Masked Singer Suomi kausi 6, 2024
Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria Veitola, Benjamin Peltonen, Jenni Poikelus ja Janne Kataja.
Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika Vikman, Sara Siipola, Kasmir sekä Konsta Hietanen.
Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…
Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.
https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi
Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (3024)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuullosti 0%:a Arja Korusevalta eikä todellakaan myöskään ole.
Pese tyhmä korvasi.
Toivottavasti katsojat tajuavat pyytää 1500 euron korvaukset Hallelujan kuuntelusta.
Vierailija kirjoitti:
Metsäpeikko ei todellakaan voi olla Käärijä :D Käärijällä ollu melkoinen kiertue ja ulkomaillaki keikkaa tänä syksynä paljon nii ei todellakaan olis ehtinyt joka viikko tonnekki laulamaan.
Vasta kertoi paussistaan, oli ryypännyt ja lihonut 25 kg ja ja burn outia pukkasi, pisti uusiksi elämäntavat. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuullosti 0%:a Arja Korusevalta eikä todellakaan myöskään ole.
Ei olekaan KORUSEVA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsäpeikko ei todellakaan voi olla Käärijä :D Käärijällä ollu melkoinen kiertue ja ulkomaillaki keikkaa tänä syksynä paljon nii ei todellakaan olis ehtinyt joka viikko tonnekki laulamaan.
Vasta kertoi paussistaan, oli ryypännyt ja lihonut 25 kg ja ja burn outia pukkasi, pisti uusiksi elämäntavat. :D
Ei ihme, että bolero alkoi karkaamaan kainaloihin. :D
Kuka on Atte Kilpinen, siis miten ne voi tuntea jonkun tuollaisen neverheard tyypin, jonka nimeäkään kukaan ei ole koskaan ennen tätä kisaa kuullut. Ihan täysin tuntematon tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitänyt Metsänpeikkoa Käärijänä, on pelannut jääkiekkoa, alussa oli sellainen vihje, vai muistatko väärin? No saatan olla väärässä.
Voisi se olla. Heitän myös arvauksen, Sami Uotila? Monilahjakas kaikessa.
Tuli mieleen, että jos on munamies Riku Nieminen.
Vierailija kirjoitti:
Metsäpeikko laittaa aina kunnon bileet käyntiin. Ihan hillitön hahmo. :D
Tuo Spooky, Scary Skeletons oli silkkaa ilotulitusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vitut oo milään Koriseva
Nyt pulon korkki kiinni;)
Onpa tylsä jakso. Kaikki tietävät ja veikkaavat samoja, miksi pitää laulaa kaksi kertaa ja pitkitetään turhaan.
Olen kyllästynyt tähänkin ohjelmaan. Eniten tympii nuo tuomarit. Niiden vaihtaminen voisi piristää
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Atte Kilpinen, siis miten ne voi tuntea jonkun tuollaisen neverheard tyypin, jonka nimeäkään kukaan ei ole koskaan ennen tätä kisaa kuullut. Ihan täysin tuntematon tyyppi.
Tämä. Kuka on Atte Kilpinen?!
Vierailija kirjoitti:
Atte Kilpinen tanssii kansallisbaletissa, tänä iltanakin esiintyy Kuolema Venetsiassa -baletissa. Minä sen sijaan en ollut ikinä kuullut siitä vatsastapuhujasta, joka oli pukeutunut paskapökäleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt tähänkin ohjelmaan. Eniten tympii nuo tuomarit. Niiden vaihtaminen voisi piristää
Kyllä, tämä kausi jotenkin tympeä.
Metsäpeikko laittaa aina kunnon bileet käyntiin. Ihan hillitön hahmo. :D