Masked Singer Suomi kausi 6, 2024
Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria Veitola, Benjamin Peltonen, Jenni Poikelus ja Janne Kataja.
Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika Vikman, Sara Siipola, Kasmir sekä Konsta Hietanen.
Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…
Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.
https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi
Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (3024)
Jos lapset ois pieniä, varmasti katsottais kaikki. Peikko ei tosiaan tajua, että tämä on perheohjelma ja peikot kuuluvat lasten maailmaan. Vastenmielistä.
Metsäpeikko on väärässä kilpailussa, tämä on laulu ei tanssikilpailu. Toivottavasti ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Notkeus puoltaisi Atte Kilpistä mutta en arvannutkaan että hän, kalpea, herkkä mies pistäisi tuollaisen shown käyntiin.
Eiköhän esiintyvä taiteilija osaa esiintymisen, vaikka se ei ominta alaa olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Metsäpeikko on väärässä kilpailussa, tämä on laulu ei tanssikilpailu. Toivottavasti ei voita.
Ihan huippuhahmo ollut kokoajan.
Luurangon elekieli tai tuo tanssityyli on jotenki niin tuttu mutta ei vain saa päähän että kuka
Luurangolla ollut ihan mielettömiä esityksiä eri musiikkityyleistä esim Metallican Masters of The puppets. Harva pystyy moiseen monipuolisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitänyt Metsänpeikkoa Käärijänä, on pelannut jääkiekkoa, alussa oli sellainen vihje, vai muistatko väärin? No saatan olla väärässä.
Voisi se olla. Heitän myös arvauksen, Sami Uotila? Monilahjakas kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitänyt Metsänpeikkoa Käärijänä, on pelannut jääkiekkoa, alussa oli sellainen vihje, vai muistatko väärin? No saatan olla väärässä.
Voisi se olla. Heitän myös arvauksen, Sami Uotila? Monilahjakas kaikessa.
Sami Uotila on ollut jo aiemmalla kaudella.
Hallelujah ei vaan sovi naisen laulettavaksi. Upea biisi miehen laulamana.
Onpa taas todella onnettomasti pidennetty jakso. Toistoa, toistoa, toistoa. Loppuis jo.
Onko Arja vaatinut TTK:n lisäksi tämänkin voittoa? Myyrässä ei saanut tahtoaan läpi.
Luuranko kuulostaa ihan Pilvi Hämäläiseltä. En kyllä yhtään tiedä täsmääkö vihjeet
Notkeus puoltaisi Atte Kilpistä mutta en arvannutkaan että hän, kalpea, herkkä mies pistäisi tuollaisen shown käyntiin.