Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokkoset tuo nyt kesäkuussa myyntiin uudet ruskeat pakkaukset jotta miehetkin voi hyvillä mielin käyttää kuukautistuotteita

Vierailija
10.06.2024 |

"Kuukautiset ovat osa monien ihmisten arkea, mutta niiden ympärillä käytävä keskustelu ja terminologia on perinteisesti ollut hyvin feminiinistä. Vuokkoset haluaa tuoda näkyväksi kuukautisten ja sukupuolten moninaisuutta lanseeraamalla FOR MEnstruation -tuotesarjan. Tämä sarja on suunniteltu vastaamaan asiakkaiden palautteeseen"

https://vuokkoset.fi/

Kommentit (297)

Vierailija
81/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, eli siis jos oon pyytänyt mun aviomiestä tuomaan siteitä kaupasta, kassa varmaan luuli et mun miehellä oli menkat? Samoin se varmaan aatteli, että mies syö ne Piltitkin ja vetää Pampersit jalkaan.

Vierailija
82/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas ei voi olla todellista!!!

En osaa keskustella ydinfysiikasta enkä automaatiotekniikasta mutta tällaisia ketjuja voin kyllä tulla pidentämään.

Jestas mitä pirua ihmeellistä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea pakkaus ei viittaa menkkoihin vaan vuotavaan pakoputkeen. Hyh, hyh.💩

Vierailija
84/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskea pakkaus ei viittaa menkkoihin vaan vuotavaan pakoputkeen. Hyh, hyh.💩

Veri muuttuu ruskeaksi.

Vierailija
85/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myykö mikään firma enää kuukautistuotteita naisille?

Jos sellainen löytyy niin siirryn oitis asiakkaaksi. 

Sun täytyy varmaan sitten vuotaa housuihisi tai ommella rättejä vanhoista t-paidoista. Hhhhmmmm.

Tätähän naisille jo ehdotettiin. Vanhoista t-paidoista pitäisi kuukautissuojat itse väsätä. Naisille myös tyrkytetään kuukuppeja (hei, missä miesten kuukupit?!) ja uhkaillaan, että helpot ja hygieeniset kertakäyttöiset siteet pitäisi kieltää.

Mitä tapahtuu kun 'Mies' tarvitsee kuukautissuojia? Saavat oman malliston siisteissä väreissä, eikä puhettakaan mistään siteiden virkkaustalkoista.

Juu, feminismille on todellakin tilausta edelleen. Kunhan nyt vaihteeksi pitäisivät ihan vain naisten puolta.

Johan Mona Bling mainosti Lunettea. Ärsytti.

Vierailija
86/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat? Eli ne on tarkoitettu perseeseen työnnettäviksi?

Vierailija
87/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat? Eli ne on tarkoitettu kuivuneelle verelle kuten siniset pakkaukset siniselle verelle?

Vierailija
88/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 30 vuotta sitten olisi höpissyt miesten terveyssiteistä asialle olisi naurettu iloisesti sketsinä.

Nyt helvetti pitäisi ottaa asia tosissaan.

Pelle maailma ystäväni, pelle maailma.

Jos kuvittelit että ollaan jo saavutettu idioottimaisuuden multihuipentuma, niin kiri stetsonistasi nyörit kireälle, ei olla vasta kuin alussa. Eilisten eu-vaalien perusteella tätä kommarilajia tiedossa vielä ja lujasti.

Vierailija
89/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy varmaan sitten vuotaa housuihisi tai ommella rättejä vanhoista t-paidoista. Hhhhmmmm.

Tätähän naisille jo ehdotettiin. Vanhoista t-paidoista pitäisi kuukautissuojat itse väsätä. Naisille myös tyrkytetään kuukuppeja (hei, missä miesten kuukupit?!) ja uhkaillaan, että helpot ja hygieeniset kertakäyttöiset siteet pitäisi kieltää.

Mitä tapahtuu kun 'Mies' tarvitsee kuukautissuojia? Saavat oman malliston siisteissä väreissä, eikä puhettakaan mistään siteiden virkkaustalkoista.

