Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te kaikki vassarit kulttuuri-ihmisiä?

Vierailija
10.06.2024 |

Koska lähes kaikki näyttelijät ovat vasemmistolaisia. Olen luullut, että teatteryleisö olisi porvaria.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kulttuuri kiinnosta pätkääkään. Olen tavallinen maalaisukko, rehellisen työn tekijä, metsästäjä, metsänomistaja.

Eikö kulttuuri ole rehellistä työtä? Ilman kulttuuria ei olisi televisiota, radiota, musiikkia, sanomalehtiä, kirjallisuutta, internetiä. Mutta niitähän sinä et käytä.

Hyvin vähän käytän. Dokumentit, uutiset, tositeevee, muut 95% on täyttä pas...kaa. musiikki, kirjallisuus jne. Täysin turhaa. Niissä ei mikään tuota rahaa. 

Vierailija
22/23 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kulttuuri kiinnosta pätkääkään. Olen tavallinen maalaisukko, rehellisen työn tekijä, metsästäjä, metsänomistaja.

Mitä oikein odotat vasemmistolta?  Oletkohan käsittänyt oikein?

Sitä hyvää mitä se on tähänkin asti tuonut. Työntekijälle enemmän rahaa taskuun ja ostovoimaa. Näpä persut vain siirtävät valtion lainan työntekijöiden ja lapsiperheiden harteille aiheuttaen entistä suurempaa ahdinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kulttuurialalla töissä, jos sitä tarkoitat. Pidän kyllä kulttuuria hyvin tärkeänä osana yhteiskuntaa ja tukemisen arvoisena asiana. Itse olen tavallinen toimistotyöläinen keskisuuressa yrityksessä ja äänestän vaihtelevasti vihreitä, sdp:tä ja vasemmistoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme