Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purra yllättyi Perussuomalaisten tuloksesta

Vierailija
09.06.2024 |

Purra on järkyttynyt.

Kommentit (292)

Vierailija
221/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tulos oli historiallinen. Andersson oli ylivoimainen. Niin moni yli puoluerajojen tuli siihen tulokseen, että tuo ihminen puhuu asiaa, minä luotan häneen ja haluan, että juuri hän ajaa asioitani.

Oikeus voitti. Rehellisyys, välittäminen, totuus, huolellisuus, asiallisuus ja taitavuus voittivat! Olin jo menettämäisilläni uskoani suomalaisiin. Mutta suomalaiset tahtovat järkevyyttä, älyä, hyviä käytöstapoja, totuutta ja hyväsydämisyyttä. Kyllä me vielä ollaan voimissamme!

Purran akka voi tosiaan vetäytyä käärmeenkoloonsa sihisemään ja sähisemään. Leikkaa vaikka oma häntäsi jos sakset niin kutsuu.

Vierailija
222/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko te jaksatte jauhaa jostain EU-vaaleista? Pääasia on se, että oikeisto ylipäätään on voittanut ylivoimaisesti vaalit ja toivottavasti sitä mukaa myös aletaan torpata holtitonta siirtolaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut on tehneet virhearviointeja. Kuka tahansa saattaa menettää työpaikkansa. Ei voida luoda kahtiajakoa työläinen - työtön.

Erittäin, erittäin hyvin sanottu. Persut ja Kokkelit on kohdelleet työttömiä ikäänkuin se olisi joku uravalinta, että minäpä ryhdyn työttömäksi.

(Varmasti joo on muutama lapsellinen ideologisesti työtön jossain, mutta miten lapsellista olettaa, että se olisi suuri joukko. Kukaan ei halua olla työtön ja itse ei voi työttömyyttään lopettaa. Itse olen ollut kerran muutaman kuukauden, oli masentavaa, mutta suhteilla onnistuin pääsemään takaisin työelömäön monien muiden hyvien hakijoiden joukosta. Monella menestyjällä on jonkinlainen työttömyyskausi menneisyydessään.)

Riksupoksu on keksinyt syytellä työttömiä, koska on itse ollut työtön vuosikymmenet. Vaikka Marinia haukuttiin Sokoksen kassalla olemisesta niin onhan se ihan normaali työpaikka sen ohessa, että Marin kuitenkin kouluttautui. Eikä Marin myöskään ruvennut jälkikäteen haukkumaan ja vainoamaan muita Sokoksen kassoja. 

T. ex-persu (jota ei varmaan kukaan usko, mutta keskustelupalstat ovat sellaisia) jota todella väänsi painaa talvi raskasta työtä surkealla sopimuksella samaan aikaan kun riksupoksut jauhavat mediassa paskaa työttömistä pummeista. Riikka, mene oikeisiin töihin, typerä äm mä!

Vierailija
224/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko te jaksatte jauhaa jostain EU-vaaleista? Pääasia on se, että oikeisto ylipäätään on voittanut ylivoimaisesti vaalit ja toivottavasti sitä mukaa myös aletaan torpata holtitonta siirtolaisuutta.

Niin, oikeisto muualla kun ei persut saaneet mitään aikaan. Persut on valeoppositio massasiirtolaisuudelle ja äänestäjät kyllästyivät valehteluun ja itsensä kurittamiseen. Suomi nyt on täysin menetetty jo ja se on päivänselvää. T. ex-persu

Vierailija
225/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vaihtelua, ettei Petterin tarvitse aina yksin olla yllättynyt.

Kyllä, nyt heillä on vertaistukea toisistaan.

Vähän pistää pohtimaan, että kuka seuraavaksi yllättyy ja mistä? Satonen sen vuoksi, että ihmiset eivät menekään töihin? Yksi helvetin yllättyjien yö koko hallitus.

Vierailija
226/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on siis huulluuden lisäksi vielä tyhmäkin.

Vierailija
227/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra on siis huulluuden lisäksi vielä tyhmäkin.

Se kaikkein tuhoisin yhdistelmä. MOT.

Vierailija
228/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky analysoida rajallinen. Itse syypää suurelta osin, eikä vähiten saksien heiluttelun, väittelyissä huutamisen, takakireyden tai leikkausten takia. Haluaisi viedä eläkkeetkin. Hyi na

Vaihtoon jos persut haluaa jäädä eloon

Vierailija
229/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sai. Leikkasi kannattajiltaan. Esiintyy kuin diktaattori. Huutaa päin naamaa.

Vierailija
230/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

, !

Vierailija
231/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vaihtuu seuraavissa vaaleissa valta. Vasemmisto voittaa ylivoimaisesti Kokoomuksen ja SDP:n.

Kaikki tulee oleen monttu auki että kuinkas tässä näin kävi. Ainoa puolue joka tarjoaa inhimillistä ja järkevää politiikkaa.

Vierailija
232/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka on kuin Aliens biatch ja Li Ripley. 

Riikka on spermfacehugger ;D

-winner-

Vierailija
233/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko hallitus on ollut hirvittävää Suomen häpäisemistä. 

