Miten lähestyä kiinnostavaa miestä baarissa?
Jos hän on siellä kaveriporukassaan. Konkreettisesti, mitä tehdä ja sanoa?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä iskin kerran yhden miehen vessajonosta :D
Miten? Mitä sanoit?
Se kysyi ensin jotain klassista käytkö usein täällä ja sitten menin myöhemmin suoraan hakemaan sitä pöydästä mun matkaan.
eli et iskenyt miestä, sinua lähestyttiin.
Ei kun olisi se jäänyt siihen jos minä en olisi mennyt hakemaan omaan pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Hae katsekontakti muutamaan kertaan, niin se mies tietää että olet kiinnostunut.
Naisten juttuja. Suora lähestyminen toimii miesten kohdalla paremmin eikä mitään silmäpelikehitelmiä.
Mieluummin kannattaa poimia se mies kun hän on jossain yksin eikä kaveriporukassa. Kaveriporukkaa kun lähestyy niin reaktio on tasan päinvastainen kuin jos mies lähestyy naisporukkaa. Naisporukan pitää esittää ettei mies isommin kiinnosta ja miesporukassa taas todennäköisesti kaikki on innokkaita etkä saa viestiä kunnolla perille sille miehelle mikä kiinnostaa. Sopiva lähestyminen on: "Moi, mitä mies" tai rnommin: "Mitä äijä". Näillä repliikeillä pääset panemaan varmasti. Naisille kaikki on helppoa kun miehet on niin yksinkertaisia ettei tarvitse kikkailla.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti iskenyt. Esim menemällä luokse ja sanomalla, että moi, mitä kuuluu, mä olen x, kuka sä olet? Tai sanomalla, että heippa, me istutaan kavereiden kanssa tuolla pöydässä, tervetuloa liittymään sinne meidän seuraan! Jos on aito pelimies kyseessä, niin voi mennä kysymään siltä pilkun aikaan, että mitä kello on, niin se tajuaa jatkaa hommaa siitä eteenpäin. Kokemattomampi mies ei tajua, vaan kertoo, mitä kello on 🤣.
Muista sitten kysyä koko kaveriporukka samaan pöytään. Muuten voi tulla kylmää kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä iskin kerran yhden miehen vessajonosta :D
Miten? Mitä sanoit?
Se kysyi ensin jotain klassista käytkö usein täällä ja sitten menin myöhemmin suoraan hakemaan sitä pöydästä mun matkaan.
eli et iskenyt miestä, sinua lähestyttiin.
Ei kun olisi se jäänyt siihen jos minä en olisi mennyt hakemaan omaan pöytään.
Edelleen mies teki aloitteen. Et olisi hakenut miestä jos hän ei olisi aloittanut juttelua.
Vierailija kirjoitti:
Hissukseen takaperin hiipimällä. Kohdalla sitten huudat böööö!
Toimisi minulle. M54
Klassisella ja toimivalla tavalla. Lähekkö panee?
Ainakin tuo on naisiin toiminut melko hyvin.
Vierailija kirjoitti:
- Moi, miten menee?
siinä aivan loistavasti toimiva aloitus.
t: mies
Saattaa olla. Tuo on mielestäni melkein sama kuin pelkkä moi! Kysymys, johon voi vastata käytännössä ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Klassisella ja toimivalla tavalla. Lähekkö panee?
Ainakin tuo on naisiin toiminut melko hyvin.
Melko hyvin tarkoittaa n. 1 prosenttia mutta on se miehen elämässä melko hyvin. Sata kertaa kun kysyy illan aikana niin yksi vastaa myöntävästi ja sehän riittää. Sitkeys palkitaan. Aika paljon saa siinä kysellessä kuraa niskaan ja kuunnella suoraa ***tuilua mutta mitä niistä, on se palkinto sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti iskenyt. Esim menemällä luokse ja sanomalla, että moi, mitä kuuluu, mä olen x, kuka sä olet? Tai sanomalla, että heippa, me istutaan kavereiden kanssa tuolla pöydässä, tervetuloa liittymään sinne meidän seuraan! Jos on aito pelimies kyseessä, niin voi mennä kysymään siltä pilkun aikaan, että mitä kello on, niin se tajuaa jatkaa hommaa siitä eteenpäin. Kokemattomampi mies ei tajua, vaan kertoo, mitä kello on 🤣.
Muista sitten kysyä koko kaveriporukka samaan pöytään. Muuten voi tulla kylmää kyytiä.
Ei mitään koko porukkaa tarvitse kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Moi, miten menee?
Saattaa olla. Tuo on mielestäni melkein sama kuin pelkkä moi! Kysymys, johon voi vastata käytännössä ihan mitä vaan.
Ei ole ollenkaan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies feidaisi kaverinsa, jos on heidän kanssaan baariin lähtenyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Moi, miten menee?
Ei ole ollenkaan sama.
Itselleni on ainakin vaikea vastata vento vieraalle kysymykseen: miten menee? tai mitä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies feidaisi kaverinsa, jos on heidän kanssaan baariin lähtenyt?
Jos on hengattu kavereiden kanssa jo koko ilta muutenkin, niin miksi siellä baarissa ei lähtisi naisen mukaan, jos kerrankin on tilaisuus?
Tuut vaan jutteleen. :)
Paitsi jos mä oon kavereitten kaa, ni sillon ei jaksa keskittyä naisiin. Parempi tulla ku on yksin
Kysyin aikoinaan ihan suoraan että tuutko panemaan mua mun luo. Tuli. Ajattelin etten menetä kysyessäni mitään. Tokihan alkuun tervehdin, mutta tuo oli seuraava repliikkini.
Minusta se on aivan sama miten.
Olettaa saavansa seksiä kuitenkin.
Jos olet ujo, voit myös vaihtoehtoisesti osoitella etusormellasi pimpsaasi ja tehdä saman silmänisku-hymyilyn.