Vuokkoset tuo nyt kesäkuussa myyntiin uudet ruskeat pakkaukset jotta miehetkin voi hyvillä mielin käyttää kuukautistuotteita
"Kuukautiset ovat osa monien ihmisten arkea, mutta niiden ympärillä käytävä keskustelu ja terminologia on perinteisesti ollut hyvin feminiinistä. Vuokkoset haluaa tuoda näkyväksi kuukautisten ja sukupuolten moninaisuutta lanseeraamalla FOR MEnstruation -tuotesarjan. Tämä sarja on suunniteltu vastaamaan asiakkaiden palautteeseen"
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensimmäisenä minulle tulee mieleen, kuinkakohan iso kohdeyleisö noilla on. Kuinka monella hormonihoitoja ottavalla transmiehellä ylipäätään on enää kuukautiset?
Toisena tulee mieleen, millä tavalla tuo brändäys on sukupuolineutraalimpi kuin esimerkiksi nämä minun käyttämäni Vuokkoset?
https://www.sokos.fi/tuote/100042976/vuokkoset-bio-night-wings-yoside-9…
Ei mitään pinkkiä missään.
Niin. Tuokin on ennemmin maskuliininen kuin feminiininen.
Kuten jo kysyttiin, onko mitään tuotteita enää suunnattu naisille?
Arvelisin että ainakin hiijabit ja burkhat on naisille tarkoitettuja varusteita vai onko niistäkin jo valmistettu miehille sopiva sukupuolineutraali versio?
Miehet eivät voi ostaa näitä 🤔
https://www.tokmanni.fi/terveysside-30-kpl-classic-6414100843001
Vierailija kirjoitti:
Myykö mikään firma enää kuukautistuotteita naisille?
Jos sellainen löytyy niin siirryn oitis asiakkaaksi.
Toki mutta pakkaus on valkoinen, miehet ei sellaista osta.
Mun mies on koko 25-vuotisen yhteisen taipaleemme aikana mukisematta ostanut kauppareissuillaan kuukautissuojia.
Ensin vain minulle ja sittemmin myös teinityttärillemme. Ostoskärryyn on tiensä löytänyt niin siteet, tamponit kuin pikkuhousunsuojatkin.
Mutta nyt pelkään, että ei osta mitään näistä kaupasta, kun ei halua kenenkään luulevan hänen olevan trans-mies.
No oikeasti, ei taida välittää pätkäkään muiden ajattelemisista tässä asiassa. Sokea reettakin tajuaa mun miehen ostavan näitä tuotteita taloutensa naisväelle. Parrakas setämies parhaassa setämies-iässään kun on.
Mutta miksi ihmeessä moinen kikkailu kuukautissuojilla? Ne jotka näitä tarvitsevat, ostavat ja joiden perheessä on tarvetta näille, ostavat.
Naiset on kohta ajettu paitsioon kuukautisistakin. Feminismille on edelleen valtava tarve.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät voi ostaa näitä 🤔
https://www.tokmanni.fi/terveysside-30-kpl-classic-6414100843001
Ei tietenkään kun siinä tulee olla aatteen julistus voimakkaana mukana. Liian vähäeleistä ostaa ihan perusjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosikaudet ostaniut Vuokkosia, mutta siirryin toiseen merkkiin tämän pelleilyn johdosta.
Hyvä! Todella ällistyttävää että mikromuovisia kertakäyttövaippoja saa edes myydä vielä 2020-luvullakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Jos ei vaikuta sun elämään ollenkaan niin pää kiinni.
Vaikuttaa. En halua lasteni kasvavan maailmassa jossa väitetään totena että miehillä on kuukautiset ja miehet synnyttää.
Mutta halusit kuitenkin väkisin synnyttää heidät valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan?
Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on koko 25-vuotisen yhteisen taipaleemme aikana mukisematta ostanut kauppareissuillaan kuukautissuojia.
Ensin vain minulle ja sittemmin myös teinityttärillemme. Ostoskärryyn on tiensä löytänyt niin siteet, tamponit kuin pikkuhousunsuojatkin.
Mutta nyt pelkään, että ei osta mitään näistä kaupasta, kun ei halua kenenkään luulevan hänen olevan trans-mies.
No oikeasti, ei taida välittää pätkäkään muiden ajattelemisista tässä asiassa. Sokea reettakin tajuaa mun miehen ostavan näitä tuotteita taloutensa naisväelle. Parrakas setämies parhaassa setämies-iässään kun on.
Mutta miksi ihmeessä moinen kikkailu kuukautissuojilla? Ne jotka näitä tarvitsevat, ostavat ja joiden perheessä on tarvetta näille, ostavat.
Naiset on kohta ajettu paitsioon kuukautisistakin. Feminismille on edelleen valtava tarve.
Näköjään kaikki elämän osa-alueet on vain miehille ja miehiä varten. Myös kuukautiset on nykyjään miesten vaivoja. Koska tulee miesten rintaliivit pitseillä, miesten imetysliivit, sillä imettäähän mieskin jos kerran synnyttääkin.Poistetaan kokonaan naistentautien poliklinikat, sehän on suorastaan huutava vääryys, että on gynekologisia ongelmia, kun onhan niitä ongelmia miehilläkin! Kuinkas se Parta-Pirkko sinne naistentautien osastolle kehtaa mennä, pakkohan se on päästä jonnekin uros-osastolle.
Onneksi en ole koskaan ostanut Vuokkoset-tuotteita ja tämän jälkeen voivat Veikkoset olla vastaisuudessakin ilman rahojani. Alkaa olla ikää sen verran, että en jaksa enää yhtään ymmärtää näitä sukupuoliongelmitettuja tuotteita ja porukoita.
Onneksi on vaihdevuodet, niin ei tarvitse tällaista pelleilyä enää sietää.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Jos ei vaikuta sun elämään ollenkaan niin pää kiinni.
Minkä niminen sukupuoli menstruoi?
Mikä onkaan miehekkäämpää kuin menkat, peniksen ottaminen pimputtimeen, raskaus, synnytys ja imettäminen. Siinäpä jutunjuurta miesten saunailtoihin.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy varmaan sitten vuotaa housuihisi tai ommella rättejä vanhoista t-paidoista. Hhhhmmmm.
Miksi transmiehet ovat julkisuudessa vain menkka-asioissa, tai kun he synnyttävät? Transnaiset taas ovat upeita alfanaaraita, jotka ovat toimitusjohtajia ja murskaavat naisten urheiluennätyksiä. Mistä kummasta se voisi johtua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä onkaan miehekkäämpää kuin menkat, peniksen ottaminen pimputtimeen, raskaus, synnytys ja imettäminen. Siinäpä jutunjuurta miesten saunailtoihin.
Ehkä miehetkin sitten haaveilevat astutetuksi tulemisesta muijien tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onneksi Paavolla on näitä sit mukana ni hyvin sopii joukkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy varmaan sitten vuotaa housuihisi tai ommella rättejä vanhoista t-paidoista. Hhhhmmmm.
Millä tavoin miesmenkat eroavat naismenkoista?
Sen tasoinen keskustelu johon itsekin osaan ottaa kantaa: "Siis ei oo todellista!!"
:DDD