Miksi miehet kuvittelevat, että voivat palata suhteeseen, mistä ovat lähteneeet, ihan koska vaan?
Mies joka lähti yli vuosi sitten, on alkanut viestimään ihan kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan. Soittelee myös, mutta mihinkään yhteydenottoihin en ole vastannut. Mikä näitä miehiä vaivaa? En ole nimittäin ainut 50+ nainen, jolle näin käy. Tuntuu juurikin olevan yleistä, että nämä 60 kohti käyvät miehet kuvittelee kävelevänsä vain takaisin, kun elämä ei ollutkaan mukavampaa muualla. Minua ahdistaa ja pelottaakin, koska pelkään että mies alkaa sabotoida jotenkin elämääni tai seuraamaan. Yhteydenottoja on alkanut tulemaan lähes päivittäin. Poliisi on näiden tapausten takia voimaton, koskapitää tapahtua väkivaltaa asunnossa, ennen kuin siihen puututtaisiin.
Kommentit (22)
Miehet kyllä yrittävät aina takaisin, ovat he jättäjiä tai jätettyjä. Ainakin jokainen minun exäni on yrittänyt takaisin.
Mun ex petti ja lähti sen toisen matkaan. 4kk päästä sitten lähetti viestiä, miten "koki nyt selkein silmin, miten oksettavasti hän käyttäytyi minua kohtaan (ei edes vieläkään myöntänyt pettämistä) ja lisänä, että miten hän kokee minun olevan todella tärkeä ihminen hänelle ja että haluaa nyt näyttää, miten tärkeä hänelle olen".
Pienen tarkastelujen jälkeen löysin todisteet, että hän yhä tuolloin oli yhteydessä tähän kolmanteen osapuoleen, joka tosin jo silloin oli iskemässä toista varattua miestä.
Luulen, että jos olet sellainen hoivaava, huolehtiva nainen, joka on antanut miehelle muutamaan kertaan heidän töppäilyt ja huonot käyttäytymiset anteeksi, niin he kuvittelevat että aina annat anteeeksi tekivät he sitten mitä tahansa.
Itse totesin eksälleni, että ei kiitos ja miten hän ja se toinen nainen ansaitsevat toisensa.