Riikka Purra yllättyi Perussuomalaisten tuloksesta
Kommentit (292)
>>>>>>>>Terveysalalla vastaava asia on saatu vedätettyä läpi. Kaikki ykistyiset, kalliitt Mehiläiset sun muut Pihlajalinnat (oksennus jo tuosta teennöisesti muotoillusta nimestä). Rahat ja varmaan verotulot menevät ulkomaille, ovat ulkomaisessa omistuksessa ja pikkuhiljaa kaikki ohjaillaan noihin, kunnatkin ostamaan noilta palveluita. Sen sijaan, että verovaroilla pidettäisiin yllä toimivaa, hienoa julkista terveydenhuoltoa, joka onnistui oikein erinomaisesti vuosikymmeniä. Siis siihen saakka, että Kokoomus halusi, että ihmisten sairauksilla ja kuolemalla pitää jonkun tienata ja julkista terveydenhoitoa alettiin rapauttaa. Se oli maailman toimivin se suomalainem julkinenterveydenhuolto, osaamista, luotettavuutta, toimivuutta. Nuoremmat ei muista, minä muistan, minun syöpäni hoidettiin enneen ysärilamaa, miten nopeasti, osaavasti, hyvin ja huolellisesti kaikki vaiheet. Systeemi on löhes tuhottu nyt. Kiitti kokkarit!!!>>>>>>
Nimenomaan. Kokkareiden mielestä jonkun sairaus oli jotain, jolla jonkun pitää tienata. Sepä se. kirjoittaja on sana sanalta oikeasssa.
Ennen lääkörit eivät urputtaneet liian pienistä (kuitenkin suurista) palkoistaan, vaan olivat tyytyväisinä työssään. Valtion/kuntien terveydenhuolto sairaaloista terveyskeskuksiin TOIMI ja siihen saattoi luottaa, kaikki olivat myls onnellisempia, koska tämä ylläpito perusturvallisuutta ja myös työllisti kovasti,
aivan super yllättävää ettei äänestäjille v*ttuilemalla saa ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Psykoterapia toi Riikka Purran elämään tasapainon traagisten menetysten jälkeen:
https://seura.fi/viihde/julkkikset/riikka-purra-en-ole-mitenkaan-hankal…
En ole ihan varma että on tuonut tasapainoa. On sen verran katkera kostaja.
Olen minäkin menettänyt sitä sun tätä (ketä), mutta en ole alkanut ihmisvihaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoterapia toi Riikka Purran elämään tasapainon traagisten menetysten jälkeen:
https://seura.fi/viihde/julkkikset/riikka-purra-en-ole-mitenkaan-hankal…
En ole ihan varma että on tuonut tasapainoa. On sen verran katkera kostaja.
Olen minäkin menettänyt sitä sun tätä (ketä), mutta en ole alkanut ihmisvihaajaksi.
No siis ei se purran terapia sinua saanut selvästikään tasapainoon vaan sinun pitää mennä itse omaan terapiaan. Ja viimeinen lauseesi ei selvästikään pidä paikkaansa kun katsoo spämmiäsi palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Riikkuli on sitä mieltä, että persuäänestäjät pettivät puolueen. Laiskoja vetelehtijäluusereita ja puliukkoja!
Jopa motherpersu Riikka näkee persukannattajan luonteen.
Riikka on tainnut elää jossain täydellisessä kuplassa. Eikö se lue mitään, eikö käy missään?
Vierailija kirjoitti:
Riikka on tainnut elää jossain täydellisessä kuplassa. Eikö se lue mitään, eikö käy missään?
Jos lukisi ja kävisi, joutuisi ymmärtämään, kuinka kuvottava hän on. Ja sitä ei narsisti halua mitenkään kohdata.
Go Li!!! Onneksi olkoon!
Ansaitsit joka äänen. Eduskunnasaa sinua tullaan kaipaamaan. Kaikkea hyvää tiellesi.
Ja Purran akka, sinua ei tulla kaipaamaan missän leirissä paitsi Orpon Koulukiusaaja-ringissä. Ala laputtaa jo rotankoloosi. Tai kiemurrella, senkin käärme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikkuli on sitä mieltä, että persuäänestäjät pettivät puolueen. Laiskoja vetelehtijäluusereita ja puliukkoja!
Jopa motherpersu Riikka näkee persukannattajan luonteen.
En halua, että persuja haukutaan. Heistä moni äänesti ryhmäpainetta uhmaten Anderssonia. Ja yhtä moni mielenosoituksellisesti ja tehokkaasti tyhjää. Purra hakkasi persuja kuin vierasta sikaa, mutta sika on älykäs eläin, jolla on hyvä muisti ja pelottavan vahvat leuat. Persut ansaitsevat kiitokset. Hattu päästä.
Riikka on kuin Aliens biatch ja Li Ripley.
Hurmospuolueelle todellisuus iski päin kasvoja ja paluu arkeen edessä. Tulevaisuudessa politiikan tuumori eli PS puolue kuihtuu pikku hiljaa pois...
Akka on varmaan syvästi uhriutunut ja suusta sataa syytöksiä. Ihan itse nautit alistamisesta ja kiusaamisesta ja perheiden tulevaisuuden romuttamisesta. Itse heiluttelit saksia onnellisena käpälissäsi, mikä nyt sinänsä kyllä onkin käärmeeltä hämmästyttävä fyysinen suoritus. Mene koloosi sähisemään siitä.
Toivottavasti sama yllätys odottaa seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Sama juttu tulee käymään eduskuntavaaleissa.
Ihmiset äänestävät vasemmistoa ja sdp:tä, jotta ansiosidonnainen muutetaan samanlaiseksi mitä se ennen oli ja soviteltu päiväraha.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän takia ihmiset äänestää tynkkystä? Mielestäni se on ihan tyhjän puhuja. Saarnaaja, mutta ei muuta.
Onhan se vankkumaton rasisti, häirinnyt laillisia mielenosoittajia ja kontannut kakkavaipoissa Eduskuntatalon portaita ylös. Siinä on ihan riittävästi meriittiä persuäänestäjälle.
Ai niin, osaa lukea satuja ääneen!
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu tulee käymään eduskuntavaaleissa.
Ihmiset äänestävät vasemmistoa ja sdp:tä, jotta ansiosidonnainen muutetaan samanlaiseksi mitä se ennen oli ja soviteltu päiväraha.
Olisi todella tervetullutta, että palattaisiin siihen aivopesua edeltäneeseen aikaan, jossa pienituloinen tiesi, että hänen asiaansa ja turvallisuuttaan ajaa vasemmisto. (Vihreät saattavat tukea monissa päätöksissä, mutta eivät ole ensisijaisesti sillä asialla.)
Tässä välissä Purran kaltaiset käärmeet ovat käännyttäneet kansaa leiriinsä retoriikalla, jossa vasemmisto muka on heitä vastaan. Näytöt selvää tilastoa siitä, kuka pienituloisten asiaa ajaa, niin aivopesty ulvahti, että valetta. Persut on ollut suuri vale- ja väärinymmärrystehdas, ovat johtaneet ihmisiä harhaan. Se on aika anteeksiantamatonta.
Kaikki työntekijöiden ja esim pitkäaikaissairaiden suojeleminen ja etujen vaatiminen on aina tullut vasemmalta. Vain ja ainoastaan sieltä. Tästä voi etsiä tietoa tuhansista lähteistä.
Mä olen joutunut taloudellisiin hankaluuksiin huhtikuussa, kun suojaosat lähti ja piti lopettaa muun muassa keikkatyö, jota tein aktiivisesti. Minulla on sellaisia haasteita, etten kykene täysin kokoaikaiseen työhön, joten sen takia olen valinnut joustavamman polun.
Nautin tästä tuloksesta paljon. Sitä saa mitä tilaa, todellakin.