Vuokkoset tuo nyt kesäkuussa myyntiin uudet ruskeat pakkaukset jotta miehetkin voi hyvillä mielin käyttää kuukautistuotteita
"Kuukautiset ovat osa monien ihmisten arkea, mutta niiden ympärillä käytävä keskustelu ja terminologia on perinteisesti ollut hyvin feminiinistä. Vuokkoset haluaa tuoda näkyväksi kuukautisten ja sukupuolten moninaisuutta lanseeraamalla FOR MEnstruation -tuotesarjan. Tämä sarja on suunniteltu vastaamaan asiakkaiden palautteeseen"
Kommentit (297)
Vuokkoset ovat poistaneet sanat tyttö ja nainen sivuiltaan.
Saman teki se sittemmin konkurssiin mennyt kuukuppifirma.
Vuokkoset bio on aina ollu ruskeessa pakkauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Harmi Vuokkoset bio ollut tähän asti oma luottotuote, täytynee alkaa etsiä korvaavia tuotteita.
Tuskinpa vain. Kiukuttelet hetken vauvapalstalla ja jatkat sitten Vuokkosten ostamista kun olet saanut purkaa mielipahasi.
Olen siirtynyt Lidlin siteisiin. Pakkauskin on sopivan feminiininen 💜
Eihän transmiehet tarvitse kuukautissuojia tai kuukuppeja -ainiin, nykyään voit identifoitua transiksi ilman että sinulla oikeastaan edes on sukupuolidysforiaa ja ei tarvitse edes hormonejakaan aloittaa.. kunhan vain sinusta tuntuu siltä, niin olet trans.
Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Jos ei vaikuta sun elämään ollenkaan niin pää kiinni.
Tottakai se vaikuttaa mun elämään jos pakotetaan uskomaan valheisiin. Miksi pakotetaan uskomaan valheisiin olisi ensinnäkin kiva tietää. Käypä selitys ei ole "ettei jollakin olisi kurjaa".
Olen ostanut tämän woketus-firman siteitä etenkin siksi, kun ovat hyviä avainlipputuotteita. Kotimaisia. Tämmöinen on pelleilyä. FOR ME on tietysti paljon parempi kuin FOR MEN. Haluaisin tukea mieluummin vahvoja kotimaisia kuin monikansallisia korporaatioita.
Kuka uskaltaisi lopettaa hulluuden? Tämä aika on niin Keisarin Uudet Vaatteet. Himmel, aaaargh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi Vuokkoset bio ollut tähän asti oma luottotuote, täytynee alkaa etsiä korvaavia tuotteita.
Tuskinpa vain. Kiukuttelet hetken vauvapalstalla ja jatkat sitten Vuokkosten ostamista kun olet saanut purkaa mielipahasi.
Miksi, kun valinnanvaraa on vaikka miten paljon 🙂
Vierailija kirjoitti:
Jos 30 vuotta sitten olisi höpissyt miesten terveyssiteistä asialle olisi naurettu iloisesti sketsinä.
Nyt helvetti pitäisi ottaa asia tosissaan.
Niin pitäisi, tai muuten sinut leimataan pahaksi äärioikeistolaiseksi.
Naiset vieläpä saatu ajamaan omaa hävittämistään. Tuo vaatiikin jo vähän oveluutta ideologialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä transmiehet ovat sitten tukkineet römpsänsä ennen miestamponeja? Valuneet housuihinsa ja tuoleille?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on koko 25-vuotisen yhteisen taipaleemme aikana mukisematta ostanut kauppareissuillaan kuukautissuojia.
Ensin vain minulle ja sittemmin myös teinityttärillemme. Ostoskärryyn on tiensä löytänyt niin siteet, tamponit kuin pikkuhousunsuojatkin.
Mutta nyt pelkään, että ei osta mitään näistä kaupasta, kun ei halua kenenkään luulevan hänen olevan trans-mies.
No oikeasti, ei taida välittää pätkäkään muiden ajattelemisista tässä asiassa. Sokea reettakin tajuaa mun miehen ostavan näitä tuotteita taloutensa naisväelle. Parrakas setämies parhaassa setämies-iässään kun on.
Mutta miksi ihmeessä moinen kikkailu kuukautissuojilla? Ne jotka näitä tarvitsevat, ostavat ja joiden perheessä on tarvetta näille, ostavat.
Naiset on kohta ajettu paitsioon kuukautisistakin. Feminismille on edelleen valtava tarve.
