Maailman tylsin ketju
Kerrotaan tässä ketjussa kuivia faktoja, jotka eivät liity mihinkään eivätkä kiinnosta ketään. Aloitan:
Transistori on kolminapainen puolijohdekomponentti, joka voi toimia kytkimenä tai vahvistimena. Transistorin kahden liittimen välisellä jännitteellä voidaan kontrolloida kahden muun liittimen läpi kulkevaa virtaa.
Kommentit (205)
Naapurin Impi sairasti polion vuonna 1944. Umpisuolentulehdus oli vuonna 1965. Selän venäytti seuraavana vuonna. Kesällä 1970 syntyi ensimmäinen lapsi. Syksyllä 1972 toinen. Syksyllä 1975 kolmas. Nivelkivut alkoivat 1984. Luomi leikattiin 1986. Lapsi sairasti tuhkarokon vuonna 1987.
Jne
Vierailija kirjoitti:
Jos vedän esinahan taakse,niin kuluuko se jos vedän sen eteen.
En tiedä, mutta tosi tylsän lauseen osasit muodostaa ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Se ois Konnerin Pondi-ilta, vaan kehtaako sitäkään enää. Kyllä pitää Yleä leikata, kun Pondi ja Pondi ja mainokset - vaan on se Turun tyttö kyllä kiva, se Li.
Bond-elokuvia on tehty 26.
Uhka vai mahdollisuus , olen hyvin tylsä ja vielä enemmän tylsistynyt
Vierailija kirjoitti:
Mitä marinille kuuluu.
Mitä Jasmiina Yildizisikselle kuuluu.
Tänään mä kävelin töihin ja se on kilometrin päässä kotoani. Töissä siivosin tavaroita, otin ikkunan edestä jonkin jutun pois, jotta valoa tulee sisälle. Mä imuroin lattian ja pölyiset/likaiset pinnat. Mä työhöni sitten etsin valmiiksi pultteja joihin kiinnitetään tulevat jutut. Ennakoin tulevia töitä ja niiden irto-osaan laitoin merkit mistä kohtaa ne kiinnitetään kappaleeseen. Autoin työkaveriani tänään kahdesti. Autoin toista työkaveriani kahdesti. Olin kuuntelijana tänään, kun töihin tuli vierailijoita. Söin tänään töissä uuniperunan ja pastasalaattia. Töistä lähdin kolmen aikoihin ja matkasin kävellen kaupoille. Kaupoilta ostin maitoa, omenan, banaanin ja irtokarkkeja alle kuuden euron kilohintaan. Kävelin sitten kirppikselle ja sieltä otin matkaani pari tuotetta. Kotiin matkatessani katsoin kännykästä netflixiä. Täällä kotona tyhjensin repun ja laitoin maidon jääkaappiin. Omenan ja banaanin laitoin pöydälle. Vein karkit olohuoneen pöydälle. Nyt oon kännylläni ja kirjoittelen kuulumisiani teille ja nämä kuulumiseni ovat todella mielenkiintoisia, jotka varmasti kiinnostavat teitä kaikkia. Olen käynyt vessassa tänään kolmesti, enkä ole juonut kuin kahvia kupin ja lasin vettä.
Vierailija kirjoitti:
Metrin prototyyppiä säilytetään Pariisissa. Se ei ole enää käytössä.
Nykyään metri määritellään pituudeksi joka on valon sekunnissa kulkeman metrimäärän käänteisluku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metrin prototyyppiä säilytetään Pariisissa. Se ei ole enää käytössä.
Nykyään metri määritellään pituudeksi joka on valon sekunnissa kulkeman metrimäärän käänteisluku.
Tämä on hyvä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään mä kävelin töihin ja se on kilometrin päässä kotoani. Töissä siivosin tavaroita, otin ikkunan edestä jonkin jutun pois, jotta valoa tulee sisälle. Mä imuroin lattian ja pölyiset/likaiset pinnat. Mä työhöni sitten etsin valmiiksi pultteja joihin kiinnitetään tulevat jutut. Ennakoin tulevia töitä ja niiden irto-osaan laitoin merkit mistä kohtaa ne kiinnitetään kappaleeseen. Autoin työkaveriani tänään kahdesti. Autoin toista työkaveriani kahdesti. Olin kuuntelijana tänään, kun töihin tuli vierailijoita. Söin tänään töissä uuniperunan ja pastasalaattia. Töistä lähdin kolmen aikoihin ja matkasin kävellen kaupoille. Kaupoilta ostin maitoa, omenan, banaanin ja irtokarkkeja alle kuuden euron kilohintaan. Kävelin sitten kirppikselle ja sieltä otin matkaani pari tuotetta. Kotiin matkatessani katsoin kännykästä netflixiä. Täällä kotona tyhjensin repun ja laitoin maidon jääkaappiin. Omenan ja banaanin laitoin pöydälle. Vein karkit
Minkä merkkinen imuri ja onko toiminut hyvin?
Lintu kopsahti takaikkunaan. Kiirehdin ulos ehdin juuri nähdä, kun kissa nappasi sen suuhunsa ja poistui paikalta. Nyt tuli tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Impi sairasti polion vuonna 1944. Umpisuolentulehdus oli vuonna 1965. Selän venäytti seuraavana vuonna. Kesällä 1970 syntyi ensimmäinen lapsi. Syksyllä 1972 toinen. Syksyllä 1975 kolmas. Nivelkivut alkoivat 1984. Luomi leikattiin 1986. Lapsi sairasti tuhkarokon vuonna 1987.
Jne
Ihana🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Enää 10 minuuttia aikaa kirjoittaa kuivia faktoja
Söin iltapalaksi niin tulista keittoa etten varmaankaan saa nukuttua kun on niin tulista ja koko huominen päivä on ihan varmasti pilalla enkä voi kuin nukkua huomenna.Toivottavasti ei tule ihan kamala helle, kun siellä keskieuroopassa ihmiset kuolee helteisiin varsinkin vanhukset. Ja lapsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Tankkasin kerrn 98 bensaa vahingossa vaikka 95 oli halvempaa
Tässähän on ainesta vaikka sketsiksi asti! Ei todellakaan kuulu tähän ketjuun tuollaiset hassutelut.
Äsken iholla juoksenteli punkki. Vein sen vessanpönttöön ja katsoin miten se sukelsi. Punkit on tosi inhottavia. Olisi pitänyt ottaa punkkirokote.
Kiitos tiedosta. 95 bensaa tankkaan silti