Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokkoset tuo nyt kesäkuussa myyntiin uudet ruskeat pakkaukset jotta miehetkin voi hyvillä mielin käyttää kuukautistuotteita

Vierailija
10.06.2024 |

"Kuukautiset ovat osa monien ihmisten arkea, mutta niiden ympärillä käytävä keskustelu ja terminologia on perinteisesti ollut hyvin feminiinistä. Vuokkoset haluaa tuoda näkyväksi kuukautisten ja sukupuolten moninaisuutta lanseeraamalla FOR MEnstruation -tuotesarjan. Tämä sarja on suunniteltu vastaamaan asiakkaiden palautteeseen"

https://vuokkoset.fi/

Kommentit (297)

Vierailija
1/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Jos ei vaikuta sun elämään ollenkaan niin pää kiinni. 

Vierailija
2/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykö mikään firma enää kuukautistuotteita naisille?

Jos sellainen löytyy niin siirryn oitis asiakkaaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, paljonko tälle on Suomessa kohderyhmää, kymmenen?

Vierailija
4/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja!!! Pitää vissii siirtyä anglamärkin käyttäjäksi vaikka niiden tuotteet on niin kalliita. Ihan järkyttävää pas kaa!

Vierailija
5/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Jos ei vaikuta sun elämään ollenkaan niin pää kiinni. 

Vaikuttaa. En halua lasteni kasvavan maailmassa jossa väitetään totena että miehillä on kuukautiset ja miehet synnyttää. 

Vierailija
6/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäisenä minulle tulee mieleen, kuinkakohan iso kohdeyleisö noilla on. Kuinka monella hormonihoitoja ottavalla transmiehellä ylipäätään on enää kuukautiset?

Toisena tulee mieleen, millä tavalla tuo brändäys on sukupuolineutraalimpi kuin esimerkiksi nämä minun käyttämäni Vuokkoset?

https://www.sokos.fi/tuote/100042976/vuokkoset-bio-night-wings-yoside-9…

Ei mitään pinkkiä missään.

Vierailija
7/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika tässä sinisessä pakkauksessa on? 

Vierailija
8/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi Vuokkoset bio ollut tähän asti oma luottotuote, täytynee alkaa etsiä korvaavia tuotteita.

Vierailija
9/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikaudet ostaniut Vuokkosia, mutta siirryin toiseen merkkiin tämän pelleilyn johdosta. 

Vierailija
10/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika senttään. Miten sekasin voi joku firmakin mennä.

Vierailija
11/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensimmäisenä minulle tulee mieleen, kuinkakohan iso kohdeyleisö noilla on. Kuinka monella hormonihoitoja ottavalla transmiehellä ylipäätään on enää kuukautiset?

Toisena tulee mieleen, millä tavalla tuo brändäys on sukupuolineutraalimpi kuin esimerkiksi nämä minun käyttämäni Vuokkoset?

https://www.sokos.fi/tuote/100042976/vuokkoset-bio-night-wings-yoside-9…

Ei mitään pinkkiä missään.

Niin. Tuokin on ennemmin maskuliininen kuin feminiininen. 

Kuten jo kysyttiin, onko mitään tuotteita enää suunnattu naisille? 

Vierailija
12/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta käy, kuten Budweiserille ja kumppaneille.

Vierailija
13/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki miehet tamponiostoksille!

https://vuokkoset.fi/oma-keho/vuokkoset-for-men-tamponi/

Vierailija
14/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne niitä kauaan myy tappiolla kun ei Suomessa ole kovinkaan montaa ostajaa.

Vierailija
15/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kuukautisalushousuissa ole sepalusta? Näyttää ihan naisten pikkuhousuilta kaikki. 

Vierailija
16/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi Vuokkoset bio ollut tähän asti oma luottotuote, täytynee alkaa etsiä korvaavia tuotteita.

No minä en kyllä ala boikotoida tällaisen takia, koska a) tämä on ohimenevä villitys, ja jossain vaiheessa nämäkin tuotteet poistuvat vähin äänin valikoimista (koska ne eivät eroa käytännössä mitenkään firman muista tuotteista, ei edes "sukupuolineutraalilla" värityksellään), ja b) mikään firma ei tällä hetkellä ole tälle hölmöilylle immuuni. Pahimmassa tapauksessa saisi vaihtaa luottotuotteita vähän väliä.

Minulla kesti kauan löytää minulle sopivat tuotteet, joten pitäydyn hyväksi todetuissa. Kyllähän tuokin firma oikeasti tietää, keitä sen todelliset asiakkaat ovat. Markkinointiosasto siellä vaan vähän aikaa taputtelee itseään selkään omasta edistyksellisyydestään.

Vierailija
17/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää nelikymppisenä että olen tullut vanhaksi kun ei enää oikein ymmärrä asioita.

Vierailija
18/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosikaudet ostaniut Vuokkosia, mutta siirryin toiseen merkkiin tämän pelleilyn johdosta. 

Ajattele, sinä ja minä käytimme kaikki nuo vuodet samoja Vuokkosia 🏳

Vierailija
19/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuolla parrakkaalla mallilla kuukautisia on. Eiköhän hormonit ole jo tehneet tehtävänsä. 

Vierailija
20/297 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka haluat alleviivata olevasi transmiäs, tarvitset för men-brändättyjä kuukautistuotteita. Täytyyhän se nyt näkyä ja kuulua, että on jotenkin erityinen. Muutoin ketään ei kiinnosta kun ostat kuukautisrättejä. Niitä av(i)omiehet ovat ostaneet kaupasta iät ja ajat.