Riikka Purra yllättyi Perussuomalaisten tuloksesta
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on tehneet virhearviointeja. Kuka tahansa saattaa menettää työpaikkansa. Ei voida luoda kahtiajakoa työläinen - työtön.
Erittäin, erittäin hyvin sanottu. Persut ja Kokkelit on kohdelleet työttömiä ikäänkuin se olisi joku uravalinta, että minäpä ryhdyn työttömäksi.
(Varmasti joo on muutama lapsellinen ideologisesti työtön jossain, mutta miten lapsellista olettaa, että se olisi suuri joukko. Kukaan ei halua olla työtön ja itse ei voi työttömyyttään lopettaa. Itse olen ollut kerran muutaman kuukauden, oli masentavaa, mutta suhteilla onnistuin pääsemään takaisin työelömäön monien muiden hyvien hakijoiden joukosta. Monella menestyjällä on jonkinlainen työttömyyskausi menneisyydessään.)
Monet vaikeasti työllistyvät, "ideologisesti työttömät" kuten minä, ovat sitä vain defenssinä ja v i t t u illakseen, koska työttömyysvihaa on niin raskasta lukea päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten olisi kannattanut lähettää selvä viesti: "Ei EU:lle!"
populistien ongelma kun on se että kun puhuu aina sitä mitä kuulija haluaa kuulla niin sen jälkeen ei ole enää mitään selkärankaa ja se näkyy nyt tuloksessa
Samanlaisia ovat kaikkien puolueiden ehdokkaat.Paskaa jauhetaan mennen tullen.Tuonne täytyy päästä suurille eduille ja työt sitten unohtuukin mitä pitäisi tehdä.
Persuissa on paljon sosiaalitoimen asiakkaita. Paljon.
Ja he ovat hyvin pettyneitä persu-puolueeseensa. Tulos näkyy nyt.
Ja mistäkö tiedän, että sosiaalitoimen asiakkaina a on paljon persuja? Istun siellä toimistopöydän toisella puolella.
Eilen tuli olo että ehkäpä tässä maassa on vielä toivoa ihmisillä. Että sentään hoksasivat millaisille pimeyden voimille erehtyivät eduskuntavaaleissa äänensä antamaan. Hienoa, että moni on herännyt sen pimeyden näkemään ja äänesti toisin. Ja kuinka tyhmä täytyy Purran olla että tulee yllätyksenä etteivät ihmiset halua olla julman, ylimielisen kohtelun kohteena.... Että ihan on mennyt täysillä ja vastenmielisesti pieleen hänen hommansa. Ja ihan ilmainen vinkki sinne samaan suuntaan: kaikella mikä mitenkään liittyy ihmisiin (kuten vaikka eduskunta, jolla on valta päättää arvoista joiden mukaan tän maan ihmisiä kohdellaan), on ihan valtavasti tekemistä sen empatian kanssa. Ensin on luonto- jonka osa itsekin olemme. Sitten on ihmisyys- miten kohtelen toista ihmistä. Sitten tulee työt ja puuhat ja harrastukset ja talouselämän rakenteet.
Vierailija kirjoitti:
Persuissa on paljon sosiaalitoimen asiakkaita. Paljon.
Ja he ovat hyvin pettyneitä persu-puolueeseensa. Tulos näkyy nyt.
Ja mistäkö tiedän, että sosiaalitoimen asiakkaina a on paljon persuja? Istun siellä toimistopöydän toisella puolella.
Toivottavasti valistat heitä siitä, että Vasemmistoliitto ja Demarit oikeasti tekevöt politiikkaa, joka yrittää auttaa heitä. Äänestäisivät vasemmistoa, kuten köyhät ennen ymmärsivät tehdä.
Anteeksi äänestäjät, me ministerit emme ole Pässejä, vaan olemme tyhmiä Pässejä, joita toiset tyhmät Pässit äänesti.
Onhan se vaihtelua, ettei Petterin tarvitse aina yksin olla yllättynyt.
Purra jäi karsintaan, ei päässyt edes välieriin. Nyt alkaa hirveä treeni, että on iskussa 3 vuoden päästä, kun on finaali. Laji valintaa olis myös hyvä harkita, valehtelun MM kisassa vois pärjätä.
Odotin että eilen illalla Riikka olis vetäny Vornasen kanssa dueton Kolla Kestää bändin kappaleesta Jäähyväiset Aseille.
Eikö ne oo vielä tajunnut että kannattajista 90% on peräkamarin työttömiä vanhapoikia? Tai siis entisistä kannattajista.
Äidin alkoholismin varjossa Riikka Purra kasvoi suorittajaksi, jolla on halu kontrolloida kaikkea:
https://seura.fi/viihde/julkkikset/riikka-purra-kasvoi-suorittajaksi-jo…
Vierailija kirjoitti:
Odotin että eilen illalla Riikka olis vetäny Vornasen kanssa dueton Kolla Kestää bändin kappaleesta Jäähyväiset Aseille.
Vetivät Hortto Kaalon "Miksi ovet ei aukene meille, onko rotumme syytä tää"
Psykoterapia toi Riikka Purran elämään tasapainon traagisten menetysten jälkeen:
https://seura.fi/viihde/julkkikset/riikka-purra-en-ole-mitenkaan-hankal…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on tehneet virhearviointeja. Kuka tahansa saattaa menettää työpaikkansa. Ei voida luoda kahtiajakoa työläinen - työtön.
Erittäin, erittäin hyvin sanottu. Persut ja Kokkelit on kohdelleet työttömiä ikäänkuin se olisi joku uravalinta, että minäpä ryhdyn työttömäksi.
(Varmasti joo on muutama lapsellinen ideologisesti työtön jossain, mutta miten lapsellista olettaa, että se olisi suuri joukko. Kukaan ei halua olla työtön ja itse ei voi työttömyyttään lopettaa. Itse olen ollut kerran muutaman kuukauden, oli masentavaa, mutta suhteilla onnistuin pääsemään takaisin työelömäön monien muiden hyvien hakijoiden joukosta. Monella menestyjällä on jonkinlainen työttömyyskausi menneisyydessään.)
Monet vaikeasti työllistyvät, "ideologisesti työttömät" kuten minä, ovat sitä vain def
Uskon että se on juuri näin. Ihmisellä on luontainen tarve kokea olevansa tarpeellinen. Jos se vain olisi mahdollista jokainen sairas, osatyökykyinen, vammainen ja päihderiippuvainenkin haluaisi tehdä työtä kykyjensä mukaan ja vaikuttaa omaan taloudelliseen tilanteeseen. Nykymaailma on vain niin viimeisen päälle viritetty, että tuollaisia töitä ei enää ole. Ennen nämä ihmiset pystyivät työskentelemään apulaisena jossain. Nykyään mihinkään ei palkata kuin täydellisen suorituskyvyn omaavia.
Ja sitten vielä se, että monet työnhakijat on täydellisen suorituskyvyn omaavia, eivätkä siltikään työllisty.
Ja valtaosa ihmisistä kyllä tämän tiedostaa. Harvassa ne ihmiset jotka ei olisi itse kokeneet tai lähipiirissä ollut joskus työttömyyttä muusta kuin omasta halusta.
Vierailija kirjoitti:
Psykoterapia toi Riikka Purran elämään tasapainon traagisten menetysten jälkeen:
https://seura.fi/viihde/julkkikset/riikka-purra-en-ole-mitenkaan-hankal…
No ei kyllä vaikuta mitenkään tasapainoiselta. Se saksipelleily ei ole tasapainoisen ihmisen toimintaa. Hän on kiusaaja, iljettävä.
Vierailija kirjoitti:
Äidin alkoholismin varjossa Riikka Purra kasvoi suorittajaksi, jolla on halu kontrolloida kaikkea:
ja kostaa kaikille kärsimänsä paha. Ikävä ihminen.
Kaunis ja viisas nainen. Ikävää että nyt kävi näin.
En näköjään ollut ainut joka mykistyi täysin kun tämän maan Valtiovarainministeri heilui saksien ja leikkuulaudan kanssa mediassa hymyillen, ja hänen kokkari kaveri sanoo mikkiin, en muuta keksinyt. Käsittämätöntä ja alhaista toimintaa Ministeri tasolla.
Vierailija kirjoitti:
En näköjään ollut ainut joka mykistyi täysin kun tämän maan Valtiovarainministeri heilui saksien ja leikkuulaudan kanssa mediassa hymyillen, ja hänen kokkari kaveri sanoo mikkiin, en muuta keksinyt. Käsittämätöntä ja alhaista toimintaa Ministeri tasolla.
No et toden totta. Kun näin ekaa kertaa sitä saksi-virnuilua, järkytyin niin, etten pystynyt puhumaan siitä.
Leikkaukset eivät koske minua, mutta minulla on sydän ja aivot. Köyhien kurjistaminen ei ole koskaan saanut aikaan mitään hyvää, kenellekään. Ja tunnen esim muutama; yksinhuoltajan, joilla on jo valmiiksi vaikeaa. En pysty käsittämään, että joku naureskellen halusi vaikeuttaa heidän elämäänsä. Ihminen voi esim menettää terveytensä = työkykynsä osittain tai kokonaan jopa täysin ilman omaa syytään. Sairauksia ja onnettomuuksia tapahtuu.
Purra riemuitsi siitä (Orpon sikaniska myös), että sai tehdä pahaa heikoille. Alhaista, alhaista, alhaista.
Minä päätin silloin, ettäalam äänestää Vasemmistoliittoa protestina noille kahdelle irvokkaalle puolueelle. Ja kun Li oli nyt ehdokkaana, päätin heti, että en halua edes kuulla mitään väittelyitä vaan äänestän satavarmasti Li Anderssonia. Se on minun yritykseni auttaa ja myös näyttää keskisormea Purralle, Orpolle ja kaikille heitä äänestäneille. Hävetkää.