Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokkoset tuo nyt kesäkuussa myyntiin uudet ruskeat pakkaukset jotta miehetkin voi hyvillä mielin käyttää kuukautistuotteita

Vierailija
10.06.2024 |

"Kuukautiset ovat osa monien ihmisten arkea, mutta niiden ympärillä käytävä keskustelu ja terminologia on perinteisesti ollut hyvin feminiinistä. Vuokkoset haluaa tuoda näkyväksi kuukautisten ja sukupuolten moninaisuutta lanseeraamalla FOR MEnstruation -tuotesarjan. Tämä sarja on suunniteltu vastaamaan asiakkaiden palautteeseen"

https://vuokkoset.fi/

Kommentit (297)

Vierailija
101/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä sarja on suunniteltu vastaamaan asiakkaiden palautteeseen."

Kun heillä edellisen kerran alkoi tämä pelleily, niin minä ja moni muukin laitettiin palautetta Vuokkosille, että ostaminen loppui tähän. Perustelin asiaa sillä, että naiseus ja naisen biologia ovat ainoat syyt asiakkuudelle, eikä ainoata kohderyhmää kannata alkaa väheksymään ja loukkaamaan.

... Että ei ainakaan tässä tuotekehityksessä ole huomioitu asiakaspalautetta, tai sitten vain toinen puoli siitä ja teeskennellään, ettei sitä toista puolta ole. 

Olen muuallakin törmännyt tällaiseen yritysviestintään, jossa julkisesti tuodaan esiin vain se positiivinen palaute, vaikka todellisuudessa on molempia. 

Vierailija
102/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuna suututtaisi jos ei naurattaisi niin paljon: tässä asiassa on fe makolla paljon miettimistä ettei leimautuisi aivan nazziksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos transmies ei halua käyttää naisten tamppooneja niin leikkauttaa sitten ne naisvehkeet kropastaan pois.

Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
104/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä sarja on suunniteltu vastaamaan asiakkaiden palautteeseen."

Kun heillä edellisen kerran alkoi tämä pelleily, niin minä ja moni muukin laitettiin palautetta Vuokkosille, että ostaminen loppui tähän. Perustelin asiaa sillä, että naiseus ja naisen biologia ovat ainoat syyt asiakkuudelle, eikä ainoata kohderyhmää kannata alkaa väheksymään ja loukkaamaan.

... Että ei ainakaan tässä tuotekehityksessä ole huomioitu asiakaspalautetta, tai sitten vain toinen puoli siitä ja teeskennellään, ettei sitä toista puolta ole. 

Olen muuallakin törmännyt tällaiseen yritysviestintään, jossa julkisesti tuodaan esiin vain se positiivinen palaute, vaikka todellisuudessa on molempia. 

Yksi leguaanitransmuusuaktivistin palaute vaan painaa siellä yrityksen vaakakupissa enemmän kuin tuhat tavallisen ihmisen palautetta. Koska yritykset pelkää SETAsomeraivoja.

Vierailija
105/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa itse tuotteeseen ja ideologeihin, niin mun mielestä noi pakkaukset on oivaltavasti suunniteltu (toi sanaleikki!) ja ihan tyylikkään näköisiä. Erityisesti noi tamppoonipakkaukset.

Nainen 59v.

Vierailija
106/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy naisten peniksen päälle laitettavat kondomit?? 

Vierailija
107/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä valuu ulos kenestäkin ja miksi nämä itsensä identifioivat tai ovat leikanneet. Hyvä että on suojia, käyttäkää niitä jos on tarvis. En tiedä onko sillä pakkauksella tai tuotteen nimellä niin väliä. Jos käyn ostamassa kondomeja voi kai joku luulla että minulla on penis, vai voiko? Jos luulee niin mitä sitten. Paljon kohua tyhjästä.

Vierailija
108/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Jos ei vaikuta sun elämään ollenkaan niin pää kiinni. 

Taitaa siellä hermojen kireyden perusteella olla yksi kohderyhmäläinen jolla olisi nyt juuri käyttöä  tuotteelle

Vierailija
109/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole kuukautisia. Piste. Boikotoikaa tuota firmaa! 

Vierailija
110/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä mitään kohderyhmää ole. Taitavat itse olla oman woketuksensa uhreja. Siellä joku kaksikymppinen nainen haluaa olla mies ja on sitten keksinyt tämmösenkin jo kuolleena syntyneen tuotteen. Noita tartte edes noteerata, eletään normaaliin tapaan ja ostetaan tampoonimme ja siteemme kuten naiset ostaa. Hörhöt touhutkoot omiaan ja asetelkoot tamponinsa mihin parhaaksi katsovat.

Vierailija
111/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Jos ei vaikuta sun elämään ollenkaan niin pää kiinni. 

Taitaa siellä hermojen kireyden perusteella olla yksi kohderyhmäläinen jolla olisi nyt juuri käyttöä  tuotteelle

Hänellä on hormonit epäbalanssissa.

Vierailija
112/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvätkö transmiehet eturauhastutkimuksessa ja kivessyöpätsekkauksessa? Eikun... he ovatkin sitä menkkajengiä, pillullisia, kohdullisia, imettäjiä ja synnyttäjiä. Miksi heitä ennen kutsuttiinkaan... neenan, noonan, naanen?

Vierailija
113/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan boikotoinut koko merkkiä. Lanseerasivat aiemmin jonkin oman tamppoonin. Naurettavaa touhua. 

Vierailija
114/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Se taitaakin mahtua hyvin uuteen käsilaukkuuni. T: Jorma 55v

Vierailija
115/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiseus, naisten oikeudet ja naiserityisyys tarkoittavat, jos naisella voi olla penis ja erektioita, tai jos miehellä on menkat ja raskauksia?

Vierailija
116/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
117/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että sinun iässäsi harvoin enää on kuukautisia ; )   !

Vierailija
118/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tule kuukautisia kun olen minipillerillä... Vuokkoset oli minun valinta vuosikausien ajan, nyt en edes katso heidän tuotteisiin päin tämän wokelluksen myötä

Vierailija
119/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että sinun iässäsi harvoin enää on kuukautisia ; )   !

Niitä ei miehellä ole missään iässä ja tämä tuote on turha.

Vierailija
120/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä yritetään vain brändinä nuolla tietynlaisten ihmisten perseitä että katsokaa miten hyviä tyyppejä me ollaan hihi!!!!

Kun nainen käyttää testosteronivalmisteita niin menkat loppuu joten ei taida olla hirveän montaa ihmistä joiden tarpeita tämä tuote vastaa.