Juu, feminismille on todellakin tilausta edelleen. Kunhan nyt vaihteeksi pitäisivät

Johan Mona Bling mainosti Lunettea. Ärsytti

Lunette meni hiljattain konkkaan. Sattumaa? 

Vierailija
90/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin helvettiin miehet tarvii kuukautistuotteita??! Pervoiluun??

Vierailija
91/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, feminismille on todellakin tilausta edelleen. Kunhan nyt vaihteeksi pitäisivät ihan vain naisten puolta.

Terf and PROUD.

Vierailija
92/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostajien ja firman "edistyksellinen" politiikka on nuorten ja naisten vastaista. Sellaisten psyykkisestä epävakaisuudesta kärsivien nuorten tyttöjen määrä, jotka haluavat "korjata" sukupuolensa on kasvanut Suomessakin räjähdysmäisesi. Nämä nuoret eivät ole oikeita transseksuaaleja, joita oli ennen tätä joukkopsykoosia, vaan median ja transkultin käännytystyön uhreja. Viuokkoset ja mainostajat ajavat joukon mukana näitä nuoria hormonikuurille ja genitaalileikkauksiin, jotka tuhoavat heidän elämänsä.   

Vierailija
93/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Veikkoset!

Vierailija
94/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terf and PROUD."

Just näin. En jaksa enää tippaakaan tätä "moninaisuus"sekoilua. Ihmisten pitäisi uskaltaa nauraa näille urpoiluille, häpeilemättä. Tää on ihan harhaista menoa, mutta saishan tästä hyviä sketsejä jos joku uskaltaisi vitsailla (Ricky Gervais ja Dave Chappelle tähän mennessä ainoat poikkeukset).

Huvittaa (/v*tuttaa) myös Ylellä pyörivä sarja naisesta, joka kuvittelee olevansa mies mutta hankkiutuu sit raskaaksi. Pelkää "väärinsukupuolittamista" mutta on ihan OK maailman ehkä naisellisimman asian kanssa - raskauden ja synnyttämisen! Siis tässä ei ole mitään järkeä. Nää ihmiset tarvitsisi kunnollista terapiaa eikä mitään vastakkaisen sukupuolen hormoneja ja "spesiaaleja" kuukautissiteitä kun niin se oma naiseus kammottaa.

Vierailija
95/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tasa-arvoa jos sukupuolesta riippumatta voi itse olla se reikä johon toinen tekee tarpeensa.

Vierailija
96/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni transmies haluaa ostaa noita. Ajattelisin, että ennemmin haluaisivat ostaa "vaimolle siteitä". Mistäpä minä tiedän.

Tarpeetonta firmalta, mutta en ala itse vaihtamaan ekologisia, suomalaisia siteitä muihin tämän takia. Eivät ole minua henkilökohtaisesti mitenkään loukanneet.

Vierailija
97/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksi naisia kokoajan väheksytään ja mitätöidään näin? 

Jatkuvasti mieheksi "muuttuneet" naiset väheksyvät meitä naisia kertomalla, kuinka miehellä on menkat ja mies voi synnyttää. 

Mielisairaus sellaisella ihmisellä on. Eivätkö he huomaa, etteivät he ole kenenkään mielestä oikeita miehiä, vaan vitsi. Ja jos he tekevät naisten biologiaan kuuluvia asioita, he eivät todellakaan ole miehiä. 

Mikä ihmeen viha heillä on naisia kohtaan, kun pitää koittaa mitätöidä naiset ja naiseus näin?

Ja yhteiskunta, yritykset jne. Rallattelee mukana. Oikea keisarin uudet vaatteet. 

Vierailija
98/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hinta sama kuin "normi"

Vierailija
99/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaupassa paketin. Miten käytän näitä?

T. Erkki

Vierailija
100/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain kaupassa paketin. Miten käytän näitä?

T. Erkki

Niihin on hyvä runkata, imevät mällit tehokkaasti.

T. Monablingbling-ṭránsu