Mitään perus käytöstapoja ollut Orpolla ja Akka Purralla! Oli ahdistavaa katsoa sitä irvistelyä ja silmien pyörittelyä kansanedustajien puhuessa. Hävetköön kummatkin saastaiset paskahousut. On tähän saakka ministerit kyenneet käyttäytymään normaalisti kyselytunneilla ja muutenkin. Minkäänlaista arvokkuutta näillä kahdella sialla. Se kevät koittaa Orpollekin. Myös helvetti odottaa liekit kuohkeina Orpopirua, paha saa palkkansa ja Orpo on Purran kanssa paitsi ällöttävä moukka, niin ihan vaan paha ja sydämetön pinnallinen paskiainen. 

Orpo on kuitenkin vaan Stubbin horsefacen paksuposkinen juoksupoika. Hyödyllinen komenneltava.

Stubb ei ymmärrä kansainvälisestä politiikasta mitään. On syöksemässä meitä suoraan Venäjän syliin. Nato voi milloin vain vetäytyä kaikesta ja Trumpin komennossa vetäytyykin, jos sekin sika nousee valtaan.

Kokoomuksen äänestäjä on mulle edelleen mysteeri.

Puolue, joka kauppaa esim Lappia ja Saimaan seutuja pilkkahintaan kaivoksiksi kelle vain ylikansalliselle hämäräheikille. Puolue, joka pettää myös ne rikkaat äänestäjänsä tekemällä kahtia jakautuvaa maata, jossa ei KOSKAAN ole kellään hyvä ja turvallinen olo. Puolue, joka köyhdyttää myös omansa romahduttamalla ostovoimaa ja yhteidkuntarauhaa.

Pitääkö ajatella, että kaikki Koksu-äänestäjät on niin järisyttävän tyhmiä, että he uskoo Orpon ontuvia valeita? Ja niin sydämettömiä, että heidän mielestään työttömyysestä rankaistaan koko perhettä, lyödään lyötyjä?

Millaisista kodeista tollaiset ihmiset tulee? Eikö heillä ole minkäänlaista tajua ja sivistystä? Ei voi olla, jos tän hallituksen jälkeen katsoi viisasksi äänestää Ilkimys-Orpon porukkaa. Jo se, miten hän puhui Marinin päälle ja syytti Marinia Kokkareuden ja Keskustan itse tekemistä siirroista. Miten KUKAAN on voinut ottaa Orpon niljan tosissaan enää?

Mä luulen, että keskiverto-Kokkari ei muista eikä ymmärrä mitään yli kahden vuoden takaista. On niin paljon rumaa ja tylsää shoppailtavaa, mitä pitää raahata sinne rumaan kakkoskotiin.

Vierailija
234/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla jo seuraavia eduskuntavaaleja. Silloin lähtee ainakin Purran akka

Vierailija
235/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottelen Riikkulille paljon pitkiä, piinaavia ja järkyttäviä painajaisia. Kadotkoon hän loputtomaan tuntemattomuuteen, varsinainen mitättömyys ihmiseksi

Vierailija
236/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vieläkin ihan häkeltynyt siitä faktasta, että tuo Akka todellakin heilutteli niitä saksia nauraen räkäisesti päälle. 

Se tarkoittaa väistämättä sitä, että hän on ympäröity vahingoniloisilla, pahantahtoisilla ja vähän julmilla ihmisillä, koska selkeästi piti tuota järkevänä siirtona. Hän ei siis tajunnut käyttäytyvänsä todella häpeällisen huonosti. Hän häpäisi sillä vahingonilollaan itsensä, perheensä ja äänestäjänsä ja se ei heille selvästikään sopinut. 

Että on siis olemassa kokonaisia tuttavapiirejä, jossa tollainen ilkeys ja häijyys on ok. Ja Purra on niin linnoittautunut omien junttiensa pariin, että tosiaan arvioi, että näin kannattaa esiintyä.

On monia ihmisiä, jotka allekirjoittaa leikkauksista tai niiden logiikasta osan. Mutta he ei ät tahdo hieroa suolaa haavoihin, loukata, satuttaa, kiusata. Riikka Purra selkeästi NAUTTI ONNELLISENA niitä saksia heilutellessaan. Hänestä on ollut ihanaa satuttaa ihmisiä JA hän oli siinä uskossa, että kansa jakaa vanhingonilon.

Vahingonilo kuuluu hullujen tunneskaalaan. Tollainen vahingonilo, missä iloitaan heikossa asemassa olevien satuttamisesta. On normaalia tuntea joskus jotakin, kun vahinko osuu pahalle ihmiselle, erityisesti pahalle ihmiselle, jolla on valtaa.

Millaisia ihmisiä Purra ja hänen lähipiirinsä oikein ovat? Millaisia lapsia kasvaa tuollaisten aikuisten kanssa? Opettaako Purra lastaan hakkaamaan pienempiä? Sitä hän teki näyttävästi, julkisesti, ylpeästi naureskellen.

Vierailija
237/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kauan.

Nämä oli historialliset vaalit. 

