Kiinnostaisi tietää, miksi elätätte somettajia?
Miksi kukaan haluaisi elättää jotain toista ihmisistä, joka vain julkaisee kuvia tai juttuja elämästään? Ja on keksinyt itselleen nimityksen "influensseri" - vaikuttaja.
Mulle influensseri tuo mieleen jonkun, joka levittää influenssaa eli kerta kaikkiaan naurettava nimitys.
Mutta ihan sama on tuo "vaikuttaja". Mitä hi**oa se muhun vaikuttaa, jos joku julkaisee itsestään feikattuja kuvia netissä? Ja kerran vuodessa - tältä mä näytän ilman meikkiä. Muuten sitten huokaillaan jossain laiturin nokassa, syödään moussekakkua, joka on omin käsin väännetty ja julkaistaan "henkeviä" lauseita. Sitten väliin pari salikuvaa, joissa ollaan beba pitkällään ja joku kuva siitä autosta, joka on näiden aivottomien seuraajien avustuksella saatu ostettua.
En voi ymmärtää, miksi ihmiset käyttää tohon seuraamiseen paitsi aikaa, niin nykyään myös rahaa.
Kommentit (102)
En elätäkään, ei tulisi mieleenkään.
Lahjotan itse rahaa eläimille ja lapsille, hyväntekeväisyyden muodossa. Vietän mieluummin aikaa eläinten kanssa, auttamassa, kuin tuijottamalla mitä joku nobody somettaja tekee tai jättää tekemättä.