Sehän tässä on, että normaalit cis-miehet (käytän termiä ironisesti) eivät koskaan uhraa ajatustakaan muiden ajatuksille. Minun mieheni ostelee tyytyväisenä sukkahousuja, koska se tarvitsee niitä raivaussahan lumisuojukseen jne, ja minä kun en sellaisia iljetyksiä käytä, ei ole käytettyjä. Kuukautissuojiakin osti kunnes siirryin kuppiin, mutta se oli kuulemma hankalaa kun paketteja on niin paljon.
Transmiehet erottaakin oikeista miehistä parhaiten siitä, että ne miettivät, mitä muut niistä ajatelee.
Vierailija kirjoitti:
Jösses, eli siis jos oon pyytänyt mun aviomiestä tuomaan siteitä kaupasta, kassa varmaan luuli et mun miehellä oli menkat? Samoin se varmaan aatteli, että mies syö ne Piltitkin ja vetää Pampersit jalkaan.
Vanukkaat se ainakin syö.
Vierailija kirjoitti:
Mainostajien ja firman "edistyksellinen" politiikka on nuorten ja naisten vastaista. Sellaisten psyykkisestä epävakaisuudesta kärsivien nuorten tyttöjen määrä, jotka haluavat "korjata" sukupuolensa on kasvanut Suomessakin räjähdysmäisesi. Nämä nuoret eivät ole oikeita transseksuaaleja, joita oli ennen tätä joukkopsykoosia, vaan median ja transkultin käännytystyön uhreja. Viuokkoset ja mainostajat ajavat joukon mukana näitä nuoria hormonikuurille ja genitaalileikkauksiin, jotka tuhoavat heidän elämänsä.
Varsinkin autistitytöt ovat kovassa riskissä, kun niille ei enää kukaan kerro, että voit olla ihan sellainen tyttö, kuin haluat. Että jos sinulla on kukkamekko ja katanakokoelma, olet silti edelleen tyttö, et muunsukupuolinen.
Olen niin kiitollinen, että sain olla autistinen poikatyttö 90-luvulla, jolloin ketään ei kiinnostanut.
Transnaiset eivät ole naisia eivätkä transmiehet ole miehiä.
Biologiaa ei voi poistaa, miehet eivät menstruoi eivätkä synnytä.
Onneksi ei ole enää menkkoja. Eikä onneksi ole elinikääkään jäljellä enää ihan kamalasti. Ei tätä hulluutta enää ihan jaksa.
Tenalla on ne miesten kuukautisalushousutkin.
Musta paljon kivempi design! Ei niitä ainaisia kukkkia ja sitä rataa, täti immeistä kyllästyttää. Sopivan neutraalit omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy naisten peniksen päälle laitettavat kondomit??
Ja nythän tarvitaan tietysti sitten myös miehille oma Mendomi:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainostajien ja firman "edistyksellinen" politiikka on nuorten ja naisten vastaista. Sellaisten psyykkisestä epävakaisuudesta kärsivien nuorten tyttöjen määrä, jotka haluavat "korjata" sukupuolensa on kasvanut Suomessakin räjähdysmäisesi. Nämä nuoret eivät ole oikeita transseksuaaleja, joita oli ennen tätä joukkopsykoosia, vaan median ja transkultin käännytystyön uhreja. Viuokkoset ja mainostajat ajavat joukon mukana näitä nuoria hormonikuurille ja genitaalileikkauksiin, jotka tuhoavat heidän elämänsä.
Varsinkin autistitytöt ovat kovassa riskissä, kun niille ei enää kukaan kerro, että voit olla ihan sellainen tyttö, kuin haluat. Että jos sinulla on kukkamekko ja katanakokoelma, olet silti edelleen tyttö, et muunsukupuolinen.
Olen niin kiitollinen, että sain olla autistinen poikatyttö 90-luvulla, jolloin ketään ei kiinnostanut.
Minä olen lesbo jolla on autismi. Minulle Setan ryhmät ja tapaamiset ovat olleet todella positiivinen kokemus. Minua ei ole painostettu siellä miettimään sukupuoltani. En tiedä oliko siellä erilaista viime vuosikymmenen puolivälissä, mutta en ole huomannut muutosta vaikka käyn silloin tällöin. Ehkä minulla on käynyt hyvä tuuri ryhmien kanssa.
Tai erektioita.