Suomi alkaa toipua kaikesta siitä julmuudesta ja kopeudesta, jota Kok ja PS on kannattajiinsa yrittänyt istuttaa. 

Vierailija
238/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vieläkin ihan häkeltynyt siitä faktasta, että tuo Akka todellakin heilutteli niitä saksia nauraen räkäisesti päälle. 

Se tarkoittaa väistämättä sitä, että hän on ympäröity vahingoniloisilla, pahantahtoisilla ja vähän julmilla ihmisillä, koska selkeästi piti tuota järkevänä siirtona. Hän ei siis tajunnut käyttäytyvänsä todella häpeällisen huonosti. Hän häpäisi sillä vahingonilollaan itsensä, perheensä ja äänestäjänsä ja se ei heille selvästikään sopinut. 

Että on siis olemassa kokonaisia tuttavapiirejä, jossa tollainen ilkeys ja häijyys on ok. Ja Purra on niin linnoittautunut omien junttiensa pariin, että tosiaan arvioi, että näin kannattaa esiintyä.

On monia ihmisiä, jotka allekirjoittaa leikkauksista tai niiden logiikasta osan. Mutta he ei ät tahdo hieroa suolaa haavoihin, loukata, satuttaa, kiusata. Riikka Purra selkeästi NAUTTI ONNELLISENA niitä saksia heilutellessaan. Hänest

Sata peukkua tälle. On oikeasti vaikea käsittää minkälaisia hulluja on myös lähipiiri, että tällaista on pidetty hyväksyttävänä ja jopa hyvänä ajatuksena. Tällainen olisi täysin vierasta ajattelua normaalille ihmiselle. 

Vierailija
239/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho tuskin voi olla tyytyväinen luomaansa hirviöön, nykyisiin persuihin. Liian rikollista porukkaa ja liian sivistymätöntä. Näissä oikeistopopulistien ryhmissä pitäisi olla 1-2 sekoboltsia imemässä hullujen ääniä ja loppujen edes jollain tasolla yhteiskuntakelpoista porukkaa. Taisi mennä Persuilla väärinpäin. Persut on pienpuolueiden joukossa tästä lähtien.

Tämä oli se golden shot Jussi ja ryssitte (pun intended) sen.

Ihan tarkoituksella luotu hirviö. Ei se ajattelu yli 30-vuotiaana kirjoitetuista postauksista ole mihinkään muuttunut. Halla-aholla on myös tuomio, usean vuoden sivusuhde ja lehtolapsikin vielä. Persuilla on ollut aina ristiriita sanojen ja tekojen välillä.

Kyllä, hirviö oli luotu tietoisesti, mutta toteutus epäonnistui. Liian paljon sekopäitä ja oman kannattajajouko

HH-Halla-Ahon ja Saksikäsi-Purran (= "persueliitti") hirviöjohdon saavutuksiin kuuluu myös Pesukarhu-Junnilan ja Groomaaja-Rydmanin junttaaminen ministereiksi. Samoin sen onnettoman Kaisa Juuson ja sadististen Leena Meren ja Mari Rantasen ministereiksi valinnat. Ja nyt Leikkulauta-Saksikäsi -Purra on järkyttynyt kun hänen ja HA:n Suurelle Suunnitelmalle näytettiin keskisormea eu-äänestyksen myötä. Vai vielä yllätys Purralle. Kuinka tyhmä persujohto voi olla? Mitä Purra kuvitteli saavuttavansa tekemisillään ja toimillaan valtionvarainministerinä ja puoluejohtajana? Keneltä ja miltä tahoilta hän odottaa kiitosta ja palkkioasemaa toimisessaan paskamaisesti ja sivistymättömästi vittuilen ? Mitä hän kuvitteli saavuttavansa tällä kaikella?

Huippuna suomipersujen tasosta heitä lähtee nyt edustamaan Big Brother Tosi TV tyrkky, kolmesti tuomittu rikoksesta kiihoittaminen kansanryhmää vastaan oleva iso vauva Performanssi-Tynkky. Kun Riikan EUpersujen DreamTeam olisi ollut performanssitynkyn ohella pesukarhunatsijunnila ja kaupustelija, natsimielisen Suomen Sisun Keski-Pohjanmaan piiripäällikkö Peltokangas.

Riikka järkyttynyt kun ei kelvannu äänestäville alamaisille. Hah.

Vierailija
240/292 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monia ihmisiä, jotka allekirjoittaa leikkauksista tai niiden logiikasta osan. Mutta he ei ät tahdo hieroa suolaa haavoihin, loukata, satuttaa, kiusata. Riikka Purra selkeästi NAUTTI ONNELLISENA niitä saksia heilutellessaan. Hänest

Juuri se, että hänestä se saksien heiluttelu oli hyvä idea. Ettei ymmärtänyt salata omaa julmuuttaan ja ilkeyttään. Ei tajunnut, että jokainen normaali ihminen halveksii kiusaajaa, aina.

Kyllä toi tarkoittaa sitä, että lähipiirissä ilkeä naureskelu ja kiusaaminen on ihan ok käytöstä. Hyi mitä olentoja! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän