Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttaisitko Dubaihin 1,5-v ja 3,5v lasten kanssa?

Vierailija
29.01.2007 |

Vuodeksi, pariksi olisi tarkoitus lähteä. Mies saisi sieltä töitä, minä olisin lasten kanssa kotona. Mitään varsinaisia steitä ei ole, laittaisimme kotimme vuokralle jne.

Mutta lähtisitkö sinä? uskaltaisitko?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka voitte kannustaa ap:ta muuttamaan rikkaaseen maahan jossa orjat tekevät kaiken työn ja pieni osa väestöstä elää kuin herrat? No onhan se toki kivaa elää luksuselämää samaan aikaan kun toiset orjina.....

teettäähän suomalaisetkin työt Kiinalaisilla haplatyövoimalla,s e on sitänykyajan orjuutta. Tehdastyötekijöillä Kiinassa ei ole mitään oikeuksia.

Vierailija
2/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän tilaisuuden asua siellä. eikun menoksi vaan!

Vierailija:

Suomi ei todellakaan ole yhtä rasistinen maa kuin Arabiemiirikunnat jossa mm. palkka perustuu suoraan kansallisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun menoks vaan..

Vierailija
4/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko SUOMESSA orjatyöntekijöitä jotka saavat 50-100 ¿/kk palkkaa? Maksetaanko täällä kansalaisuuden mukaan palkkaa, saako samaa työtä tekevä puolalainen lääkäri puolet vähemmän palkkaa kuin suomalainen lääkäri? Asuuko Suomessa työssäkäyviä ihmisiä 20 kpl samassa pienessä 15-20 neliön huoneessa ilman WC:tä ja suihkua ja keittotiloja?

Vierailija
5/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi viihtyivät hyvin, mutta sitten nuo orja ym. jutut alkoi heitäkin ärsyttää inhottaa. En ole itse käynyt koko paikassa niin en tiedä, mutta he tulivat sieltä pois, kun heitä kai jotenkin " hävetti" asua siellä, kun heitä kohdeltiin hyvin, mutta muita huonosti. En sitten osaa tarkemmin sanoa.

Vierailija
6/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kommentoivat, että paikka on kuin etelä-afrikka aiemmin eli tosiaan rotuerotteluja siellä on.

Vierailija
7/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eivät ole vielä kouluoiässä niin tilaisuus kannttaa hyödyntää!!!

Vierailija
8/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kyllä tutustuu ja varmasti muuttaisitte kuitenkin tosi turvalliselle alueelle.

Vierailija
9/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuitenkin ensin selvää paikasta ja alueen olosuhteista. Tuo voipi olla sellainen kokemus, mikä puhuttaa läpi elämän. Se avartaa ja luo toisenlaisen tietoisuuden maailmasta.

Vierailija
10/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voitte kannustaa ap:ta muuttamaan rikkaaseen maahan jossa orjat tekevät kaiken työn ja pieni osa väestöstä elää kuin herrat? No onhan se toki kivaa elää luksuselämää samaan aikaan kun toiset orjina.....

Vierailija
11/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai on turvallinen ja länsimaisin kaikista niistä maista. Ehdottomasti sinun kannattaa ottaa tilanteesta vaarin!

Vierailija
12/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Dubai on turvallinen ja länsimaisin kaikista niistä maista. Ehdottomasti sinun kannattaa ottaa tilanteesta vaarin!

Vierailija
13/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin viime kesänä takaisin Suomeen ulkomaakomennukselta. Oltiin kyllä toisessa maassa. Mä olin kotona alle kouluikäisten lasten kanssa ja mies siis töissä. Hauskaa oli ja lähtisin vaikka heti uudestaan!

Ulkomailla pystyy pitämään vähintään tuplaelintasoa Suomeen verrattuna! Mulla meni aika joutuisasti shoppaillessa ja lomaillessa :)

Joten ota vastaan tuo tarjous! Kaikille ei sitä tarjota! Ja kysehän on vain väliaikaisesta jutusta, kyllä tätä Suomen räntäsadetta ehtii katsella myöhemminkin! Lisäksi lapset oppivat uuden kielen (=etu tulevaisuudessa opinnoissa & työelämässä, jos viitsitte vaan ylläpitää kieltä Suomessa eli laitatte sitten vaikka enkku-päikkyyn ja kouluun). Meidän lapset nyt enkku-päikyssä ja todennäköisesti menee enkku-kouluun, puhuvat enkkua yhtä hyvin kuin Suomea.

Vierailija
14/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ulkomailla pystyy pitämään vähintään tuplaelintasoa Suomeen verrattuna! Mulla meni aika joutuisasti shoppaillessa ja lomaillessa :)

Huvittavia nämä mammat, jotka nauttii, kun orjat raataa ja itse vaan shoppailee...jotenkin karsealta kuulostaa, ei taida näillä alistajamammoilla olla elämänarvot kohdallaan...eikö yhtään hävetä, että mennään täältä Suomesta noihin alikehittyneisiin maihin alistamaan muita?

Vierailija
15/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
16/16 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei todellakaan ole yhtä rasistinen maa kuin Arabiemiirikunnat jossa mm. palkka perustuu suoraan kansallisuuteen.