Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette poista facebookissa kaveripyyntöjä ellette niitä kuitenkaan hyväksy? Itse poistan enkä jätä roikkumaan.

Vierailija
10.06.2024 |

.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tulee lähinnä viikonloppuisin vastakkaiselta sukupuolelta :D

Annan olla jonkun päivän sen takia, että saa mahdollisuuden itse perua eikä joudu noloon asemaan ja näkee kuka nyt on kännissä hutinut ja ketä kiinnostaa oikeesti.

Vierailija
22/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään kaveria. Laitoin vielä että kaveriksi saa pyytää vain kavereiden kaverit niin kukaan ei pysty edes pyytämään. Olen siellä vain muutaman ryhmän takia. Joihinkin ei pääse jos eibole kavereita.  Pitäkööt tunkkinsa sitten. En päivitä elämästäni mitään, joten kaverit on turhia. Jaan vain vetämiäni tapahtumia ja seuraan paikallisia puskaradioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ootte omahyväisiä ketkä roikotattte noita pyyntöjä. "En halua kaveriksi, mutta en kyllä poistakaan pyyntöä, miettikää nyt pökäleet miten olette minua loukanneet pyynnöillänne". Ne kyllä poistaa kenellä on munaa ja nyhveröt loukkaantuneena nyyhkii. Itse poistan parin päivän päästä tai jotkut jopa heti. Fair play.

Vierailija
24/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen saanut lukemattomat raivarit pakeista. Katso nyt itseäsikin, raivoat siitä ettet saa niitä pakkeja, koska tiedät ne saaneesi

Vierailija
25/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne ihmiset muka oikeesti pyytäneet kaveriksi, joita en edes tunne? Eikös se FB-ohjelma ole se, joka tarjoaa niitä pyyntöjä eli kaverien kavereita?

Vierailija
26/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sille lähettäjälle näy mitenkään, onko se pyyntö roikkumassa vai poistettu. 

Vierailija
27/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aasi käyttää vieläkin facebookia..

Vierailija
28/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pyynnön lähettäjä luulee etten käytä facea, tai että en ole huomannut koko pyyntöä, tai etten ole vaan muistanut sitä.

Neljättä vuotta siellä nytkin joku roikkuu.

Vierailija
29/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita tulee lähinnä viikonloppuisin vastakkaiselta sukupuolelta :D

Annan olla jonkun päivän sen takia, että saa mahdollisuuden itse perua eikä joudu noloon asemaan ja näkee kuka nyt on kännissä hutinut ja ketä kiinnostaa oikeesti.

Kännissä? Itse olen ihan selvinpäin vahingossa laittanut kaveripyyntöjä täysin tuntemattomille miehille. Sellaisille joiden profiilia en muista koskaan edes nähneeni.  

Tämän huomasin tutkiessani toimintalokia, siellä saattoi roikkua joku puoli vuotta sitten lähetetty pyyntö jollekin random äijälle.

Vierailija
30/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveripyyntö lähetetty lukee vaikka vastapuoli olisi poistanut sen pyynnön. Ei niitä voi lähettää kuin kerran yhdelle tietylle käyttäjälle.

Vierailija
31/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sille lähettäjälle näy mitenkään, onko se pyyntö roikkumassa vai poistettu. 

Näkyy. Roikkuva näkyy: poista pyyntö ja hylätty: pyydä kaveriksi.

Vierailija
32/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy toveripyyntöjä kuin tutuilta.

Vierailija
33/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en kohtuullisessa ajassa hyväksy, luulisi pyytäjän tajuavan itse perua pyyntö. 

Vierailija
34/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen saanut lukemattomat raivarit pakeista. Katso nyt itseäsikin, raivoat siitä ettet saa niitä pakkeja, koska tiedät ne saaneesi

Miten ovat raivonneet? Minä en ole sinulle mitään raivonnut. Jos väität että olen, niin laitapas tähän privaviesti jossa näkyy raivoamiseni.

Vierailija
35/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita ruveta niiden kanssa räpeltelemään. Pyytäjä voi ihan itse tarkkailla että mihinkäs niitä kaveripyyntöjä onkaan mahtanut mennä ja sitten peruuttaa sen kaveripyyntönsä säällisen ajan jälkeen ellei sitä ole hyväksytty vaan se on poistettu. 

Mikä on mielestäsi säällinen aika odottaa hyväksyntää? Pyynnön vastaanottaja joko hyväksyy, poistaa pyynnön, tai mikä useimmin, jättää roikkumaan. 

Se on ihan pyytäjästä kiinni mitä pitää säällisenä aikana. Maalaisjärkeä SAA käyttää. Myös tässä asiassa. 

Vierailija
36/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en kohtuullisessa ajassa hyväksy, luulisi pyytäjän tajuavan itse perua pyyntö. 

Mikä se kohtuullinen aika on?

Vierailija
37/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein fb-tunnukset, mutta en kerennyt heti tekemään siellä mitään. Kun toisen kerran yritin kirjautua sinne, ei se sitten onnistunutkaan.

Eli jos joku on minulle kaveripyyntöjä laittanut, sielläpähän sitten on.

En voi poistaa tiliä, johon en voi edes kirjautua.

Vierailija
38/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te ootte omahyväisiä ketkä roikotattte noita pyyntöjä. "En halua kaveriksi, mutta en kyllä poistakaan pyyntöä, miettikää nyt pökäleet miten olette minua loukanneet pyynnöillänne". Ne kyllä poistaa kenellä on munaa ja nyhveröt loukkaantuneena nyyhkii. Itse poistan parin päivän päästä tai jotkut jopa heti. Fair play.

Mitä omahyväistä tuossa on? Jos haluat olla varma ettei sinua jätetä koskaan roikkumaan, älä pyydä päästä kaveriksi. Sillä se ratkeaa. 

Vierailija
39/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän roikkumaan, koska jos poistan pyynnön, sen lähettäjä voi pyytää uudestaan.

Vierailija
40/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita ruveta niiden kanssa räpeltelemään. Pyytäjä voi ihan itse tarkkailla että mihinkäs niitä kaveripyyntöjä onkaan mahtanut mennä ja sitten peruuttaa sen kaveripyyntönsä säällisen ajan jälkeen ellei sitä ole hyväksytty vaan se on poistettu. 

Mikä on mielestäsi säällinen aika odottaa hyväksyntää? Pyynnön vastaanottaja joko hyväksyy, poistaa pyynnön, tai mikä useimmin, jättää roikkumaan. 

Se on ihan pyytäjästä kiinni mitä pitää säällisenä aikana. Maalaisjärkeä SAA käyttää. Myös tässä asiassa. 

Jollekin tunti, jollekin vuosi. Mikä se on sinulle?