Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette poista facebookissa kaveripyyntöjä ellette niitä kuitenkaan hyväksy? Itse poistan enkä jätä roikkumaan.

Vierailija
10.06.2024 |

.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän roikkumaan, koska jos poistan pyynnön, sen lähettäjä voi pyytää uudestaan.

Tuskinpa pyytää jos kerran jo olet poistanut. Taidat kuvitella ittestäs vähän liikoja. 

Vierailija
42/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en käytä Facebookia. Käyn siellä satunnaisesti muutaman kerran vuodessa.Ei kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Käytän Facea hyvin harvakseltaan ja pelkästään ryhmien selaamiseen silloinkin joten joku yksittäinen kaveripyyntö tulee ja menee, ilman mitään sen kummempaa huomiota. Ei mulla ole mitään jaettavaa kenellekään joten tekisi mieli poistella vanhatkin FB-kaverit mutta enpä ole jaksanut nähdä vaivaa.

Nytpä katsoin sattumalta, 3 kaveripyyntöä ja kaikki miehiltä. Yksi vanha koulukaveri, yksi jo aikuisen lapseni kaverin isä (!) ja joku ihan tuntematon mies jonka kanssa mulla ei ole kyllä mitään yhteistä.

Olkoot. Why bother. Ei ne siellä mitään häiritse olemassaolollaan.

Vierailija
44/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän roikkumaan, koska jos poistan pyynnön, sen lähettäjä voi pyytää uudestaan.

Tämä. Itse teen näin, mutta saatan poistaa sitten parin vuodenkin jälkeen jos saan aikaiseksi.

Vierailija
45/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku yläasteaikainen tyyppi, jonka kanssa en ollut tekemisissä silloin enkä halua olla edelleenkään, lähettää kaveripyynnön, niin jätän roikkumaan ihan kohteliaisuudesta, koska olisi töykeää vain poistaa se.

Mulle on itselleni käynyt pari kertaa niin, että olen lähettänyt kaveripyynnön esim. pomolleni ja eräälle työkaverilleni, jotka poistivat pyynnön saman tien. Mietin monta vuotta että miksi ihmeessä enkä koskaan kehdannut kysyä syytä.

Vierailija
46/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku yläasteaikainen tyyppi, jonka kanssa en ollut tekemisissä silloin enkä halua olla edelleenkään, lähettää kaveripyynnön, niin jätän roikkumaan ihan kohteliaisuudesta, koska olisi töykeää vain poistaa se.

Mulle on itselleni käynyt pari kertaa niin, että olen lähettänyt kaveripyynnön esim. pomolleni ja eräälle työkaverilleni, jotka poistivat pyynnön saman tien. Mietin monta vuotta että miksi ihmeessä enkä koskaan kehdannut kysyä syytä.

Se poistaminen nimenomaan ei ole töykeää, mutta roikottaminen on. Myös poiston syyn kysyminen olisi töykeää.

Vierailija
47/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa pyytää jos kerran jo olet poistanut. Taidat kuvitella ittestäs vähän liikoja. 

Minä poistin kavereistani jotain vanhoja kavereita, niin jonkin ajan kuluttua tuli uusi kaveripyyntö. 

Vierailija
48/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan työkavereita halua facebookkavereiksi. 

Vierailija
49/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tyhmä. Poista fb-tilisi.

Vierailija
50/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan vuosiin käynyt niitä katsomassa, kun käytän Facebookia lähinnä tapahtumien seuraamiseen. Täytyikin käydä vilkaisemassa, oli siellä näköjään pyyntöjä vaikka keneltä 

Vierailija
51/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se poistaminen nimenomaan ei ole töykeää, mutta roikottaminen on. Myös poiston syyn kysyminen olisi töykeää.

Mulle kävi joskus niin, että poistin kaveripyynnön ja sitten tämä ihminen tuli kaupassa sanomaan, että löysin sut facessa ja lähetin kaveripyynnön, mutta olit näköjään vahingossa poistanut sen, mutta minäpä lähetän uudestaan.

Vierailija
52/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi joskus niin, että poistin kaveripyynnön ja sitten tämä ihminen tuli kaupassa sanomaan, että löysin sut facessa ja lähetin kaveripyynnön, mutta olit näköjään vahingossa poistanut sen, mutta minäpä lähetän uudestaan.<

No sul ei ollu munaa sanoa ettei kantti lähettää uutta.

Vierailija
53/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä poistin kavereistani jotain vanhoja kavereita, niin jonkin ajan kuluttua tuli uusi kaveripyyntö. 

Sama kokemus kahdestakin tyypistä.

Vierailija
54/54 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun menin uuteen työpaikkaan niin esimies laittoi pian sen jälkeen kaveripyynnön. En todellakaan hyväksynyt, mutten hylännytkään. "Unohdin" vain. Kaksi vuotta meni että poisti pyyntönsä.