Oletteko te kaikki vassarit kulttuuri-ihmisiä?
Koska lähes kaikki näyttelijät ovat vasemmistolaisia. Olen luullut, että teatteryleisö olisi porvaria.
Kommentit (23)
Ei ole vaan varmuudeksi pistää vastaan demokratialle. Se on kuulia.
Ovatko kaikki kulttuurialan ihmiset Vassareita?
Jos yhtään seurasit presidentin vaalien toisen kierroksen ehdokkaiden taustavaikuttajia, molempia löytyä oikealta ja vasemmalta. Yhteistä taisi olla ainoastaan se, että molemmat ehdokkaat olivat liberaaleja.
Rikastuttavat kulttuuriamme oikein urakalla.
Luonnontieteilijä, kuten puolisokin
Kirjallisuustyöläinen, siis kyllä.
Kyllä vaan, kulttuurialan korkeakoulutettu pitkäaikaistyötön olen.
Olen diplomi-insinööri. Vanhempani ovat arkkitehti ja diplomi-insinööri. Koko perheeni ja osa suvustani on vasemmistolaisia.
Monikulttuuri hyvästä?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoa äänestävät elämäntapatyöttömät sukupuoleltaan moninaiset viehenaamat, kuten Lin vaalijuhlista voi päätellä.
En ole koskaan ollut työttömänä. Oletko sinä?
Minua ei kulttuuri kiinnosta pätkääkään. Olen tavallinen maalaisukko, rehellisen työn tekijä, metsästäjä, metsänomistaja.
Vierailija kirjoitti:
Olen diplomi-insinööri. Vanhempani ovat arkkitehti ja diplomi-insinööri. Koko perheeni ja osa suvustani on vasemmistolaisia.
Olisko tuohon perusteluitakin?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kulttuuri kiinnosta pätkääkään. Olen tavallinen maalaisukko, rehellisen työn tekijä, metsästäjä, metsänomistaja.
Eikö kulttuuri ole rehellistä työtä? Ilman kulttuuria ei olisi televisiota, radiota, musiikkia, sanomalehtiä, kirjallisuutta, internetiä. Mutta niitähän sinä et käytä.
Vierailija kirjoitti:
?
vilpitön kysymys.
Eikä ole vaan imagon kohotusta. Kulttuurivasemmisto kyllä inhoaa porvariyleisöä ja niitä veetuttaa tehdä mitään. Erilaisuuden sieto on -1.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein odotat vasemmistolta? Oletkohan käsittänyt oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kulttuuri ole rehellistä työtä? Ilman kulttuuria ei olisi televisiota, radiota, musiikkia, sanomalehtiä, kirjallisuutta, internetiä. Mutta niitähän sinä et käytä.
Tuossa nyt on mukana kaikkia.
Edustan monikulturia, kyllä. Romani ja elämäntapava...
?
vilpitön kysymys.