vastakkaiseen pöytään ilmaantui kaksi naista, jotka koko lopun iltaa vilkuilivat meidän pöytään ja kerjäsivät huomiota. Siinä meni se hauska ilta pilalle.

Se on just näin. Ja on 100% varma, että todellakin sanon muutakin kuin EI.

" Mitä sä kuvittelet? En todellakaan ole lähdössä tuon näköisen kanssa yhtään mihinkään 😂" jne jne.. se on kaikki naisilta opittua ja liittyy tasa-arvoiseen kohteluun joten siitä ei kukaan voi edes valittaa mitään.

Ja ihan vaan naisille tiedoksi, että aina ekaksi kun miehet tulee baariin niin tsekataan naiset ja sovitaan keskenään kuka minkäkin ottaa.

Teidät on jo etukäteen jaettu ja rumimmat laitettu jämälistalle jos käy niin ettei kaikki saakkaan haluamaansa niin voi ottaa jonkun hätävaran hylkylistalta.

Vierailija
52/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harvemmin miehiä yrittää edes iskeä kun niiden pää ei kestä saada pakkeja vaan nehän hajoaa ihan täysin.

Vierailija
53/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset harvemmin miehiä yrittää edes iskeä kun niiden pää ei kestä saada pakkeja vaan nehän hajoaa ihan täysin.

Niin no, pääsääntöisesti naisten ei tarvitse iskeä, kun miehet hoitavat sen asian.

Vierailija
54/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, pääsääntöisesti naisten ei tarvitse iskeä, kun miehet hoitavat sen asian.

Tervetuloa vuoteen 2024

Vierailija
55/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep juuri näin. Nykyaikana on tinderit ja sellaiset. Etsikää sieltä seuraa ja antakaa kaveriporukoiden viettää iltaansa rauhassa.

Vierailija
56/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun tarvii iskeä miehiä, oot varmaan riittävän ruma että miehet ei iske sinua.

Jätä ne miehet rauhaan.

Vierailija
57/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi se seikka, että Viihdytkö täällä? Onko ollut kiva ilta? Onko tää sinun kantis mesta? - Vastauksista voi päätellä paljon. Joskus näetsen joku on raahautunut paikalle esim. kaveriporukan mukana, vaikka itse viihtyisi paremmin muuntyyppisessä paikassa. Se, onko ollut kivaa tällä kyselyn kohteella, kertoo sitten sen, millaisella fiiliksellä henkilö on sillä hetkellä. Kantis mesta.. tiedät sitten, että saatat törmätä häneen jälkikäteen siellä. 

Huom! Kynä ja lehtiö mukaan, niin teet reportterimaisen vaikutuksen. 

Vierailija
58/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyt vaan. Sillä selviää että onko se etsimässä seuraa vai hengailemassa puolipakolla kavereiden kanssa metelissä ja alkoholissa. Voi kysyä että lähdetäänkö pois täältä metelistä ja hajusta tms.

Vierailija
59/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi, sä oot tosi tutun näköinen, missä me ollaan nähty aiemmin?" on tehokas iskurepliikki etenkin kun hymyilee samalla.

Pointti: sillä ei ole merkitystä oletko nähnyt henkilöä missään aiemmin mutta kysymyksen kuulija alkaa kuumeisesti pohtimaan, että missä olette nähneet ja varmaan tunnettekin ehkä jotenkin.

Jos toinen on että "eeeeen mä tunnista sua" niin voit sanoa:

"Nyt muistan! Käytiin koulua yhdessä. Muistan sut kemian tunneilta!"

- "Ööööö, mä en kyl muista sua kemman tunneilta"

"No nyt meillä on ainakin kemiaa!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä