Miksi monista lääkkeistä tulee pahoja sivuvaikutuksia, vaikka niiden pitäisi auttaa ihmistä voimaan paremmin?
Miksi elimistö taistelee vastaan, kun sille yritetään tehdä hyvää?
Kommentit (13)
Heh, sitä katsos varsinainen sairaus unohtuu kun yrittää pärjätä sivuvaikutusten kanssa!
Huonot elämäntavat aiheuttavat myös sivuvaikutuksia kehossa.
Se on kuule todella vaikeata suunnitella lääke joka tekisi vain sen mitä pitää, eli vahingoittaa sitä oikeata kohdetta eikä mitään muuta.
Lääkkeet ovat yleensä kemikaaleja. Sen takia.
Lopetin kuukautiskipuihin määrätyt e-pillerit, ja on ollut järkytys, kun nyt lopettamisen jälkeen kipuja ei ole ollut ollenkaan. En edes kehtaa sanoa, montako vuotta käytin.
Vesikin on elintärkeää, mutta liika määrä kerralla voi aiheuttaa hengenvaarallisen vesimyrkytyksen. Tai kanamunat, jotka on kohtuukäytöllä terveydeksi, mutta ei liikaa syötynä, vaan alkavat nostaa liikaa syötynä kolesterolia. Samaa voi sanoa monesta muustakin aineesta. Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. Miksi keinotekoisesti vaömistetut kemialliset lääkkeet eivät sitten sisältäisi myös haittoja, vaan ainoastaan hyviä puolia?
Mulla elimistö ensin ottaa/otti vastaan, sitten alkoi hylkimään - annostusta ois pitänyt lisätä, mutta kun ei voi. (ei ole ma-).
Kait sitten kehon metabolia tottuu jotenkin.... en tiedä (voi kunpa tietäsin .....)
Eräs tuttu lääkäri sanoi, ettei hän käyttäisi mitään synteettisesti valmistettuja lääkkeitä, koska ne ovat elimistölle enemmän haitaksi kuin hyödyksi. Elimistö muuttaa itse arvojaan iän ja elämäntilanteen mukaan. Siksi esim verenpainetta ym ei saisi yrittää lääkkeillä muuttaa, koska sen nousulle on syynsä ja elimistö itse näitä asioita säätelee. Järjestelmä menee sekaisin, jos sitä yritetään kemiallisesti muuttaa ja siitä johtuu myös haittavaikutuksien kirjo.
ei aina tiedetä mikä ihmistä vaivaa.. kato esim dr housea niin joskus voidaan antaa väärä lääke samankaltaisiin oireisiin
Lääkärithän tienaa provikkana sen paremmin, mitä enemmän reseptejä kirjoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttu lääkäri sanoi, ettei hän käyttäisi mitään synteettisesti valmistettuja lääkkeitä, koska ne ovat elimistölle enemmän haitaksi kuin hyödyksi. Elimistö muuttaa itse arvojaan iän ja elämäntilanteen mukaan. Siksi esim verenpainetta ym ei saisi yrittää lääkkeillä muuttaa, koska sen nousulle on syynsä ja elimistö itse näitä asioita säätelee. Järjestelmä menee sekaisin, jos sitä yritetään kemiallisesti muuttaa ja siitä johtuu myös haittavaikutuksien kirjo.
Niin ja monet lääkärit silti edelleen vastustavat perinteistä luonnonlääkintää. Tässä on joku rajanveto olemassa, mutta kyllähän lääkäreillä luonnollisesti on erilaisia kytkyjä lääkefirmoihin. Ja jos lääkeet ei ole synteettisiä, niin nehän on silloin luonnosta eri ainesosineen.
Reseptilääkkeitä ei kai saa suomessa mainostaa. Sen sijaan (reseptittömien) lääkkeiden kohdemainontaa ei kai ole ainakaan täysin kielletty?! Siinähän on harhaanjohtavat puolensa jos voidaan mainostaa, että tulet näillä kauniimmaksi, terveemmäksi, kestävämmäksi, vastustuskykyisemmäksi, vaikka vaikutus voi olla hyvinkin yksilöllistä. Mitään yliampuvaa kai ei tässä suhteessa ole mainonnassa ollutkaan, tai en tiedä sellaista.
Kyseenalaisin on ehkä tuo, että jos kytkyjä lääkefirmoihin ja samalla vastustaa kaikkea vaihtoehtoista, vaikka testattu ei olisikaan että mikä tekee hyvää enemmän?
Siksi juonkin vain viinaa enkä käytä lääkkeitä. Sivuvaikutuksia ei tule kun juo 24/7.